استخر بادی اینتکس مدل 57421

intex 57421

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: intex
  • طول: 155 CM
  • عرض: 130 CM
  • ارتفاع: 84 CM
7%
586,000
546,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  طرح  ماهی  فواره  دار  مدل  57421  اسباب  بازی  بادی  زیبایی  است  که  در  مدت  زمان  کمی  آماده  استفاده  دربرای  لذت  کودکان  از  آب  بازی  و  فصل  تابستان  است.

محصولات مرتبط

استخر بادی کد 57421 یکی از پرفروش ترین محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که از طراحی خاص و بی نظیری برخوردار است. طیف رنگی شاد و طراحی اشکال مختلف در قسمت کف و انتهای استخر به زیبایی این محصول افزوده. در قسمت جلوی استخر روی دیواره، یک ماهی زیبا و جذاب طراحی شده که دارای فواره و یا آب نما می باشد. این فواره به گونه ای عمل می کند که آب را با ظرافت و زیبایی خاصی به درون استخر سرازیر می نماید. جهت برقراری این فواره یک اتصال وجود دارد که می بایست آن را به شلنگ آب متصل نمایید. در نظر داشته باشید فشار آب را به اندازه ای تنظیم نمایید که مانع از آسیب دیدگی اتصالات و یا فواره شوید.
درون بسته بندی این محصول 6 عدد توپ کوچک رنگی وجود دارد که برای بازی کردن در فضای استخر مناسب است.جنس بدنه این استخر ساخته شده از وینیل است که بسیار نرم و مرغوب می باشد. ابعاد استخر به گونه ای طراحی که برای استفاده هم زمان دو کودک بالای 2 سال تا 6 سال مناسب است. جهت حفظ ایمنی و طول عمر محصول حدالمقدور سعی شود از یک زیر انداز مناسب برای زیر محصول استفاده شود تا از آسیب دیدگی کف استخر بتوان جلوگیری کرد. برای باد کردن محصول نیز حتما می بایست از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده ننمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 57421 یکی از محصولات زیبا و با کیفیت از شرکت اینتکس بوده که این محصول با طراحی متفاوت و شاد باعث ایجاد شور و هیجان بسیاری در کودک می شود. استخر بادی طرح دلفین با سایبانی شفاف و زیبا مانع از آفتاب سوختگی کودکان شما خواهد شد و همچنین بر روی این استخر بادی نیز، یک فواره آب به شکل دلفین تعبیه شده که قابل اتصال به شیر آب بوده است. شایان ذکر است مهم ترین ویژگی جنس به کار رفته در ساخت محصول است که این جنس باید به گونه ای انتخاب شود تا هنگام استفاده توسط کودکان مشکلی برای آن ها به وجود نیاید. همچنین این جنس مانند محصولات بادی دیگر، از نوع پی وی سی در نظر گرفته شده و می تواند مقاوت خوبی در مقابل فشار و ضربه هایی که کودکان ممکن است در طول بازی به آن وارد کنند، داشته باشد.

 لازم به ذکر است پی وی سی یا همان وینیل نوعی پلاستیک سخت بوده که انعطاف پذیری بالایی به آن بخشیده شده و به این ترتیب شما می توانید بدون نگرانی از آسیب دیدن بدنه آن را برای استفاده کودکان خود آماده استفاده کنید. از ویژگی هایی که جنس PVC داشته می توان به مقاومت آن در مقابل نور خورشید و دماهای مختلف آب اشاره کرد که با این ویژگی می توانید آن را در هر مکان و شرایط آب و هوایی مختلفی مورد استفاده کودکان قرار دهید. همچنین این استخر بادی کاربردی و جذاب وزن بسیار کمی داشته و می تواند به راحتی در مسافرت های مختلف و حتی در محیط های داخلی نیز جابجا شود. برای تهیه این محصول بادی می توانید آن را از نمایندگی اینتکس سفارش داده و این استخر را درب منزل تحویل بگیرید. البته در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوالی نیز می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

استخر بادی مهیج ترین دسته بندی در میان محصولات بادی به حساب می آید، این محصولات با توجه به اینکه با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران مواجه شده است، دارای تنوع و اهمیت زیادی در میان تولید کنندگانشان بوده که باعث می شود مردم از حق انتخاب بیشتری در مقایسه با سایر محصولات برخوردار باشند، استخر بادی اینتکس مدل 57421 یکی از همین گروه محصولات بوده که مطابق با سلایق امروزه مردم است تولید شده است، به همین دلیل، جذابیت بیشتری نیز برای کودکان خواهد داشت. علاوه بر موارد ظاهری کیفیت این استخر نیز در حد مطلوبی بوده و استفاده از آن در شرایط خارج از منزل نیز میسر است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورداستخر بادی اینتکس مدل 57421 در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

