استخر بادی اینتکس سبز مدل 57100

intex 57100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 85 CM
  • عرض: 85 CM
  • ارتفاع: 23 CM
11%
650,000
580,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر  بادی  مربع  اینتکس  مدل  57100  مناسب  استفاده  برای  کودکان  در  حمام  و  یا  در  بیرون  از  خانه  می  باشد.

استخر بادی مربع اینتکس،یکی از خوش سایز ترین استخرهای بادی برای استفاده در منزل می باشد.سایز مناسب و کف باد شونده ،2 مزیت اصلی استخر بادی مربع می باشد.این استخر بادی با ترکیب رنگ سبز و صورتی مناسب با هر نوع سلیقه می باشد.براحتی می توان از این استخر بعنوان وان نوزاد استفاده کرد.
جنس بدنه ساخته شده از وینیل است و سازگار با پوست بدن کودک می باشد.بسیار مقاوم بوده و از آن نیز بعنوان استخر توپ نوزاد هم می توان بهره برد.
درون بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد و هنگامی که محصول دچار آسیب دیده گی شد،براحتی می توانید از آن استفاده نموده و استخر را بصورت موقت تعمیر نمایید.پیشنهاد می شود جهت باد زدن محصول از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد (به جهت داشتن فشار باد زیاد) استفاده ننمایید.


استخر بادی اینتکس سبز مدل 57100 یکی از زیبا ترین و جدیدترین استخر های بادی طراحی شده به صورت مربع می باشد که عمق خوبی را برای بازی و تفریحات آبی کودکان سنین بالای 1 سال فراهم کرده است. این محصول می تواند محیطی بسیار ایمن تر را نسبت به دیگر استخر های بتنی و عمومی برای کودکان ایجاد کند، به طوریکه نظارت والدین نیز به خوبی بر بازی آن ها خواهد بود. شایان ذکر است جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی با کیفیت و درجه یک بوده که علاوه بر دادن خصوصیت ضد تعریق به محصول، کیفیت آن را نیز دو چندان کرده است. پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تمامی محصولات بادی است که علت استفاده از آن کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر انواع فشار و ضربه می باشد. ابعاد استخر بادی کودک مربعی فوق برابر با طول و عرض 85 سانتی متری بوده و از این نظر مناسب برای سنین کودکان می باشد چرا که درصورت استفاده کودکان سنین بالا تر، دچار کمبود فضا خواهند شد.

استخر بادی اینتکس سبز مدل 57100

بسته بندی محصول نیز وزن خیلی کمی داشته و به همین علت شما به راحتی می توانید آن را به هر مکانی جابجا کنید. استحکام این استخر بادی بسیار بالاست و بدنه و دیواره های کناری آن به خوبی می تواند در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد و همچنین جنس محصول هم از کیفیت مطلوبی برخوردار است. پس اگر شما به دنبال استخر بادی زیبا و دوست داشتنی برای کودکان خود هستید، این محصول یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود که فروشگاه اینتکس این محصول را با گارانتی به فروش می رساند. جهت سفارش این کالا می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید.

استخر بادی اینتکس سبز مدل 57100 و سایر نمونه های استخر بادی سایز کوچک و همواره برای افراد بزرگسال و کودک توصیه می شود. این گروه از محصولات را می توانید به صورت استخر توپ بادی و یا وان حمام بادی در نظر گرفته و در محیط آپارتمان و با کمترین فضا نهایت لذت را ببرید. همچنین این محصولات از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار بوده تا محدودیتی برای خرید آن ایجاد نشود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید استخر بادی اینتکس سبز مدل 57100 را دارید توصیه می کنیم با ما همراه شوید.

