استخر بادی اینتکس مدل 57137

intex 57137

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 211 CM
  • عرض: 163 CM
  • ارتفاع: 130 CM
1,865,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخربادی57137 بعنوان استخر HELLO  KITTY  درمیان محصولات بادی اینتکس مخاطبان زیادی را دارا میباشد

محصولات مرتبط

استخر بادی HELLO KITTY وسیله ای شاد و مفرح برای تفریحات تابستانی می باشد.کودکان همیشه از شخصیت های کارتنی الهام می گیرند از همین جهت استخر بادی یا پارک بادیHELLO KITTY  کودکان را به راحتی به خود جذب میکند. جنس به کار رفته در ساخت این محصول وینیل بوده و بسیار مقاوم و انعطاف پذیر می باشد.سازگار با پوست بدن بوده و عاری از هر گونه حساسیت های پوستی می باشد.وجود یک سرسره بادی و دو فواره بادی به جذابیت این محصول اضافه کرده .بر روی بدنه پارک بادیHELLO KITTY 2 عدد گل زیبا طراحی شده که در مرکز این گل ها فواره وجود دارد.برای برقرار کردن این فواره ها یک اتصال وجود دارد که باید آن را به شیلنگ آب متصل نمایید.
طراحی استخر با رنگ صورتی آرامش خاصی را با خود به ارمغان می آورد و همچنین طراحی های زیبا که در قسمت کف محصول تعبیه شده اند. استخر بادی کاملا مناسب برای استفاده همزمان 2 کودک با رده سنی بالای 3 سال مناسب میباشد. ظرفیت وزنی که برای سرسره این مدل پارک ها در نظر گرفته شده حدود 80 کیلوگرم می باشد.
حتما در نظر داشته باشید فضایی که میخواهید استخر را در آن قرار دهید باید کاملا صاف بوده و عاری از پستی و بلندی باشد.نکته ی مهم تر در استفاده از این محصول این است که حتما باید برای قسمت زیر آن از یک زیر انداز و یا کف پوش مناسب استفاده نمایید تا قسمت کف استخر تماس مستقیم با سطح زمین نداشته باشد و بتواند از آسیب دیدگی های احتمالی پیشگیری نماید. وجود برچسب تعمیرات در استخر بادی HELLO KITTY باعث شده که اگر به هر دلیل کالای شما آسیب دید بصورت موقت آن را تعمیر کنید .ولی تعمیرات تخصصی استخر های بادی و یا پارک های بادی اینتکس در خود نمایندگی سعید اینتکس انجام می شود.
جهت حفظ نکات ایمنی در تجهیزات بادی اینتکس پیشنهاد میشود حتما برای باد کردن این لوازم از پمپ باد های مخصوص این شرکت استفاده نمایید.برای باد کردن پارک های بادی و یا استخر های سایز بزرگ پمپ باد برقی تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.پمپ باد برقی با کد 66620 یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد.


استخر بادی اینتکس مدل 57137 یک محصول منحصر به فرد و جذاب از شرکت اینتکس بوده که برای استفاده نوزادان و کودکان بالای 3 سال طراحی و عرضه شده است. این محصول از طراحی بدنه ای منطبق با روحیات کودکانه و بخصوص دختران برخوردار بوده و طول عمر بالایی نیز دارد که به همین دلیل توانسته در مدت زمان کوتاه به محبوبیت بالایی دست یابد. همانطور که مشاهده می کنید این کالا یک محصول بادی شرکت اینتکس و منطبق با روحیه دخترانه است و کودکان دختر نسبت به طرح کیتی با رنگ صورتی آن همیشه علاقه مند بوده اند و از این رو این کالا یکی از پرفروش ترین های شرکت اینتکس می باشد. 

