استخر بادی اینتکس مدل 57105

intex 57105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 112 CM
  • عرض: 91 CM
  • ارتفاع: 72 CM
346,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  طرح  زرافه  مدل  57105  دارای  کارت  گارانتی  واقعی  سعید  اینتکس  هدیه  ای  مناسب  و  ارزان  برای  کودکان  است.

محصولات مرتبط

استخر طرح زرافه از استخر های کم عمق محصولات اینتکس مناسب برای کودکان 1 الی 3 سال است. طراحی استخر به صورت زرافه ای با رنگ زرد شاد بوده و به منظور افزایش زیبایی و جذابیت برای کودکان روی بدنه یک عروسک بادی  تعبیه شده و در کف استخر دارای طرح های کارتونی است. به منظور تفریح بیشتر کودک شما، بازی حلقه و جای مخصوص برای قرار داده شدن حلقه های بادی روی بدنه استخر تعبیه شده است. همچنین اسباب بازی جذاب شامل دو توپ صدادار با طرح کارتونی به قاب بادی روی بدنه آویزان شده است تا کودک شما از سرگرمی کافی در استخر خود بهره ببرد. از مزیت های این استخر حمل بسیار راحت آن است به طوری که در یک کوله پشتی کوچک قابل جایگیری است. بسیار سبک و مقرونن به صرفه نسبت به کالاهای مشابه می باشد.

برای راه اندازی این محصول  نیز حتما می بایست از پمپ بادهای شرکت اینتکس  استفاده  نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده ننمایید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک های روی سطح محصول صاف شود و شکل و فرم لازم را به خود بگیرد و دارای انعطاف باشد. وجود چین و چروک در زوایا طبیعی است. جنس این استخر وینیل بوده، بسیار مقاوم و انعطاف پذیر و از لحاظ بهداشتی سازگار با پوست کودک شماست و تا زمانی که با اشیا تیز برخود ننماید طول عمر بالایی خواهد داشت. جهت حفظ ایمنی و طول عمر محصول حدالمقدور سعی شود از یک زیر انداز مناسب برای زیر محصول استفاده شود تا از آسیب دیدگی کف استخر بتوان جلوگیری کرد. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


استخر بادی اینتکس مدل 57105 محصولی فوق خاص و زیبا برای بازی ها و تفریحات آبی کودکانتان بوده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و برای کودکان و خردسالان بسیار سرگرم کننده و جذاب می باشد. این استخر بادی از رنگ بندی خوبی ساخته شده و دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد است که می تواند کودکان را سرگرم خود نگه دارد. این محصول در ساخت بدنه ی خود دارای امکانات مختلفی بوده و ظاهر آن نیز مناسب سلیقه تمامی کودکان شکل گرفته شده است. لازم به ذکر است به منظور تفریح بیشتر کودکان عزیز شما، بازی حلقه و جای مخصوص برای قرار داده شدن حلقه های بادی روی بدنه استخر تعبیه شده و همچنین اسباب بازی همراه این کالا شامل دو توپ صدادار با طرح کارتونی روی بدنه آویزان شده تا کودک شما از سرگرمی کافی در استخر بهره مند باشد.

 از دیگر مزیت های این استخر حمل بسیار راحت آن بوده به طوری که در یک کوله پشتی کوچک قابل جای گیری و جابجایی است. این محصول دارای بدنه ای محکم و مقاوم ساخته شده از جنسپی وی سیبوده و می تواند در مقابل فشار، ضربه و همچنین تابش نور مستقیم آفتاب و دمای مختلف آب مقاومت بالایی داشته باشد که این ویژگی با طراحی منحصر به فرد آن همراه شده و اوقات خوشی را برای کودکان فراهم خواهد کرد. شایان ذکر است از این استخر بادی می توان به عنوان استخر توپ و وان بادی نیز استفاده کرد زیرا که عمق استاندارد و عالی این استخر می تواند جایگاهی کاملا ایمن برای کودک شما باشد. البته در رابطه با راه اندازی این محصول بادی نیز باید عنوان کرد که این استخر بادی از ساده ترین روش برای راه اندازی آن از طریق یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی(خرید از طریق فروشگاه اینتکس) به راه اندازی این استخر بادی کنید. هم اکنون می توانید برای خرید و دریافت محصول بادی با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید و اقدام به سفارش این استخر بادی کودک کنید.