استخر بادی اینتکس مدل 57421

ظاهر استخر بادی

همانطور که در مقدمه متن به آن اشاره کردیم، در استخر بادی اینتکس مدل 57421 شاهد بدنه ای نیم دایره ای با فرمی کشیده برخوردار بوده و سایبانی آن به جای استفاده از رنگ های متنوع و طرحی مشابه مزرعه به یک PVC بی رنگ با کف یک دست آبی که تداعی کننده تفریحات آبی می باشد جایگزین شده است. ظاهر استخر کاملا شیک و زیباست، در قسمت کف اشکال انیمیشن های کارتونی نقش بسته و حالت موج آب نیز در آن شبیه سازی شده است. بخش پشتی این استخر از یک دیواره با رنگ قهوه ای  برای تشابه آن با سواحل دریا بهره مند شده و اشکال فانتزی زیبایی نیز بر روی آن نقش بسته است، در قسمت میانی این دیواره یک حفره وجود داشته که محلی برای قرار دادن توپ های کوچک رنگی هستند. در بیرونی ترین قسمت یک عروسک بادی دلفین قرار داده شده که به عنوان فواره یا آبپاش آب عمل می کند.

مشخصات ظاهری استخر بادی

مشخصات فیزیکی استخر بادی اینتکس مدل 57421 کاملا استاندارد و مشابه سایر محصولات محبوب بازار می باشد، طول این استخر برابر با 170 و عرض آن نیز برابر با 150 سانتی متر می باشد که فضای قابل استفاده برای بازی کودکان (فضای داخلی) حدود 15 سانتی متر از هر سمت کمتر است، که باز هم رقم مناسبی برای تفریح و بازی چند کودک سه تا پنج ساله به حساب می آید. عمق آب استخر از سوی اینتکس به صورت رسمی اعلام نشده اما ارتفاع آن تا قسمت بالایی 81 سانتی متر می باشد که برای استفاده در رده سنی مناسب آن بدون هیچ مشکلی امکان پذیر است. با وجود فضای مناسبی که برای بازی کودکان در این استخر وجود دارد جالب است بدانید که بدنه تنها 2.5 کیلوگرم وزن دارد و با اقلام بسته بندی آن به حدود 2.8 کیلوگرم می رسد که به سادگی قابل حمل است. 

استخر بادی اینتکس مدل 57421

طول عمر استخر بادی

معمولا محصولات بادی که برای بازی و تفریحات آبی استفاده می شوند از ماده مشابهی ساخته می شوند، اما کیفیت آن در محصولات متنوع است، این استخر با استفاده از لایه های متعدد و با ضخامت زیاد طول عمر زیادی را برای استفاده به همراه خواهد داشت، با مصارف درست و صرف رعایت ایمنی، استخر بادی اینتکس مدل 57421 می تواند حتی بیش از 5 سال نیز همراه فرزندتان باشد، در صورت صدمه دیدن بدنه نیز می توانید با خرید بسته تعمیرات با هزینه اندک استخر را دوباره قابل استفاده کنید. دیواره ها از دو لایه PVC ساخته شده اند و رویه آن نیز براق می باشد، این دو لایه در برابر فشار مقاومت خوبی داشته و صدمه نمیبیند. برای کف استخر با وجود اینکه اینتکس از کف بادشو استفاده نکرده اما جنس و کیفیت آن کاملا رضایت بخش بوده و در تست های انجام شده فشار را به خوبی تحمل می کنم، با این حال بهتر است استخر را در محیط هایی که سنگریزه دارند استفاده نکنید، قسمت های بالایی و پشتی که در ارتباط مستقیم با کودک و فشار بدنه آنها قرار ندارند نیز از دو لایه PVC ساخته شده اند اما ضخامت این دو لایه کمی کمتر از موارد استفاده شده در دیواره های اصلی می باشد. 

استخر بادی اینتکس مدل 57421

راه اندازی استخر بادی

پیش از نصب استخر بادی اینتکس مدل 57421  محل مناسبی را برای قرار گیری آن انتخاب کنید، محلی که کاملا مسطح و تراز باشد تا فشار بیشتری به قسمت خاصی وارد نشود، به علاوه هیچ گونه شئ تیزی که امکان صدمه دیدن استخر را افزایش می دهد در محل مورد نظر شما وجود نداشته باشد. پس از رعایت این نکات استخر را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید، برای باز کردن چسب های بسته بندی تا حد ممکن از چاقو یا هر شئ تیز دیگری استفاده نکنید و در صورت استفاده نیز کاملا احتیاط کنید تا به بدنه آن صدمه ای وارد نشود. در مرحله بعدی دیواره ها را با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی باد کنید و در مراحل بعدی نیز سایبان و دیواره پشتی را باد کنید، برای استفاده از فواره نیز شلنگ آب را به محل مشخص شده در جلوی استخر نصب کنید. این استخر بادی اینتکس قابل خرید از فروشگاه اینتکس می باشد.

برند
intex
طول
155 CM
عرض
130 CM
ارتفاع
84 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
2.3 KG
ظرفیت
79 L
مناسب برای
3-5 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...