استخر بادی اینتکس مدل 56493

intex 56493

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 178 CM
  • ارتفاع: 61 CM
746,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس طرح آکواریوم چند ضلعی intex محصولی زیبا و مقاوم از نمایندگی سعیداینتکس با کارت گارانتی است که می توانید از آن بعنوان استخر توپ و یا استخر آب استفاده کرد.

استخر بادی اینتکس مدل 56493 بعنوان استخر بادی چند ضلعی در میان محصولات بادی اینتکس یکی از گزینه های مناسب برای استفاده کودکان بعنوان استخر توپ نیز می باشد.استخر بادی چند ضلعی ساخته شده از جنس وینیل می باشد و بسیار مستحکم و بادوام است.رنگ بدنه استخر بصورت شفاف بوده و روی آن طراحی های زیبایی از حیوانات و گیاهان دریایی تعبیه شده که برای کودکان بسیار جذاب و مهیج می باشد.

استخر بادی اینتکس مدل 56493

از استخر چند ضلعی بعنوان استخر آب یا استخر توپ می توان بهره برد. فضای این استخر به گونه ای است که برای 2 کودک بالای 3 سال تعبیه شده و تا سنین حدود 12 سال براحتی قابل استفاده است. جهت حفظ ایمنی و طول عمر استخر پیشنهاد میشود از پمپ باد های مخصوص همین محصولات برای باد زدن آن استفاده کرد و حتما سعی شود برای جلوگیری از آسیب دیدن کف استخر از یک زیر انداز مناسب و یا کف پوش مناسب حتما استفاده نمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 56493 محصولی فوق العاده و شگفت انگیز برای استفاده کودکان شما می باشد، از این کالا می توانید در منزل حیاط و یا مسافرتی استفاده کنید. همه ما به دنبال یک محصول تفریحی و سرگرم کننده برای کودکان خود هستیم که در کنار قیمت مناسب از کیفیت بی نظیری برخوردار باشد و هیچ گونه آسیب و مشکلی برای کودکان ما نداشته باشد که روز های گرم تابستان را در کنار دوستان و خانواده خود، ساعت ها شادی و بازی را سپری نمایند. باد کردن و راه اندازی این کالا نیز در مدت زمان کمتر از چند دقیقه انجام شده و آماده استفاده می شود.

استخر بادی اینتکس مدل 56493

این محصول دارای طراحی ساده در عین حال شیک و بی نظیر بوده که از جنس بدنه عالی و جذابی بهره می برد که یکی از مهم ترین گزینه ها در هنگام خرید استخر های بادی محسوب می شود. این مدل استخر بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس از جنس pvc با رویه طرح چرم بوده که به صورت لایه های ضخیم طراحی شده که از ضخامت لایه ای مناسب و ضخیمی بهره می برد. همچنین این لایه ها در قسمت کف به صورت دو لایه بوده تا بتواند به راحتی فشار و ضربه وارد شده را تحمل نماید.

لازم به ذکر است این استخر بادی در فضای باز قابل استفاده بوده و با قرار گیری در معرض آفتاب و تابش نور خورشید دچار هیچ گونه پوسیدگی و تغییر شکل نمی گردد و در صورت استفاده صحیح و درست می تواند طول عمر بالایی برای شما عزیزان داشته باشد. همچنین با داشتن سطح بدنه نرم و راحت هیچ گونه آسیب و مشکلی برای افراد نخواهد داشت و از دوام و استحکام بی نظیر بهره می برد. این استخر بادی دارای جعبه تعمیرات بوده تا خودتان به راحتی محصولتان را در حداقل زمان تعمیر و ترمیم کنید.

استخر بادی اینتکس مدل 56493

همچنین این استخر بادی دارای ساک جهت حمل و نقل آسان نیز است تا شما بتوانید با توجه به حجم و وزن کم این محصول در سفر نیز همراه خود داشته باشید. شما عزیزان با مراجعه به فروشگاه اینتکس که نمایندگی رسمی محصولات بادی در کشور نیز بوده، می توانید با مناسب ترین قیمت این محصول زیبا را خریداری نمایید .

استخر بادی اینتکس مدل 56493 محصولی شیک و کودک پسندانه برای سنین کودکان که ساخته شده از جنس PVC  چند لایه با روکش طرح چرم می باشد. بدنه ای که مقاومت بالایی را در برابر شرایط جوی مختلف و دمای آب داشته و قابل استفاده در هر فضای بازی خواهد بود. این محصول به دلیل داشتن حجم و ابعاد مناسب می تواند تا چند کودک را در درون خود جای دهد. همچنین این محصول قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی نیز خواهد بود.

