استخر ایزی ست اینتکس طرح پلنس مدل 28102

intex 28102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 183 CM
  • عرض: 183 CM
  • ارتفاع: 51 CM
12%
1,446,000
1,284,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر  برزنتی  اینتکس  طرح  کارتونی  اینتکس  مدل  28102  با  ضمانتنامه  کتبی  معتبر  سعید  اینتکس  و  ارسال  فوری  به  سراسر  کرج


استخر ایزی ست اینتکس طرح پلنس مدل 28102 از سری استخر های بادی برای سنین کودکان 2 تا 3 سال بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی است. محصولی که از لبه بادی همانند سایر استخر های ایزی ست بهره برده و از طراحی انیمیشن هواپیما با رنگ بندی فوق العاده جذاب بر روی آن استفاده شده است. این محصول برای تفریحات آبی در فضاهای باز گزینه بسیار مناسبی بوده و به دلیل داشتن لبه بادی از راه اندازی اتوماتیک و آسانی برخوردار می باشد که برای راه اندازی آن فقط کافی است تا لبه آن را باد کرده و سپس آب را در درون آن جاری نمایید تا به صورت خودکار شکل بگیرد و قابل استفاده شما باشد، این ویژگی خوب را که به واسطه طراحی خاص خود بدست آورده می تواند به شما این اجازه را بدهد تا در کمترین زمان ممکن بتوانید استخر بادی ایزی ست خود را به راحتی راه اندازی کنید. لازم به ذکر است این استخر به واسطه ابعاد، حجم و عمق بسیار خوب و زیاد خود می تواند فضای بسیار خوبی را حتی برای استفاده بزرگسالان فراهم کند تا در کنار کودکان به سرگرمی و تفریح بپردازید.

استخر ایزی ست اینتکس طرح پلنس مدل 28102

برای نصب و راه اندازی این محصول لازم است تا محل مناسبی را برای قرار گیری آن مشخص کنید که این محل باید به صورت کامل تراز و مسطح باشد و هیچ اجسام تیزی نیز بر روی آن وجود نداشته باشد. پس از محیا شدن این شرایط استخر را از بسته بندی مخصوص خود خارج کرده و پهن کنید و در ادامه با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی( قابل خریداری از شرکت اینتکس) لبه آن را باد کرده و دریچه آن را محکم ببندید. این محصول از بهترین ها در رده خود هستند و خرید آن را به تمامی مشتریان که به دنبال یک استخر خوب و کاربردی برای کودکشان هستند پیشنهاد می کنیم. شما می توانید این محصول به همراه ضمانت نامه معتبر از طریق نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

طراحی و نوع ساخت

یکی از مهم ترین بخش هایی که در این مطلب قصد داریم به آن اشاره کنیم ، بحث نوع طراحی و شیوه ساخت استخر ایزی ست اینتکس طرح پلنس مدل 28102 می باشد. شما باید این نکته را در نظر بگیرید که این کالا طراحی بسیار شیک و جذابی دارد و شرکت تولید کننده این استخر نیز سعی کرده تا با رعایت همین اصل به بهترین شکل ممکن یک استخر فوق العاده را عرضه نماید. در همین رابطه شما می توانید مشاهده کنید که این محصول یک ساختار گرد دارد که این گرد بودن محصول باعث شده تا فضای داخلی این محصول به صورت کامل در اختیار شما قرار داشته باشد. هم چنین ساختار لبه بالایی این استخر نیز به صورت بادی شکل گرفته است که این امر نیز سبب شده تا بتوانید به سادگی اقدام به راه اندازی این محصول کنید.

علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که رنگ لبه اصلی این استخر نارنجی بوده و بخش های بیرونی این محصول نیز به صورت طرح دار تولید و عرضه شده است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یک بدنه آبی رنگ با طرح آسمان و با نقش بسته شدن چندین هواپیما بر روی این محصول به چشم می خورد که این عامل هم یکی دیگر از دلایل زیبایی و جذابیت ظاهری این محصول به شمار می رود. هم چنین ساختار بدنه این استخر نیز به صورت یکدست می باشد اما هر بخش از ناحیه بیرونی این محصول دارای طرح مختلفی بوده و جذابیت را برای سنین کودکان دو چندان کرده است. تمامی این موارد از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

استخر ایزی ست اینتکس طرح پلنس مدل 28102

ابعاد و اندازه استخر

بحث دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم ، ابعاد و اندازه های این کالاست. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر در قطر 183 سانتی متر تولید و عرضه شده است که این مقدار استاندارد بوده و قطعا برای بازی و تفریح کودکان بسیار ایده آل خواهد بود. هم چنین فضای بسیار زیادی را هم اشغال نمی کند که این نکته هم یکی دیگر از خصوصیات این محصول می باشد. در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که این کالا در ارتفاع 51 سانتی متر تولید شده که این عامل سبب شده تا کودکان بتوانند به سادگی اقدام به تفریح و شنا کنند. هم چنین امکان استفاده از این محصول توسط بزرگسالان هم فراهم خواهد بود.

استخر ایزی ست اینتکس طرح پلنس مدل 28102

شیوه راه اندازی محصول

بحث راه اندازی این محصول هم بسیار ساده است زیرا شما برای راه اندازی این استخر زیبا نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. ساختار اصلی لبه بالایی این محصول به صورت بادی شکل گرفته است که شما باید سعی کنید تا با تهیه یک عدد پمپ باد این فرآیند را به راحتی انجام دهید. پس از خارج کردن این استخر و قرار دادن آن بر روی زمین ، شما بایستی این لبه بالایی را باد کرده و سپس سعی کنید تا داخل این استخر را با آب پر کنید. پس از پر کردن این محصول با آب ، حال شما می توانید محصول را به صورت راه اندازی شده در اختیار داشته باشید و از آن استفاده کنید.

استخر ایزی ست اینتکس طرح پلنس مدل 28102

خرید و ثبت سفارش

در این بخش نیز در کنار توضیحاتی که در بخش های قبلی ارائه شده بود ، شما به صورت کامل با ویژگی های این محصول آشنا شدید. این کالای زیبا و جذاب قطعا می تواند لحظات فوق العاده ای را برای شما به ارمغان آورد. با توجه به این مسئله حال پیشنهاد داریم که خرید خود را از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس به ثبت رسانده و از خدمات پس از فروش مجموعه نیز به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. ارسال در اسرع وقت و توسط تیپاکس در سراسر کشور انجام می گیرد.

برند
INTEX
طول
183 CM
عرض
183 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
3.4 KG
ظرفیت
899 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...