استخر بادی اینتکس صورتی مدل 57100

intex 57100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 85 CM
  • عرض: 85 CM
  • ارتفاع: 23 CM
11%
650,000
580,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر  بادی  مربع  صورتی  اینتکس  با  کد  کالا  57100  یکی  دیگر  از  محصولات  شرکت  اینتکس  است  که  دارای  کارت  گارانتی  معتبر  واقعی  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  می  باشد  .

استخر بادی مربع اینتکس،یکی از خوش سایز ترین استخرهای بادی برای استفاده  در منزل می باشد.سایز مناسب و کف باد شونده ،2 مزیت اصلی استخر بادی مربع  می باشد.این استخر بادی با ترکیب رنگ سبز و صورتی مناسب با هر نوع سلیقه می  باشد.براحتی می توان از این استخر بعنوان وان نوزاد استفاده کرد.
جنس  بدنه ساخته شده از وینیل است و سازگار با پوست بدن کودک می باشد.بسیار  مقاوم بوده و از آن نیز بعنوان استخر توپ نوزاد هم می توان بهره برد.
درون  بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد و هنگامی که محصول دچار آسیب  دیده گی شد،براحتی می توانید از آن استفاده نموده و استخر را بصورت موقت  تعمیر نمایید.پیشنهاد می شود جهت باد زدن محصول از پمپ باد های شرکت اینتکس  استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد (به جهت داشتن فشار باد  زیاد) استفاده ننمایید.


استخر بادی اینتکس صورتی مدل 57100 با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت از طریق شرکت اینتکس به سه روش اینترنتی، حضوری و یا تلفنی برای شما قابل خریداری است. این محصول از نمونه استخر های بادی زیبا و پر فروش است که با طرح و نقش متفاوت و زیبا به بازار عرضه شده و شما با تهیه این محصول می توانید بستری شاد و مفرح را برای تفریحات آبی کودکانتان فراهم کنید تا فرزندان عزیز شما بتوانند با ایمنی بسیار بالا و با نظارت شما به بازی و تفریح بپردازند. این محصول با رویه ای از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده که دوام بالا و ساختاری نرم و انعطاف پذیر داشته و همچنین بخش کفی این محصول نیز از نوع بادی و راحت بوده که ایمنی کودک شما را هنگام استفاده فراهم می کند و به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمام فشار و وزن وارد شده به این محصول از نوع پی وی سی دولایه می باشد.

استخر بادی اینتکس صورتی مدل 57100

به همین دلیل است که شما می توانید از این محصول در فضاهای باز نیز با آسودگی خاطر استفاده نمایید زیرا که تغییرات شرایط جوی آب و هوایی و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور آفتاب تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول نخواهد داشت. لازم به ذکر است برای استفاده از این محصول ابتدا باید آن را از بسته بندی مخصوص خود خارج کرده و در فضای صافی قرار دهید. بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد تعبیه شده که شما می توانید در کمترین زمان ممکن از طریق این دریچه و همچنین با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) این محصول را راه اندازی نمایید. اگر شما قصد خرید این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر دارید توصیه می کنیم به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
طول
85 CM
عرض
85 CM
ارتفاع
23 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
1 KG
ظرفیت
57 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...