استخر بادی اینتکس مدل 57143

intex 57143

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 279 CM
  • ارتفاع: 36 CM
  • جنس: وینیل
15%
1,346,000
1,156,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 استخر بادی دو قلو اینتکس مدل 57143 یکی  از  متفاوت  ترین  و  بزرگترین  استخرهای  بادی  شرکت  اینتکس  میباشد که  هیجان  را  برای  فرزندان  شما  دو  چندان  میکند.

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس طرح دوقلو که استخری دو منظوره برای استفاده به بعنوان استخر آب و یا استخر توپ است دارای یک حوضچه در قسمت وسط می باشد که قطر حوضچه بزرگتر 279 سانتیمتر می باشد با ارتفاع 28 سانتیمتر و حوضچه کوچکتر نیز با ارتفاع 36 سانتیمتر تعبیه شده. حوضچه وسط نیز به گونه ای طراحی شده که دارای یک عدد فواره و یک عدد آبشار کوچک می باشد و این نوع طراحی برای کودکان بسیار لذت بخش است. این محصول دارای فواره آب می باشد که دارای یک دریچه ی ورودی آب هست که به شیلنگ آب باید متصل گردد .هنگامی که شیلنگ آب را به لوله ی اتصال وصل کردید حتما فشار آب را بررسی نمایید که بیش از حد به لوله و اتصالات فشار وارد نکند.
شکل ظاهری محصول به این صورت است که دارای کفی سفید رنگ ساده می باشد.کف استخر دارای دریچه تخلیه آب می باشد.روی دیواره های استخر دارای طراحی ماهی های کوچک رنگی بهمراه گیاهان دریایی می باشد.رنگ زمینه استخر نیز آبی شفاف می باشد.
جنس بدنه استخر ساخته شده از وینیل می باشد.حوضچه کوچک دارای حجم 232 لیتر و حوضچه بزرگ دارای حجم آب 990 لیتری می باشد. درون بسته بندی محسوب یک برچسب تعمیرات قرار داده شده که جهت تعمیرات سطحی کارایی دارد.از این برچسب برای تعمیرات بصورت موقت می توانید استفاده نمایید. این استخر فاقد پمپ باد می باشد و جهت سهولت در باد کردن می توانید از پمپ باد های شرکت اینتکس خریداری و استفاده نمایید و تا حدی که چروک های آن آن تا حدودی صاف شود آن را باد نمایید . جهت استفاده بهینه و برای حفظ طول عمر بالای این محصول سعید اینتکس به شما توصیه می کند که برای راه اندازی این استخر حتما از زیر انداز مناسب برای زیر آن استفاده نمایید .

جهت دیدن فیلم محصول در اینستاگرام اینجاکلیک کنید .جهت دیدن فیلم محصول در آپارات اینجاکلیک کنید .


استخر بادی اینتکس مدل 57143 یکی از شیک ترین و جذاب ترین استخر های بادی مخصوص کودکان و حتی نوجوانان بوده که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش طرح چرم است و همچنین همانطور که می دانید یکی از دلایل انتخاب یک محصول توسط مشتریان جنس بدنه آن است که در همین ارتباط باید عنوان کرد که این استخر بدنه ای مقاوم از جنس پی وی سی داشته و بخش های کناری این محصول نیز همگی از نوع PVC شفاف ساخته شده اند که در عین داشتن مقاومت و دوام بالا، فوق العاده زیبا هستند. کفی این کالا نیز از نوع PVC دولایه بادی ساخته شده که فوق العاده با کیفیت بوده و به راحتی آسیب نخواهد دید.

شکل ظاهری محصول نیز به این صورت است که دارای کفی سفید رنگ ساده بوده و دارای دریچه تخلیه آب می باشد. روی دیواره های استخر بادی نیز طراحی ماهی های کوچک رنگی به همراه گیاهان دریایی مشاهده می کنید. این کالا دارای طراحی مدرن جدیدی می باشد و دارای یک حوضچه در قسمت وسطی خود بوده که قطر حوضچه بزرگتر 279 سانتی متر است و حوضچه کوچکتر با قطر کمتر در داخل آن تعبیه شده که البته حوضچه وسط نیز به گونه ای طراحی شده که دارای یک عدد فواره یا آبشار کوچک می باشد و این نوع طراحی برای کودکان بسیار لذت بخش است. در رابطه با راه اندازی محصول باید گفت که ابتدا برای راه اندازی این محصول باید این استخر را از داخل بسته بندی خارج کرده و آن را بر روی زمین قرار دهید و سپس مشاهده می کنید که بر روی این محصول محفظه های بادی قرار گرفته است که از طریق همین محفظه می توانید این محصول را باد کنید. گفتنی است که برای این کار باید یک پمپ باد به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهیه کنید تا بتوانید این محصول را راه اندازی کنید. جهت سفارش این کالا می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

مهم ترین پارامتر در زمان انتخاب و خرید استخر بادی برای رده سنی کودک توجه به طراحی ظاهری آن بوده ، زیرا محصول نیاز داشته تا محیطی شاد و مهیج برای بازی کودک فراهم آورده و از سوی دیگر ساختار بدنه به نوعی باشد که بتواند ایمنی و سلامت فرد را در زمان استفاده تامین کند. شرکت اینتکس با در نظر گرفتن این موارد بوده که استخر بادی اینتکس مدل 57143 را برای رده سنی بالاتر از دوسال طراحی و به شما معرفی می کند. بدنه اصلی این استخر بادی ساده و گرد بوده اما تفاوت اصلی آن نسبت به سایر نمونه ها مربوط به بخش داخلی آن بوده که یک حوضچه بادی نیز در میانه این محصول طراحی شده است.

