استخر بادی اینتکس مدل 57183

intex 57183

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 257 CM
  • عرض: 188 CM
  • ارتفاع: 135 CM
8%
4,200,000
3,890,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس مدل 57183  طرح  بسکتبال  دار  تولید  2020  می  باشد.  دارای  کارت  گارانتی  معتبر  واقعی  و  ارسال  فوری  به  سراسر  کشور  می  باشد.

استخر بادی اینتکس طرح بسکتبال با کد 57183 محصولی طراحی شده با هدف تفریح بیشتر و بازی و فعالیت برای کودکان شما. فضای استخر از سایز بزرگی برخوردار بوده و بصورت همزمان 3 کودک می توانند به خوبی در آن بازی و استفاده نمایند. جنس بدنه ساخته شده از وینیل بوده و دارای مقاومت وانعطاف بالایی می باشد. ضخامت محصول نسبت به مدل ها و سایز های مشابه بالاتر می باشد.

استخر بادی اینتکس مدل 57183

کف محصول بصورت ساده بوده و پیشنهاد می شود حتما قبل از استفاده از آن ، یک زیرانداز مرغوب و با کیفیت را برای سطح زیر آن در نظر بگیرید. در یک سمت آن یک حلقه ی بسکتبال  با ارتفاع 135 سانتی متر طراحی شده و دو عدد توپ نیز در بسته بندی قرار گرفته است. کودکان با استفاده از این محصول می توانند ساعت ها تفریح و سرگرمی برای خود داشته باشند و شما نیز از دیدن آن لذت خواهید برد.


استخر بادی اینتکس مدل 57183 از محصولات بی نظیر و جذاب در دسته بندی محصولات کودک شرکت اینتکس بوده که در زمان ورود به بازار طرفداران و خریداران زیادی را مجذوب خود کرده است. همانطور که می  دانید، طراحی و شکل ظاهری محصول یکی از دلایل اصلی خرید هر شخصی برای محصولاتش می باشد، به طوری که قطعا هر شخصی در ورود به به بازار توجه آن به سمت محصولاتی جلب می شود که ظاهری زیبا و شیکی را داشته باشند.

استخر بادی اینتکس مدل 57183

طراحی این محصول به صورت چند ضلعی بوده و از رنگ های سفید، آبی و قرمز در آن استفاده شده که موجب زیبا تر شدن این محصول شده است. به این محصول یک تور بادی بسکتبال تعبیه شده تا فرزندان شما به غیر از داشتن یک استخر و آب تنی در آن، از بازی کردن با این تور بسکتبال لذت ببرند و به یک تفریح فوق العاده دعوت شوند. البته قابل ذکر می باشد که همراه این محصول یک توپ بادی بسکتبال نیز موجود می باشد. همانطور که گفته شد داشتن ظاهر و طراحی زیبا یکی از نکات حائز اهمیت برای خرید محصولات بادی بوده و قطعا اگر هر محصولی دارای طراحی و زیبایی بسیار جذابی باشد اما جنس قابل قبولی را دارا نباشد بدون شک با خرید این کالا دچار پشیمانی خواهید شد.

استخر بادی اینتکس مدل 57183

به همین دلیل جنس بدنه این محصول با کیفیت از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما، سرما، پوسیدگی و ساییدگی می باشد که قطعا با استفاده درست از این محصول، با طول عمری بالای آن روبرو خواهید بود و تا سالیان سال از این محصول استفاده خواهید کرد. این استخر بادی قابل استفاده کودک و بزرگسالان بوده که ساعت ها سرگرمی و تفریح را برای آن ها به ارمغان می آورد لازم به ذکر است طراحی این استخر بادی به صورت مستطیلی چند ضلعی زاویه دار است که زیبایی نظیری به ارمغان آورده و بسیار جذاب و مهیج می باشد.

