استخر ایزی ست فانتزی کودک intex 26100

intex 26100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 183 CM
  • ارتفاع: 51 CM
  • جنس: وینیل
11%
3,990,000
3,590,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر ایزی ست فانتزی کودک intex 26100 یک استخر باکیفیت و بادوام می باشد که شما با در اختیار داشتن این استخر می توانید لذت یک تفریح فوق العاده را در گرمای تابستان به کودکان خود هدیه دهید. نوع طراحی صورت گرفته در این محصول به گونه ای است که شما با خیالی راحت با راه اندازی این استخر یک فضای جذاب و مهیج را در اختیار کودک خود قرار خواهید داد به این صورت که طراحی این محصول شبیه به خرچنگ بوده و ظاهر قرمز رنگ و زیبایی که دارد باعث خواهد شد که کودکان یک محصول زیبا را در اختیار داشته باشند که از مزایای مهم این محصول نیز به شمار خواهد رفت. مسئله مهم دیگر جنس و کیفیت این استخر است که قطعا از خصوصیات فوق العاده این محصول بوده و از نوع برزنتی طراحی و ارائه شده است که کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت.

علاوه بر این نکات شما می توانید مشاهده کنید که این استخر ایزی ست به راحتی راه اندازی می گردد و شما در واقع نیاز خواهید داشت که با تهیه و خرید یک پمپ باد در بازه زمانی بسیار کوتاهی لبه بالایی محصول را باد کرده و سپس با پر کردن آب در داخل فضای داخلی این محصول اقدام به شکل گیری این کالا کنید. هم چنین باید مراقب این مسئله هم باشید که محصول را از تمامی اجسام نوک تیز دور کنید تا هیچ گونه آسیبی ندیده و بتوانید سالیان سال از یک محصول باکیفیت و زیبا بهره مند شوید. با توجه به این توضیحات شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس خرید این محصول را تکمیل کرده و سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
قطر
183 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.32 MM
وزن بسته بندی
3.5 KG
ظرفیت
880 L
مناسب برای
بزرگ سال
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...