استخر بادی اینتکس مدل 57143

پس می توان گفت استخر بادی اینتکس مدل 57143 یک محصول گرد بوده که بدنه آن از دو استخر بادی با سایز های مختلف که در داخل یکدیگر قرار داده شده ، تشکیل می شود. بدنه اصلی این استخر بادی از رنگ آبی و شفاف تولید شده و لبه های بالایی و کف محصول نیز از رنگ سفید مات است. زیبایی اصلی این استخر بادی مربوط به ماهی های رنگی و محیط آکواریومی بوده که بر روی بدنه این محصول به چشم خورده و برای کودکان کاملا جذاب به شمار می رود. دیگر وجه تمایز این محصول در مقایسه با سایر نمونه های مشابه مربوط به آبپاش های بادی سرخودی بوده که برای قسمت حوضچه داخلی ایجاد شده است. در واقع آبپاش های کوچیکی بر روی دیواره بخش داخلی استخر بادی و یک آبپاش بزرگ بر روی لبه بالایی این بخش قرار داد. این نوع آبپاش ها تعاملی بوده و به سادگی و در اثر اتصال به شلنگ آب قابل استفاده خواهند شد. توجه داشته باشید در داخل بسته بندی استخر بادی اینتکس مدل 57143 یک عدد برچسب تعمیرات نیز وجود داشته تا در اثر بروز آسیب در زمان استفاده نادرست بتوانید بدنه اصلی را تعمیر سطحی کنید.

ابعاد بدنه و ظرفیت استخر بادی کودک

تفریحات آبی از جمله بازی هایی بوده که کودکان همواره علاقه داشته تا به صورت دسته جمعی و به همراه دوستان خود انجام دهند. به همین دلیل توجه به ابعاد بدنه و تعداد ظرفیت مجاز برای استفاده از محصول در زمان انتخاب و خرید استخر بادی از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین راستا بیان می کنیم که استخر بادی اینتکس مدل 57143 از قطری در مقیاس 279 سانتی متر و ارتفاع 36 سانتی متری تشکیل می شود. این میزان ابعاد بدنه گنجایش 279 لیتر آب را داشته و از جمله مخزن های کوچک در زمینه استخر بادی به شمار رفته و در مصرف اب صرفه جویی خواهد شد. البته ابعاد بدنه این استخر بادی صرفا برای آب بازی و تفریحات این چنینی ایده آل بوده و مناسب شنا کردن نمی باشد. از سوی دیگر این میزان ابعاد بدنه برای بازی حداکثر 3 نفر کودک به طور همزمان مناسب به شمار می رود.

استخر بادی اینتکس مدل 57143

طول عمر استخر بادی کودک

یکی دیگر از پارامتر های مهم در زمان انتخاب و خرید استخر بادی مربوط به بخش طول عمر محصول بوده تا فرد بتواند بدون نگرانی در فضاهای استاندارد محصول را برای فرزند خود راه اندازی کند. از سوی دیگر محصولاتی نظیر استخر بادی اینتکس مدل 57143 که دارای آبپاش بادی بوده و محیطی مانند پارک آبی کوچک را برای کودک فراهم اورده ، غالبا نیاز به راه اندازی در فضای باز دارند. به همین دلیل و برای رضایتمندی مصرف کنندگان بوده که کارخانه اینتکس استخر بادی اینتکس مدل 57143 را با باکیفیت ترین نوع وینیل با ضخامتی بالغ بر 0.32 MM طراحی و تولید کرده است. البته بخش کف این استخر بادی از نوع وینیل دولایه بوده ، زیرا این قسمت به طور مستقیم با سطح زمین در تماس بوده و فشار وزن آب و کودکان را بر روی خود تحمل خواهد کرد. به همین دلیل کیفیت این بخش و بالا بوده استحکام و دوام آن از اهمیت بالایی برخوردار است. جنس بدنه باداوم این استخر بادی موجب شده تا محصول فوق برای استفاده در تمامی محیط های باز و سرپوشیده مناسب به شمار رفته و محدودیتی نداشته باشد. زیرا مواردی نظیر ، قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید ، دماهای مختلف آب و سایر تغییرات جوی تاثیری بر طول عمر محصول ندارد. از سوی دیگر جنس بدنه محصول موجب شده تا این استخر بادی کودک مناسب استفاده در زمان سفر نیز به شمار رود، چرا که راه اندازی و جمع اوری مکرر این محصول موجب بروز آسیب و افت کیفیت در بدنه محصول نخواهد شد.

استخر بادی اینتکس مدل 57143

جمع بندی

استخر بادی اینتکس مدل 57143 یک محصول استاندارد با طول عمر بالا بوده که از سیستم راه اندازی و جمع اوری ساده برخوردار بوده و برای راه اندازی اصولی نیاز داشته تا از پمپ باد مخصوص لوازم بادی استفاده شود. اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی اینتکس مدل 57143 را برای فرزند خود با مناسب ترین قیمت و کیفیت دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
قطر
279 CM
ارتفاع
36 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.32 MM
وزن بسته بندی
7.5 KG
ظرفیت استخر کوچک
232 L
ظرفیت استخر بزرگ
990 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...