استخر بادی اینتکس مدل 57183

در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید این محصول را به راحتی ترمیم کنید که این تعمیر توسط شرکت اینتکس برای مصرف کنندگان انجام می شود. در صورت خرید این استخر بادی می توانید با نمایندگی محصولات بادی تماس حاصل فرمایید.

طراحی و ساختار محصول

از نظر نوع طراحی و ساختاری که این محصول دارد باید به چند نکته بسیار مهم اشاره کنیم تا بتوانید با در نظر گرفتن این ویژگی ها ، یک محصول فوق العاده را از نظر طراحی در اختیار داشته باشید. در همین رابطه باید اشاره کنیم که ساختار بخش اصلی بدنه این محصول به گونه ای است که سه لایه هم اندازه هم با یک طراحی بی نظیر شکل اصلی بدنه این محصول را تشکیل داده اند. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این سه لایه به بهترین شکل ممکن بدنه اصلی استخر بادی اینتکس مدل 57183 را شکل داده است. هم چنین رنگ بندی این محصول نیز به صورت یکدست آبی می باشد و تنها بخش کف این محصول در کنار سطح بالایی این کالا از رنگ سفید طراحی گردیده که ظاهر زیبای این محصول را جذاب تر از قبل کرده است.

علاوه بر این ها یکی از خصوصیات خوبی که این محصول دارد وجود یک عدد سبد بسکتبال بر روی این محصول است. در واقع این مورد باعث شده تا شما بتوانید به راحتی یک محیط بازی ایده آل را برای کودک خود خلق کنید که قطعا این مورد هم یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول به شمار می رود. تمامی این خصوصیات نشان از یک استخر با طراحی خاص و با بهره مندی از اسباب بازی می باشد که سبب شده تا تمام این موارد را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید.

استخر بادی اینتکس مدل 57183

جنس و کیفیت بدنه

در کنار مواردی که در این بخش عنوان کردیم ، حال شما باید به این مسئله توجه کنید که از نظر جنس و کیفیت هم این کالا یک محصول با کیفیت به شمار می رود که خیال شما از این نظر هم راحت خواهد بود. تمامی بخش های این محصول از نوع وینیل طراحی و عرضه شده که این جنس در طراحی و تولید اکثر محصولات بادی وجود دارد و این ویژگی باعث شده تا از این حیث دغدغه ای نداشته باشید. هم چنین شرکت اینتکس سعی کرده تا با ضخامت بسیار بالا این محصول را ارائه کند تا به راحتی این کالا آسیب نبیند.

استخر بادی اینتکس مدل 57183

ابعاد و وزن محصول

در کنار بحث جنس و کیفیت و همین طور نوع طرحی این محصول ، شما می توانید یک ابعاد ایده آل را هم در اختیار داشته باشید که خصوصیت خوب این محصول نیز به شمار می رود. در همین رابطه باید اشاره کنیم که طول این استخر 257 سانتی متر و عرض این محصول نیز 188 سانتی متر خواهد بود. هم چنین ارتفاع این کالا هم 135 سانتی متر می باشد که این بخش تا بالای سبد بسکتبال این محصول محاسبه شده است. وزن بسته بندی این محصول نیز 6.5 کیلوگرم بوده و ظرفیت آب این کالا هم 790 لیتر خواهد بود.

استخر بادی اینتکس مدل 57183

شیوه خرید و ثبت سفارش

با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که عنوان کردیم ، شما می توانید با خیالی راحت این محصول زیبا را از سایت فروشگاه سعید اینتکس با قیمت استثنایی خریداری نمایید. علاوه بر این ها این کالا عرضه شده همراه با کارت گارانتی معتبر می باشد که نگرانی از بابت آسیب دیدن این محصول نیز نخواهید داشت. هم چنین شما برای راه اندازی این محصول نیز یک عدد پمپ باد نیاز دارید که باید آن را هم به صورت مجزا خریداری کنید.

برند
INTEX
طول
257 CM
عرض
188 CM
ارتفاع
135 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 وینیل
وزن بسته بندی
6.5 KG
ظرفیت
790 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...