طراحی ظاهری استخر بادی

این محصول بسیار شیک و زیبا طراحی شده و در رنگبندی های متنوعی نیز در بازار موجود است، البته در حال حاضر تنها رنگهای صورتی و سبز تولید می شوند و در صورتی که رنگ های دیگری نیز در بازار وجود داشته باشد مربوط به سالهای پیش از 2011 می باشد و طول عمر کمتری در مقایسه با سایر استخر بادی های این رده دارد، قسمت بالایی و کف استخر بادی رنگ سفید داشته و سایر قسمت ها اعم از دیواره های داخلی و خارجی به علاوه نشان تجاری اینتکس دارای رنگ های سبز و صورتی هستند دیواره های استخر بادی مربع به صورت دو طبقه هستند و در داخل آن ها نیز لایه هایی برای اتصال این دو قسمت قرار داده شده است. دو دریجه بر روی بدنه قرار داده شده که اولی بر روی دیواره ها و به منظور تخلیه باد و دومی به منظور تخلیه آب استخر می باشد و در گوشه ای از کف استخر قرار دارد. 

استخر بادی اینتکس سبز مدل 57100

طول عمر بالای استخر بادی

مواد استاندارد مورد استفاده برای محصولات بادی PVC می باشد، این استخر بادی نیز از این قائده مستثنی نبوده و دیواره های و کف آن از PVC ساخته شده است، اما ضخامت و لایه های آن در هر قسمت متفاوت می باشد، برای مثال در قسمت کف از چهار لایه ضخیم استفاده شده اما در دیواره های این چهار لایه ضخامت کمتری دارد دارند. لبه بالایی نیز دو لایه می باشد. کیفیت پرس ها در درز ها کامل خوب بوده و در صورت مراقب سالها قابل استفاده است. در حالت کلی می توان کیفیت استخر بادی را رضایتبخش توصیف کرد. در نظر داشته باشید در صورت سوراخ شدن بدنه و صدمه دیدن می توان آن را با چسب های مخصوص اینتکس و یا چسب مخصوص لوازم بادی هل تعمیر کرد، این بسته ها را حین خرید می توانید تحت عنوان بسته تعمیرات خریداری کنید.

ابعاد و مشخصات ظاهری استخر بادی

این استخر بادی مربعی بوده و دو ضلع آن 85 سانتی متر می باشد، این ابعاد برای استفاده کودکان و بزرگسالان کاملا مناسب است، کودکان می توانند برای بازی و بزرگسالان نیز می توانند در حمام از این وان استفاده کنند ارتفاع وان نیز 23 سانتی متر بوده که در این رده محصولات استاندارد بوده و اغلب شرکت ها به همین رویه محصولاتشان را تولید می کنند. این محصول محدودیت وزن نداشته و از کودکان 10 کیلویی تا افراد بالای 100 کیلوگرم مشکلی در استفاده از آن نخواهند داشت. با طول و عرض 85 سانتی متری و ارتفاع 23 سانتی متری این استخر بادی حجمی معادل 57 لیتر داشته و در مدت زمان کمی پر و خالی می شود. با توجه به وزن بسیار کم یک کیلو گرمی و ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی که این استخر بادی دارد شاهد کالایی کاملا پرتابل هستیم که حمل آن در همه شرایط میسر است. 

استخر بادی اینتکس سبز مدل 57100

راه اندازی و مراقبت از استخر بادی

برای راه اندازی این کالا تنها شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه کالای خود را باد و راه اندازی نمایید تا از آن با خیالی آسوده استفاده بکنید . برای نگهداری از این استخر بادی سعی کنید تا پس از استفاده از آن ، محصول را جمع کرده و سپس برای استفاده ، راه اندازی نمایید ، همچنین لوازم تیز را به این کالا نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توایند آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید و در صورت ترمیم نشدن قسمت آسیب دیده آن را به فروشگاه سعید اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .
خرید استخر بادی

جهت خرید استخر بادی اینتکس سبز مدل 57100 می توانید از سراسر کشور و بدون اتلاف وقت به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به راحتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس کرج مرجعه کرده تا محصول یاد شده را با مناسب ترین قیمت و کیفیت و همچنین گارانتی رسمی دریافت نمایید.

برند
INTEX
طول
85 CM
عرض
85 CM
ارتفاع
23 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
1 KG
ظرفیت
57 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
امید جعفری

بسیار خوب با کیفیت و مناسب استفاده در فضای کوچک

210 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

هدف ما رضایت شماست امید عزیز

204 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...