استخر بادی اینتکس مدل 57101

intex 57101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 85 CM
  • عرض: 85 CM
  • ارتفاع: 23 CM
13%
890,000
780,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  مدل  57101  طرح  کارز  بعنوان  استخر  توپ  و  یا  استخر  آب  میتوان  استفاده  کرد  .  این  محصول  یکی  از  با  کیفیت  ترین  استخر  های  اینتکس  است.

محصولات مرتبط

استخر مربعی طرح کارتونی ماشین یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس برای کودکان 1 الی 3 سال می باشد. این استخر به شکل مربعی ساخته شده که ارتفاع آن از دو  لایه تشکیل شده که هر لایه دارای دریچه باد مجزا می باشند. طرح روی بدنه استخر طرح کارتونی ماشین است و طرحی کودک پسندانه و سرگرم کننده است. درون محوطه استخر، سفید رنگ می باشد. از مزیت های استخر مربعی طرح ماشین می توان به کف باد شونده آن اشاره کرد که هنگام  استفاده باعث می شود سطح زیرین استخر برای کودک از نرمی و انعطاف خاصی برخوردار باشد. به علت ابعاد مناسب این استخر از آن می توان به عنوان وان کودک در حمام استفاده نمود. همچنین علاوه بر استخر آب، میتوان از آن به عنوان استخر توپ در محیط های بسته و هم آزاد استفاده کرد. جنس این استخر وینیل بوده و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار است. همچنین انعطاف پذیری و ضد حساسیت بودن این محصول موجب می گردد پوست کودک شما آسیب نبیند.
برای راه اندازی این محصول نیز حتما می بایست از پمپ   بادهای شرکت اینتکس استفاده نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه   استفاده ننمایید.  باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک   های روی سطح محصول صاف شود و شکل و فرم لازم را به خود بگیرد و دارای   انعطاف باشد. وجود چین و چروک در زوایا طبیعی است. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


استخر بادی اینتکس مدل 57101 محصولی فوق العاده و زیبا بوده که همواره یکی از انتخاب های اصلی کودکان و به ویژه پسران است که می تواند نظر آن ها را به سوی خود جلب کند. شرکت اینتکس سعی کرده تا این محصول را مانند دیگر استخر های بادی خود بسیار با کیفیت و محبوب از جنسpvc  تولید کند زیرا که پی وی سی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و می تواند در برابر دما، ضربه، فشار و رطوبت مقاوم باشد. این جنس هیچ گونه ضرری برای برای پوست کودکان نداشته است. لازم به ذکر است قسمت زیرین این محصول از ساختاری دولایه برخوردار بوده چرا که این قسمت بیشتر از دیگر قسمت ها در معرض ساییدگی می باشد.

همانطور که می دانید شما برای راه اندازی این محصول احتیاج به یک عدد پمپ باد دارید که پمپ باد ها نیز انواع مختلفی دارند و شما بسته به نیاز خود باید یکی از آن ها را به صورت جداگانه از شرکت اینتکس خریداری نمایید که البته در همین خصوص نیز باید گفت که پس از تهیه پمپ باد سعی کنید این محصول را به صورت کامل از داخل بسته بندی مربوطه خارج کرده و آن را بر روی زمین قرار دهید و سپس اقدام به راه اندازی و باد زدن آن کنید. لازم به ذکر است تمامی افراد می توانند این استخر بادی را به عنوان یک محصول مداوم و مسافرتی نیز استفاده کنند، چرا که بدنه محصول از وزن کمی برخوردار است و می توان به راحتی جا به جا شود. از این رو در کنار وسایل همراه در مسافرت قرار می گیرد و می تواند به راحتی موقعیت دلخواه را ایجاد سازد. این استخر بادی کودک از رنگ و طرح بدنه جذابی بهره برده و نوع ساخت دیدنی و زیبایی را نیز دارا می باشد که تمام این موارد باعث شده تا بتوانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید. 

