استخر بادی اینتکس مدل 57104

intex 57104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 86 CM
  • ارتفاع: 25 CM
  • جنس: وینیل
173,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر  بادی  حلقه  ای  اینتکس  کوچک  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  یکی  از  ارزانترین  استخر  های  بادی  اینتکس  است  که  برای  کودکان  مناسب  است.

استخر بادی 57104 به عنوان استخر بادی حلقه ای در میان محصولات بادی اینتکس شناخته شده است. دارای سه رینگ بادی و کف ساده می باشد. جنس استخر از وینیل بوده و از مقاومت مناسبی برخوردار است. ابعاد استخر حلقه ای به گونه ای تعبیه شده است که برای استفاده یک کودک 1 الی 3 سال کاملا مناسب است و به راحتی می توان از آن در فضای حمام استفاده نمود. رنگ دیواره های این استخر تا حدودی نیز شفاف است و درون استخر تا حدودی نمایان است.
جهت حفظ ایمنی و طول عمر محصول حدالمقدور سعی شود از یک زیر انداز مناسب  برای زیر محصول استفاده شود تا از آسیب دیدگی کف استخر بتوان جلوگیری کرد.  برای باد کردن محصول نیز حتما می بایست از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده  نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده ننمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 57104 بدون شک یکی از زیبا ترین و جذاب ترین استخر های بادی موجود در فروشگاه اینتکس است که با رنگ بندی خیره کننده و جذاب خود می تواند برای هر کودکی بسیار جذاب و محبوب باشد، شرکت تولید کننده این کالا نیز با توجه به روحیه شاد کودکان این استخر بادی را طراحی کرده تا هدیه ای بسیار ارزشمند و دوست داشتنی را با تهیه آن به کودکان خود بدهد و بستری بسیار ایمن و دوست داشتنی را برای تفریحات آبی آن ها در حیاط خانه و منازل، ویلا و... فراهم کنید. این استخر بادی راه اندازی بسیار ساده ای داشته و می توانید از آن به صورت دائمی و یا موقتی در هر جایگاه یا مکانی استفاده کنید و همچنین استفاده از آن در فضای باز نیز بلامانع بوده چرا که از جنس بسیار خوب و عالی برای تولید آن استفاده شده است. طراحی این کالا به صورت گرد و با استفاده از طراحی بسیار خوب سه لایه است که این طراحی سبب افزایش دوام، کیفیت و طول عمر استخر بادی خواهد شد که این سه لایه در واقع همان سه حلقه بادی هستند که بر روی هم قرار گرفته اند.

استخر بادی اینتکس مدل 57104

لازم به ذکر است جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی با کیفیت ساخته شده که در طراحی آن از برترین استانداردهای جهانی استفاده شده، کیفیت و مقاومت آن در برابر فشار و ضربه مثال زدنی می باشد و شما می توانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید. شایان ذکر است در قسمت کفی این محصول از پی وی سی دولایه و مواج استفاده شده که علاوه بر دادن خصوصیت ضد تعریق به محصول کیفیت آن را نیز دو چندان کرده است. این استخر بادی متناسب برای رده ی سنی 1 الی 3 سال بوده که شما با خرید این محصول می توانید تفریحی جذاب را برای کودکان خود به ارمغان بیاورید. همانطور که گفته شد جنس بکار برده شده در این محصول از پی وی سی دولایه است که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد. استخر بادی سه لایه سه رنگ اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس به همراه ضمانت نامه معتبر موجود بوده و شما می توانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید.

استخر بادی اینتکس مدل 57104 از رنگبندی شاد و زیبا تشکیل شده است که می توان از داشتن آن لذت برد و زیباترین استخر بادی را برای فرزندان خود تهیه نمود. محصول مورد نظر از دیواره ای با ساختار لایه ای تشکیل شده است که ضخامت زیادی دارد و از استحکام بالا برخوردار می باشد. از این رو می توان با خیالی آسوده محصول را سفارش داد و از داشتن آن لذت برد. استخر بادی محصولی برای استفاده در فصل تابستان در محیط های باز است که موقعیت را برای داشتن تفریحات آبی و مهیج برای کودکان ایجاد می سازد. به این ترتیب در محیط های باز کودکان می توانند از داشتن تفریحات آبی لذت ببرند. علاوه بر این موارد در محیط هایی مانند منزل نیز به عنوان استخر توپ مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کاربرد های زیادی است. استخر توپ مهیج ترین بازی برای کودکان است و موقعیت خوبی را برای کودکان رقم می زند. بدنه محصول قادر به ایجاد قابلیت های مختلف است که از جمله آن ضد حساسیت بودن می باشد. به این صورت در زمان استفاده این رده سنی که دارای پوست حساس می باشند مشکلی آن ها را تهدید نخواهد کرد. استخر بادی برترین نمونه از وسایل بادی برای تفریحات آبی می باشد که خرید آن برای کودکان توصیه می شود.

استخر بادی اینتکس مدل 57104

خصوصیات دیواره لایه ای

همان طور که به آن اشاره شد محصول مورد نظر از دیواره هایی تشکیل شده است که ساختار لایه ای دارد. در واقع ساختار لایه ای به این شکل است که بدنه از خمیدگی هایی تشکیل شده است که با تعداد مختللف بر روی هم قرار گرفته اند و تشکیل دیواره را داده اند. دیواره هایی که با چنین ساختاری طراحی و تولید شده اند بهترین نمونه از دیواره های مقاوم برای استخر بادی می باشند که استحکام لازم برای برقراری سازگار ترین محصول را دارند. در نتیجه برای استفاده کودکان و بازی و سرگرمی های مهیج آن ها در نظر گرفته می شود و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. استخر بادی مد نظر دیواره ای با این خصوصیات دارد که می توان با اطمینان کامل فرزندان خود را در داخل آن قرار داد و برای آن ها امکانات داشتن تفریحات آبی مهیج را ایجاد نمود. به این ترتیب هر کس که تمایل به داشتن موقعیت های شاد و مهیج دارد در روز های گرم تابستان می تواند استخر بادی را راه اندازی سازد و برای کودکان ایمن ترین فضا را فراهم نماید. 

قیمت ارزان

در زمان خرید تمامی وسایل افراد دو مبحث مهم را مورد اهمیت قرار می دهند. یکی از این مباحث قیمت محصول می باشد که باید در مقایسه با کیفیت آن قابل قبول باشد تا در نتیجه بتوان آن خرید را به صرفه معرفی کرد. استخر بادی مد نظر نیز از نهایت کیفیت برخوردار می باشد که برای خرید آن می بایست هزینه کمی پرداخت شود. در واقع محصول ارزان قیمت است و تمامی علاقه مندان توانایی خرید این محصول منحصر به فرد را دارند. در نتیجه خرید استخر بادی مد نظر به صرفه می باشد و جزو ارزان ترین اجناس برای کودکان است.

خرید استخر بادی اینتکس مدل 57104

کف طبی

قسمت کف استخر بادی در بخش داخلی از ساختار بادی و حباب دار تشکیل شده است تا راحتی زیادی ایجاد شود. در نتیجه در زمان بازی های مهیج کودکان دچار آسیب و خستگی نمی شوند و می توانند به راحتی در محیط مورد نظر قرار گیرند. داشتن ساختار حباب دار برای جلوگیری از سر خوردن کودکان در استخر بادی نیز در نظر گرفته شده است.

خرید استخر بادی لایه ای

بهترین گزینه برای خرید استخر بادی مد نظر مراجعه به نمایندگی اینتکس است که محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می کند.

برند
INTEX
قطر
86 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
0.6 KG
ظرفیت
63 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...