استخر بادی اینتکس مدل 48663

intex 48663

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 182 CM
  • عرض: 114 CM
  • ارتفاع: 86 CM
17%
1,650,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  توپ  کشتی  دزدان  دریایی  برند  اینتکس  مدل  48663  دارای  قیمتی  ارزان  و  هدیه  ای  مناسب  برای  کودکان خواهد  بود.  این  محصول  گارانتی  کتبی  با  خدمات  پس  فروش  SAEEDINTEX  را  به  همراه  دارد.

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس مدل 48663 از سری استخر های بادی زیبا مناسب برای بازی کودکان بوده که دارای یک تور بسکتبال، سپر و شمشیر بادی و تعدادی توپ بادی رنگی می باشد که به شکل یک کشتی با رنگ زیبای نارنجی طراحی و ساخته شده که محبوبیت بالایی را توانسته بین کودکان پیدا کند. لازم به ذکر است این کالا یکی از بهترین محصولات برای گذراندن وقت آزاد کودکان و جدا کردن آنها از بازی های کامپیوتری و خطرناک می باشد که به خودی خود به دلیل جذابیت کودکان را به خود جلب می نماید. این استخر بادی با امکانات و تنوع خاصی که داشته می تواند زمان زیادی را میزبان کودکان شما باشد و آن ها را سرگرم کند.

طراحی و نوع ساخت صورت گرفته برای این محصول به گونه ای است که به راحتی بر روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر شناور می ماند و همچنین با طرح کشتی یکی از زیباترین استخر های بادی برای سنین کودکان و خردسالان می باشد. این استخر همانطور که گفته شد از اسباب بازی ها و توپ های بادی مجزا نیز برخوردار می باشد. برای راه اندازی این استخر بادی ابتدا باید بر روی سطحی صاف و بدون اشیا تیز پهن کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه و همچنین سایر قسمت های بدنه نازل مخصوص پمپ باد( قابل خرید از فروشگاه اینتکس) را به آن ها متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. گفتنی است ابعاد ذکر شده در مورد این محصول بسیار مناسب و بزرگ به عنوان استخر توپ نیز بوده و همچنین شما می توانید در این استخر آب نیز بریزید و کودک شما در آن به بازی مشغول شود. برای خرید محصول می توانید با شماره گیری یکی از شماره های موجود در نمایندگی اینتکس آن را خریداری کنید و در درب منزل تحویل بگیرید. لازم به ذکر است تمامی محصولات قرار گرفته در سایت از ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت را دارند.

شیوه ساخت و طراحی محصول

یکی از موارد مهمی که می توان در خصوص نقد و بررسی این کالا به آن اشاره کنیم ، بحث شیوه ساخت و نوع طراحی این محصول می باشد که باید به آن دقت کنید. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر بادی اینتکس ساختاری شبیه به قایق را دارا می باشد که این طراحی قطعا باعث خواهد شد که کودکان بتوانند در یک محیط شاد و جذاب به بازی و تفریح بپردازند. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که در طراحی این محصول زیبا از رنگ های بسیار شاد و جذابی هم استفاده شده است که همین عامل سبب شده تا کالایی که شما در اختیار دارید در روحیه فرزندتان هم اثرگذار باشد. در واقع بهره مندی از رنگ های نارنجی ، زرد ، قرمز و مشکی و طرح هایی شبیه به دزدان دریایی باعث شده تا جلوه فوق العاده بی نظیری را در این محصول مشاهده کنید.

امکانات و ویژگی های جذاب استخر

در بخش قبل در خصوص ظاهر و طراحی این محصول با شما صحبت کردیم. حال در این بخش سعی داریم تا در رابطه با امکانات این محصول نیز با شما صحبت کنیم. شما باید توجه داشته باشید که در دو بخش کناری این محصول دو عدد اسباب بازی بادی وجود دارد که طرحی شبیه به توپ های جنگی داشته و باعث خواهد شد که با توپ های بادی کوچکی که در کنار این استخر دیده می شود ، کودک بتواند به بازی و تفریح بپردازد. هم چنین چند اسباب بازی بادی دیگر نیز در کنار این کالا دیده می شود. نکته دیگر و امکان جذاب دیگری که این محصول دارد بحث وجود یک عدد سبد بسکتبال است که قطعا این مورد هم باعث خواهد شد تا یک بازی مهیج دیگر نیز در اختیار فرزندان شما قرار داده شود.

استخر بادی اینتکس مدل 48663

ابعاد و اندازه های کالا

مسئله مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم بحث ابعاد و اندازه های این استخر زیباست. شما می توانید مشاهده کنید که طول این استخر پس از راه اندازی کامل 182 سانتی متر می باشد. هم چنین عرض این کالا هم 114 سانتی متر خواهد بود که نکته مهمی به شمار می رود. در کنار این دو مورد شما می توانید ارتفاع این محصول را هم 86 سانتی متر در نظر بگیرید. البته این ارتفاع تا بالاترین بخش این استخر و در واقع سبد بسکتبال این محصول در نظر گرفته شده است. این محصول تنها 3 کیلو گرم وزن داشته و قادر به تحمل وزن 100 کیلوگرم نیز می باشد که این دو مورد هم از دیگر خصوصیات این استخر به شمار می رود.

خرید و ثبت سفارش محصول

در این مطلب سعی کردیم تا نقد و بررسی استخر بادی اینتکس مدل 48663 را به صورت کامل و جامع در اختیار شما قرار دهیم. حال شما با علم به این موضوع می توانید به سادگی خرید و ثبت سفارش این استخر را از سایت فروشگاه سعید اینتکس با قیمت ارزان خریداری کرده و با خیالی راحت از یک محصول مهیج و جذاب و در عین حال با کیفیت استفاده کنید. ارائه کارت گارانتی سعید اینتکس هم در کنار این محصول یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول خواهد بود.

برند
INTEX
طول
182 CM
عرض
114 CM
ارتفاع
86 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
3 KG
تحمل وزن
100 KG
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...