استخر بادی اینتکس مدل 57101 از بدنه ای با ساختار ساده تشکیل شده است اما طراحی دیواره های آن فانتزی و جذاب می باشد. از این رو با مشاهده اولیه محصول می توان دریافت که برای رده سنی کودک طراحی و تولید شده است. محصول مورد نظر بدنه ای مربع شکل دارد که برای استفاده در بسیاری از مکان ها مد نظر قرار می گیرد. این بدنه منحصر به فرد دارای کیفیت بالا بوده است که در نتیجه می توان با خیالی آسوده در محیط های گوناگون نسبت به استفاده از آن اقدام کرد. استخر بادی مد نظر برند و اورجینال است تا افراد بتوانند از داشتن آن لذت ببرند و در طولانی مدت برای فرزندان خود بهترین شرایط را ایجاد سازند. استخر بادی اینتکس با طرح ماشین ساخته شده است و دیواره هایی با رنگ شاد و متنوع دارد. به همین خاطر جزو محصولات شاد و مهیج برای کودکان است که با روحیات آن ها سازگار می باشد و تمایل به استفاده کردن از آن زیاد بوده است. ظرفیت آبی که در داخل بدنه محصول جای می گیرد نیز کم است. بنابراین در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود و می توان با آب کم از داشتن استخر بادی لذت برد.

استخر بادی اینتکس مدل 57101

ساختار لایه ای

با توجه به تصویر محصول مشاهده می شود که دیواره های آن از ساختار لایه ای برخوردار است به طوری که حالت موج دار بر روی دیواره ها ایجاد شده است. این محصول با چنین ساختاری جزو مقاوم ترین استخر های بادی مورد استفاده کودکان بوده است که در نتیجه شرایط برای انجام بهترین تفریحات آبی مهیا می شود. ساختار لایه ای دیواره سبب شده است که بدنه محکم تر باشد و دیواره ها نیز مانند ضربه گیر عمل کنند. به این صورت در زمان برخورد و ضربه به بدنه درد و مشکل شامل حال افراد نخواهد شد. به این ترتیب استخر بادی مد نظر جزو محصولات سازگار با بازی و سرگرمی کودکان نیز می باشد. هر یک از لایه های تشکیل دهنده دیواره به صورت مجزا باد می شوند و در واقع راه اندازی آن ها جدای از یکدیگر است. به این صورت علاقه مندان می توانند این بدنه را به سرعت باد کنند و برای استفاده کودکان آماده سازند. بدنه منحصر به فرد این محصول قابلیت غیر قابل نفوذ دارد و از بدنه ای تشکیل شده است که آب را به بیرون نشت نمی دهد. از این رو آب داخل استخر کم و زیاد نمی شود و می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

کف طبی محصول

در بخش کف برای ایجاد راحتی بیش تر برای کودکان در زمان بازی و سرگرمی ساختاری بادی تشکیل شده است که به صورت حباب می باشد. این ساختار بهترین شرایط برای علاقه مندان را ایجاد می سازد که در نتیجه می توان به راحتی از حضور در آن لذت برد. پای کودکان در زمان بازی در استخر بادی دچار خستگی نمی شود در نتیجه می توانند تایم طولانی در داخل آن حضور داشته باشند. از این رو لذت بردن از استخر بادی مد نظر بیشتر از سایر محصولات مشابه می باشد.

طراحی ثابت دیواره ها

طرح موجود در دیواره محصول برگرفته از انیمیشن ماشین ها است که ترکیبی از بهترین و شاد ترین رنگ ها می باشد. این طراحی در گذر زمان ثابت می باشد و بدون تغییر قادر به داشتن زیبایی های خود است. علاوه بر این موارد رنگبندی بدنه در طول زمان دچار رنگ پریدگی و آفتاب سوختگی نیز نخواهد شد. از این رو می توان محصولی ثابت و بدون تغییر از نظر زیبایی را به دست اورد.

خرید استخر بادی

استخر بادی مد نظر که برای کودکان طراحی و تولید شده است در سایت فروشگاه اینتکس آماده خرید علاقه مندان می باشد.

برند
INTEX
طول
85 CM
عرض
85 CM
ارتفاع
23 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
1 KG
ظرفیت
57 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...