این کالای جذاب و دوست داشتنی دارای یک سایبان، یک سرسره سرخود و دو عدد آبپاش با طرح گل به صورت سرخود بوده که با وصل کردن شلنگ آب به ورودی آبپاش ها، آب از درون آن ها به بیرون ریخته شده و موجب بازی و سرگرمی کودکان خواهد شد و البته رنگ و طراحی کف این استخر نیز در زیبا جلوه دادن این محصول بسیار تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل تاثیر مثبتی روی فرزندان شما خواهد داشت. لازم به ذکر است شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم درجه یک و عالی با نرمی و دوام بالا تولید کرده که کفی این محصول کاربردی نیز به دلیل ارتباط مستمر آن با سطح زمین و تحمل تمام وزن به محصول، از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. گفتنی است به همراه این استخر بادی دخترانه زیبا، یک عدد چسب تعمیر برای مواقع اضطراری و دفترچه راهنما ارائه می گردد و همچنین با ساختار پرتابلی که داشته، امکان حمل و نصبی آسان دارد. شما عزیزان با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب و عالی خریداری نمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 57137 یکی از جدید ترین محصولات بادی است که شرکت اینتکس طراحی و تولید نموده است و با آن می توان به راحتی به موقعیت داشتن تفریحات آبی دست پیدا کرد. البته می توان گفت که این محصول برای کودکان تولید شده است و متناسب با آن ها ساخته شده است. بنابراین دارای مزیت های گوناگون است و مزیت هایی دارد که آن را بیش تر برای استفاده کودکان مناسب کرده است. استخر بادی مد نظر هم دارای سایبان می باشد و هم از سرسره برخوردار است. استخر هایی که دارای سرسره بادی می باشند محبوب ترین دسته از محصولات بادی برای تفریحات آبی هستند که برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر طراحان اغلب محصولات را با این ساختار طراحی می کنند و به دلیل آن محصول پر فروش و پر مخاطب خواهد شد. استخر بادی را می توان با قیمت مناسب و استاندارد سفارش داد و خریداری کرد. با این وجود است که تمامی افراد قادر به خریداری این محصول می باشند که متناسب با سلیقه آن ها است و خریدی به صرفه تلقی می شود. استخر بادی اینتکس را با ضمانت نامه خریداری کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید بهترین موقعیت را به دست آورید.

استخر بادی اینتکس مدل 57137

فضایی مهیج برای بازی

انواع بازی های مهیج در داخل این استخر بادی انجام می شود. چرا که هم می توان از آن در زمان خالی بودن از باد و استفاده از توپ های رنگی استفاده کرد و هم به حالت پر بودن از آب می توان از آن لذت برد. فضایی که از آن به عنوان استخر بادی یاد می شود دارای سرسره بادی است. سرسره بادی بهترین بازی و تفریح را برای کودکان مهیا می سازد و قادر خواهد بود موقعیت را  برای بازی و سرگرمی کودکان به همراه دوستانشان مهیا نماید. با این شرایط بدنه بادی سرسره در محصول در ایجاد نرمی و لطافت در موقعیت به وجود آمده نقش دارد و قادر خواهد بود بهترین تفریحات مورد علاقه کودکان را ایجاد سازد. کسانی که تمایل به این محصول بی نظیر دارند می توانند آن را در محیط های باز نیز مورد استفاده قرار دهند. چرا که محصول دارای سایبان بادی می باشد که می تواند مانع از رسیدن اشعه خورشید به کودکان شود. از این رو استفاده از این محصول به راحتی صورت می گیرد و تنها می توان با آن اوقات خوشی را برای فرزندان خود مهیا کرد.

استفاده بر روی سطوح مختلف

بدنه دارای سازگاری لازم برای استفاده در سطوح مختلف است که می توان آن را به راحتی در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد. این بدنه سازگار در محیط هایی مانند ساحل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای ایجاد مقاومت بیش تر در زمان نصب می توان در زیر آن زیر انداز قرار داد تا در این صورت بتوان از داشتن آن بهره مند شد و دچار مشکل نشد. بدنه باید از هر گونه آسیب و خرابی در امان باشد تا قابلیت های خود را حفظ کند و دچار مشکل در زمان استفاده نشد.

خرید استخر بادی اینتکس مدل 57137

مراقبت از محصول

همان گونه که اشاره شد برای داشتن یک استخر بادی که دارای سازگاری زیاد است و در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد می توان بدنه را با زیر انداز نصب کرد تا مشکلی آن را تهدید نکند و بتوان از داشتن آن لذت برد. محصول با نزدیک نشد به حرارت نیز کیفیت خود را حفظ می کند و دچار مشکل نخواهد شد.

خرید استخر بادی اینتکس

استخر بادی اینتکس که دارای سایبان و سرسره بادی می باشد در فروشگاه سعید اینتکس به فروش می رسد که می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود.

برند
INTEX
طول
211 CM
عرض
163 CM
ارتفاع
130 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.27 MM
وزن بسته بندی
4.3 KG
ظرفیت
204 L
مناسب برای
2سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...