این استخر بادی بازی دارای ابعاد مناسب برای استفاده یک نفر بوده که این ویژگی باعث شده تا که بتوانید آن را در محیط های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار دهید و این یکی از بهترین خصوصیات محصول است. لازم به ذکر است شما در صورت انتخاب درست یک استخر بادی مناسب سلیقه فرزندان خود، می توانید در شاد کردن روحیات آنها بسیار تاثیر گذار باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم بیشتر به بررسی ویژگی های این استخر بازی بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

استخر بادی اینتکس مدل 56493

حمل و نقل و جابجایی آسان

یکی از ویژگی های استخر های مورد استفاده کودکان ابعاد و حجم محصول است. این ابعاد باید به گونه ای در نظر گرفته شده باشند که بتوان حداقل استفاده از فضا را داشته باشند. این محصول برای استفاده یک نفر کودک طراحی و ساخته شده و در صورت استفاده دو نفره بهتر است جانب احتیاط را رعایت کنید. البته حائز اهمیت است ابعاد و حجم این کالا در قسمت مشخصات، به صورت دقیق برای شما ذکر شده است که این ابعاد برای استفاده در بیشتر محیط های بیرونی یا حمام های بزرگ و یا حتی ساحل ها مناسب می باشد.

همچنین در حالت بسته بندی نیز بسیار سبک و کم حجم بوده و با همراه داشتن ساک مخصوص حمل و نقل جابجایی آن نیز، بسیار ساده تر می شود و شما می توانید در سفرهای خود نیز آن را به راحتی با خود حمل کنید. در کل وزن این محصول بسیار کم و در حالت بسته بندی به حدود 2 کیلوگرم میرسد که این موضوع در حمل و نقل و مسافرت ها کمک زیادی به شما میکند.

استخر بادی اینتکس مدل 56493

طراحی جدید و کودک پسندانه

بدون شک طراحی و شکل ظاهری محصول بیش از هر چیز دیگری برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است. بدنه این استخر بادی به صورت شش ضلعی ساخته شده و از رنگ و طرح های جذابی در تولید آن استفاده شده است. ترکیب رنگ های سفید، آبی و نارنجی به جذابیت این محصول افزوده است. لازم به ذکر است دیواره های این استخر از سه محفظه باد جداگانه ساخته شده، به این معنی که می توانید با کم و زیاد کردن میزان باد هر محفظه عمق استخر را به اندازه مد نظر خود تنظیم کنید.

در رابطه با جنس این کالا باید گفت که برای ساخت این استخر بادی از بهترین مواد مورد استفاده در محصولات بادی و به ویژه استخر های بادی استفاده شده است. در حالت کلی می توان گفت که کیفیت این استخر و تمامی اجزاء آن بسیار خوب بوده و در صورت صدمه دیدن بدنه محصول نیز می توان آن را به سادگی تعمیر و استفاده کرد.

کفی ضد سُر

کف این استخر بادی شش ضلعی طرح دار به صورت شیار دار در نظر گرفته شده است که باعث می شود کودکان علاوه بر راحتی در آن دچار سقوط نشوند و همچنین هنگام نشستن حس راحتی داشته باشند، کفی شیار دار این استخر به صورتی ساخته شده که مانع از سر خوردن کودکان شود و همچنین هنگام نشستن باعث راحتی آنها شود. 

استخر بادی اینتکس مدل 56493

طریقه سفارش

همانطور که گفته شد این استخر بادی دارای طراحی زیبا و مناسب روحیات کودکان می باشد و علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بالای بدنه نیز بوده که بسیار مقاوم است و حتی در صورت خرابی می توانید از بسته ی تعمیراتی همراه استفاده کنید. همچنین راه اندازی این استخر بادی بسیار ساده است و هرکسی میتواند بدون داشتن تجربه قبلی و یا آموزش خاصی آن را آماده استفاده کند.

با استفاده و نگه داری درست از این محصول می توانید تا سال ها بدون نگرانی به استفاده از آن بپردازید بدون اینکه دچار کوچکترین مشکلی شوید و در صورت بروز هر گونه مشکل نیز میتوانید در اسرع وقت با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید. هم اکنون امکان ثبت سفارش این استخر از طریق فروشگاه سعید اینتکس برای شما امکان پذیر خواهد بود.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
178 CM
ارتفاع
61 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
4.8 KG
ظرفیت
510 L
مناسب برای
6 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مرجان

سلام وقت بخیر این استخر کف بادشو هم هست؟؟؟

20 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام
بله. دارای کف باد شونده است

20 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...