یکی از سری استخر های بادی جذاب با طراحی سه بعدی که مورد توجه تمامی کودکان دختر و پسر می باشد، استخر بادی اینتکس مدل 57105 است. این استخر پر کاربرد و زیبا دارای قابلیت های مختلفی است که آن را به وسیله بازی دائمی کودکان تبدیل می کند. استخر بادی اینتکس مدل 57105 توسط شرکت با تجربه اینتکس ساخته شده است که پیشرو در تولید محصولات بادی در سطح دنیا می باشد. در ادامه سایر ویژگی های این استخر زیبا را توضیح می دهیم. 

طراحی سه بعدی استخر بادی اینتکس

این استخر زیبا دارای کفی به شکل مستطیل می باشد. کف استخر به رنگ آبی است که در آن تصویر فیل آبی رنگ فانتزی وجود دارد. دور تا دور استخر دیواره استخر به صورت خال خالی زرد رنگ است که مانند پوست زرافه می باشد. در لبه یکی از دیواره های استخر چهار منحنی مانند پاهای زرافه موجود است. در گوشه استخر نیز سر و گردن زرافه قرار دارد. این قسمت ها به صورت یک تکه می باشد و کاملا به بدنه استخر متصل است. در قسمت دیواره که پاهای زرافه است یک تکه بادی شکل به صورت نرده وجود دارد که برای ایستادن و تکیه زدن کودک بسیار مناسب است. کودک نوپا می تواند با استفاده از این میله بادی در استخر بایستد. در گوشه دیگر استخر نیز یک میله تعبیه شده است که دو حلقه بادی مجزا در درون میله قرار می گیرد. وجود این قابلیت ها باعث شده است استخر برای تمامی کودکان بسیار جذاب باشد و کودک از بازی کردن در داخل استخر خسته و کسل نشود.

استخر بادی اینتکس مدل 57105

 کاربرد های مختلف استخر بادی اینتکس

استخر بادی اینتکس مدل 57105 از سری استخر های پر کاربرد بادی می باشد که قابلیت های مختلفی دارد. اندازه استخر بادی زرافه برای استفاده در حمام بسیار مناسب است. (طول: 112 سانتی متر، عرض: 91 سانتی متر و ارتفاع 72 سانتی متر) با این اندازه مناسب می توانید استخر بادی زرافه را در حمام منزل قرار دهید. اغلب کودکان از بازی کردن در آب لذت می برند اما استحمام برای آن ها کار دشواری است. با استحمام کودک در داخل استخر بادی فضای حمام را برای کودک لذت بخش می کنید و کودک دیگر در هنگام استحمام بی قراری نمی کند زیرا این کار را در حین بازی انجام می دهید.

استخر بادی اینتکس مدل 57105 دارای وزن تقریبی نیم کیلوگرم می باشد. با این وزن کم شما می توانید این استخر بادی را در مسافرت و کمپینگ همراه خود ببرید و در هر محیطی که امکان بازی با آب برای کودک فراهم بود استخر بادی را در کوتاه ترین زمان راه اندازی کرده تا کودک به بازی بپردازد. ظرفیت آب استخر بادی 45 کیلوگرم می باشد که به سرعت پر می شود. این استخر بادی با طراحی شاد و زیبایی که دارد و سایز مناسب این امکان را فراهم می سازد تا از آن به عنوان استخر توپ در منزل استفاده نمایید. استخر بادی را در اتاق کودک قرار دهید و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. استخر بادی با رنگ زیبایی که دارد در کنار توپ های رنگی جلوه بی نظیری پیدا می کند. 

کیفیت ساخت استخر بادی اینتکس

استخر بادی اینتکس مدل 57105 دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که طول عمر بسیار بالایی دارد. این استخر بادی از بهترین نوع پلاستیک فشرده ساخته شده است که در برابر فشار و ضربه بالاترین مقاومت را دارد. کف استخر نیز از وینیل دو لایه می باشد که ضد حساسیت است و راحت و طبی می باشد. رویه استخر از بهترین نوع طرح چرم می باشد. بخش کناری استخر نیز مات طرح دار می باشد. در بسته بندی این استخر یک برچسب تعمیرات قرار داده شده تا در صورت آسیب دیدن بدنه بتوانید آن را ترمیم کنید.  

استخر بادی اینتکس مدل 57105

روش خرید استخر بادی اینتکس

برای خرید استخر بادی اینتکس مدل 57105 با ارزان ترین قیمت به صورت اینترنتی می توانید به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. هم چنین می توانید به صورت حضوری نسبت به خرید این استخر بادی اینتکس اقدام نمایید.

برند
INTEX
طول
112 CM
عرض
91 CM
ارتفاع
72 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
53 L
وزن بسته بندی
?
ظرفیت
53 L
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...