استخر بادی اینتکس مدل 57423

استخر سقف دار مستطیل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 168 CM
  • عرض: 99 CM
  • ارتفاع: 104 CM
7%
746,000
700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  مستطیل  سقف  دار  مارک  اینتکس  مدل  57423  محصولی  دیگر  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  میباشد.

محصولات مرتبط

استخر بادی مستطیلی با کد 57423 یکی از محصولات شرکت اینتکس دارای سایه بان بادی است. سایه بان این محصول توسط چهار ستون بادی به کنج های استخر متصل شده است و این سایه بان موجب می گردد کودک شما از نور مستقیم آفتاب محافظت شود. کف این محصول بادی است و کودک شما نرمی و انعطاف را در حین بازی در کف استخر احساس می کند. جنس این استخر وینیل با روکش طرح چرم و مات می باشد. این کالا می  تواند علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز استفاده شود. استخری تفریحی مناسب فصل گرما که از کیفیت عالی برخوردار است و بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه است.
برای راه اندازی این محصول نیز حتما می بایست از پمپ بادهای شرکت اینتکس  استفاده نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده ننمایید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک های روی سطح محصول صاف شود و شکل و فرم لازم را به خود بگیرد و دارای انعطاف باشد. وجود چین و  چروک در زوایا طبیعی است.قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


استخر بادی اینتکس مدل 57423 یکی دیگر از محصولات با کیفیت و جدید شرکت اینتکس بوده که دارای امکانات لازم جهت استفاده در فضاهای باز نیز می باشد و با توجه به این که محصول برای سنین کودکان ساخته شده می توان با اطمینان کامل آن ها را در داخل استخر بادی سایبان دار قرار داد و برای آن ها محیطی ایمن جهت داشتن تفریحات آبی را ایجاد کرد. این محصول دارای یک سایبان است که به صورت محکم به بدنه متصل است و از جنس بدنه اصلی بوده و از همین رو می توان به راحتی به استخر متصل شده و قابل راه اندازی باشد. این سایبان از ورود باران و بخصوص نور آفتاب به داخل بدنه و کودکان جلوگیری کرده و گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در فضای باز و در معرض نور خورشید خواهد بود. لازم به ذکر است برای تولید و ساخت این کالا از جنس عالی pvc استفاده شده که این جنس موادی با انعطاف پذیری بالاست و می تواند به خوبی فشار آب را تحمل کند و در برابر پارگی و پوسیدگی نیز مقاوم باشد و همچنین این جنس در برابر رطوبت، تابش مستقیم نور خورشید و عوامل محیطی مقاوم می باشد.

 بخش های بادی و کفی استخر نیز از همین جنس ساخته شده که هیچگونه حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نخواهد کرد. این محصول بادی جذاب به دلیل محبوبیت زیاد در بین افراد مختلف دارای قیمت مناسبی نیز بوده تا تمامی علاقه مندان بتوانند خرید آن را به راحتی انجام دهند. این کالا به راحتی در دسترس تمامی افراد قرار گرفته و همچنین در واقع امکان خرید آسان آن نیز وجود داشته زیرا که محصول مورد نظر را می توان در صورت تمایل از سایت نمایندگی اینتکس خریداری کرده و از استفاده آن لذت برد. به این صورت در هر مکان و در هر زمان ممکن می توان خرید خود را به راحتی انجام داد تا در مدت زمان کم به دست شما برسد. 

استخر بادی اینتکس مدل 57423 از انواع استخر های بادی با سایبان می باشد که دارای بدنه ای ضخیم نیز بوده است. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. استخر بادی اینتکس زیبایی ظاهری نیز دارد که در مقابل کیفیت بسیار بالا ارائه شده است. وجود سایبان نقش مهمی در مورد علاقه قرار گرفتن محصول دارد و می تواند بیش ترین توجه را به خود مشغول کند. استخر بادی اینتکس بدنه ای اصل و اورجینال دارد که در نتیجه دارای سازگاری بالا و کیفیت بسیار مطلوب می باشد. به همین خاطر است که کسانی که به خرید آن اقدام می کنند قادر به بهره مندی از محصول در طی سال های زیاد می باشند. این استخر بادی برای استفاده در محیط بیرون از خانه ساخته شده است و از بدنه ای مقاوم در برابر اشعه آفتاب برخوردار است. به همین خاطر می توان در فصول گرم سال که افراد تمایل به آبتنی و آب بازی دارند مدنظر قرار گیرد و برای استفاده در اختیار افراد باشد. مخاطب این استخر بادی کودکان می باشند که با توجه به ظرفیت داخلی این محصول به همراه دوستان خود قادر به آبتنی خواهند بود. استخر بادی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

استخر بادی اینتکس مدل 57423

به همراه داشتن در مسافرت

ساختار استخر بادی به گونه ای است که از بدنه ای تو خالی و بادی تشکیل شده است. این بدنه قابلیت حمل و جا به جایی آسان دارد و می تواند به راحتی در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. مسافرت همواره محلی مناسب برای بازی و سرگرمی کودکان است که تمایل به داشتن وسایل بازی دارند. در نتیجه والدین به خرید اسباب بازی و تفریحی آن ها اقدام می کنند و بهترین نمونه را برای داشتن لحظات شاد تهیه نمایند. استخر بادی درواقع قادر به ایجاد محیطی ایمن است که برای داشتن بهترین تفریحات آبی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در طی سال های زیاد استفاده شود. به دلیل آسان بودن راه اندازی محصول و همچنین جمع آوری آن علاقه مندان به راحتی قادر به داشتن محصول در مسافرت و گردش می باشند. بدنه از دریچه های مختلف برای باد شدن برخوردار است که هر یک از بخش های آن به صورت مجزا راه اندازی می شود. در نتیجه برای جمع آوری نیز می توان به این طریق اقدام کرد و هریک از آن ها را تخلیه نمود. با تخلیه کردن باد داخل محصول بدنه به صورت تاشو در می آید که در راحتی حمل و نقل و جا به جایی آن نقش مهمی ایفا می کند.

استفاده در روز های آفتابی

به دلیل ایجاد سازگاری بیش تر با بازی و تفریح کودکان در هر موقعیت حتی در روز های آفتابی طراحان سایبانی محکم برای این محصول در نظر گرفته اند که شرایط را بسیار مناسب می کند. سایبان از جنس مقاوم بدنه تشکیل شده است که باعث جلوگیری از برخورد اشعه آفتاب به کودکان می شود. این سایبان محکم نوعی عایق محسوب می شود که افراد می توانند با خیالی آسوده فرزندان خود را در داخل استخر بادی قرار دهند. در این صورت پوست کودکان از گزند اشعه آفتاب در امان می ماند و مشکلی برای آن ها ایجاد نخواهد شد. در نتیجه اوقات خوشی برای کودکان رقم می خورد که عاری از هر گونه آسیب برای آن ها می باشد. سایبان به وسیله ستون های بادی و محکم به بدنه متصل شده است و ثابت و بدون تحرک می باشد.

خرید استخر بادی اینتکس مدل 57423

نحوه خرید استخر بادی

استخر بادی مد نظر دارای قیمت مناسب و بدنه با کیفیت می باشد که تنها می توان از طریق سایت فروشگاه اینتکس آن را سفارش داد.

برند
INTEX
طول
168 CM
عرض
99 CM
ارتفاع
104 CM
جنس
PVC
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
?
ظرفیت
90 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...