استخر بادی اینتکس مدل 48474

intex 48474

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 130 CM
  • عرض: 130 CM
  • ارتفاع: 104 CM
594,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  توپ  یا  فضای  بازی  کودک  اینتکس  مدل  48474  طرح  زرافه  محصولی  سرگرم  کننده  و  منحصر  به  فرد  با  خدمات  پس  از  فروش  و  ارسال  به  سراسر  کشور  می  باشد.

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس مدل 48474 یک محصول بسیار زیبا بوده که با طراحی خاصی که داراست توجه همه کودکان را به خود جلب کرده است. این جامپینگ بادی که توسط برند نامدار و محبوب اینتکس طراحی و ساخته شده که به شکل یک دو زرافه بوده و در آن رنگ های سبز و زرد به کار رفته است که بسیار جذاب خواهد بود. همچنین این کالا به صورتی طراحی شده که به طور کامل حفاظ هایی در اطراف فرزند شما خواهد بود و از فرزند شما محافظت خواهد کرد. البته لازم به ذکر می باشد که جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و به همین دلیل دارای کیفیت بالایی خواهد بود و می توانید فرزند خود را با این محصول به یک تفریح هیجان انگیز دعوت نمایید.

برای راه اندزای این محصول تنها شما به یک پمپ دستی و یا برقی( قابل خرید از فروشگاه اینتکس) احتیاج دارید تا آن را درون محفظه این جامپینگ بادی قرار داده و به آسودگی آن را برای فرزند خود باد و راه اندازی نمایید. البته در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که سعی کنید تا پس از اتمام استفاده این محصول توسط فرزند خود، آن را جمع کرده و در درون جعبه مخصوص خود قرار دهید. این محصول به آسودگی انرژی فرزندان شما را تلخلیه خواهد کرد و بااستفاده از آن یک بازی و ورزش سرگرم کننده ای را انجام خواهد داد. طراحی این محصول به شکل زرافه بوده و به رنگ زرد و سبز می باشد البته شایان ذکر است جنس بدنه آن از وینیل بوده و دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز خواهد بود. اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکی اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

برند
INTEX
طول
130 CM
عرض
130 CM
ارتفاع
104 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
2.4 KG
تحمل وزن
30 KG
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...