استخر بادی اینتکس مدل 57165

intex 57165

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 201 cm
  • عرض: 170 cm
  • ارتفاع: 84 cm
6%
3,920,000
3,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس مدل 57165 از نمونه مجموعه تفریحات آبی بزرگ با ساختار باد شونده می باشد که در سال جدید روانه بازارهای جهانی شده است. شما عزیزان با خرید این استخر بادی می توانید زمینه بسیار با نشاط، با طراوت و همچنین کاملا ایمن را برای کودکان خود در منزل و هر مکان دیگری به ارمغان بیاورید. این استخر بادی با طراحی پارک آبی کودک تولید شده و از نظر ابعاد مناسب برای سنین 3 سال به بالا می باشد که البته همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر بادی دارای یک سرسره سرخود نیز بوده که ساختار آن نیز بادیست و می تواند اجازه سر خوردن کودکان به داخل استخر و درون آب را بدهد. این کالا با سرسره و یک سایبان از بدنه با جنس پی وی سی درجه یک ساخته شده که بسیار مقاوم در برابر فشار آب و وزن آب بوده و همچنین از حجم و وزن بسیار کمی برخوردار است و به راحتی جا به جا می شود.

 این محصول دارای سرسره، ماهی بادی، سایبان، سطل بادی و تمساح بادی بوده که بسیار سرگرم کننده و جذاب برای تمامی کودکان می باشد و مخصوص تفریحات آبی در فصل گرماست. لازم به ذکر است یکی از مهم ترین ویژگی های این استخر بادی مهیج کیفیت بالا در ساخت آن است که این کیفیت به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و مقام در ساخت آن بوده که مانند بسیاری از محصولات بادی درجه یک شرکت اینتکس از جنس پی وی سی در آن بهره گرفته شده که به شما اجازه می دهد تا بدون نگرانی از آسیب دیدن آن، استخر خود را در فضای بیرون منزل و در زیر نور مستقیم آفتاب مورد استفاده قرار دهید. شما عزیزان می توانید برای راهنمایی بیشتر و یا خرید این استخر بادی با همکاران ما در فروشگاه محصولات بادی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
201 cm
عرض
170 cm
ارتفاع
84 cm
ظرفیت
160 لیتر
تحمل وزن
54 kg
مناسب برای
کودک
رده سنی
+2 سال
برچسب تعمیرات
دارد
جنس
وینیل
وزن بسته بندی
3.93 gr
دریچه تخلیه آب
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...