استخر بادی اینتکس مدل 57431

intex 57431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 198 CM
  • عرض: 160 CM
  • ارتفاع: 91 CM
646,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کد57431 بعنوان استخر بادی طرح تمساح و یا استخر تمساح فواره دار شناخته میشود.

محصولات مرتبط

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین استخر های بادی اینتکس استخر بادی تمساح می باشد.استخر بادی تمساح به لحاظ نوع طراحی و به لحاظ نوع سایز یک استخر مهیج برای کودکان بالای 2 سال محسوب می شود.ترکیب رنگ سبز این محصول بهمراه رنگ آبی و سفید جلوه ی خاصی به استخر تمساح بخشیده و کودکان با دیدن این ترکیب رنگ براحتی می توانند با استخر خود ارتباط برقرار کنند. استخر بادی تمساح دارای مزایای فراوانی نیز هست از جمله وجود یک فواره در قسمت نوک بینی آن ،که آب را بصورت منظم و بصورت قطره های باران به سمت مرکز استخر سرازیر می نماید.برای فعال کردن این فواره کافیست که لوله اتصال آن را به شیلنگ آب وصل نموده و شیر آب را به میزان لازم و به ارامی باز نمایید.توجه داشته باشید در صورتیکه فشار آب زیاد باشد ،می تواند به قسمت فواره آسیب برساند.

از دیگر مزایای استخر تمساح می توان به دریچه تخلیه آب در قسمت کف استخر اشاره کرد،که همین امر باعث شده شما عزیزان براحتی و به آسانی بتوانید آب استخر را بدون کوچکترین زحمت تخلیه نمایید. سومین مزیت استخر تمساح را به وجود داشتن یک جوجه اردک بادی در بسته بندی محصول اشاره کرد.این جوجه اردک بصورت شناور روی آب معلق می باشد و کودکان میتوانند با آن سرگرم شوند. داشتن برچسب تعمیرات در بسته بندی این امکان را به شما می دهد که در صورتیکه استخر بادی تمساح از لحاظ فیزیکی دچار آسیب شد،براحتی آن را تعمیر نموده و تا مدتی از آن استفاده نمایید.بدیهی است که برای تعمیرات اساسی و تخصصی لوازم بادی می بایست به مرکز فروش لوازم بادی سعید اینتکس مراجعه نمایید. نکته ی قابل تامل در استخر بادی تمساح این است که هنگامی که قصد استفاده از محصول را دارید حد المقدور از یک زیر انداز و یا یک کف پوش مناسب برای زیر استخر استفاده نمایید که از آسیب دیدگی های احتمالی پیشگیری کند.

باد زدن محصولات بادی اینتکس نیز یکی دیگر از مواردی است که باید به آن دقت نظر داشته باشید.حجم باد و نوع پمپ باد بسیار با اهمیت می باشد.حتما سعی شود برای باد زدن محصولات بادی اینتکس از پمپ باد های متنوعی که ساخت همین شرکت هست استفاده نمایید.حجم باد را هم باید به گونه ای در نظر بگیرید که محصول بعد از باد شدن،از لحاظ ظاهری بیش از اندازه سفت و پر باد نباشد و یا شل و چروک نباشد.باد شدن محصول خارج از حد استاندارد می تواند آسیب هایی را به استخر وارد سازد.


استخر بادی اینتکس مدل 57431 یکی از زیبا ترین محصولات تفریحی برای کودکان بوده که از جنس بدنه با کیفیت و بی نظیری بهره می برد و همچنین توسط برند معتبر روز دنیا طراحی و تولید شده است. استخر بادی طرح تمساح تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای رنگ بدنه جذاب و بی نظیری است که توجه هر کودکی را به خود جلب می نماید و یک مجموعه تفریحی کامل و ایده آل برای کودکان محسوب می شود و می توانند ساعت ها تفریح و شادی را کنار دوستان خود تجربه نمایند.

استخر بادی اینتکس مدل 57431همانطور که مشاهده می کنید در قسمت بالایی این کالا سر و گردن تمساح و همچنین در دو سمت این محصول هم دست های این حیوان نمایان بوده که البته نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن آبپاش این محصول است که به زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده است. یکی از مهم ترین موضوعات در مورد محصولات بادی جنس بدنه آن هاست که از اهمیت بالایی بهره می برد. این استخر بادی ساخته شده از  pvc طرح چرم بوده که به صورت دولایه تولید شده و همچنین از ضخامت لایه ای مناسبی بهره می برد و در برابر ضربه و فشار کودکان کاملا مقاوم و با دوام است و به عنوان یک مجموع بازی کامل قابل استفاده در محیط بیرون می باشد که البته با قرار گیری در برابر نور آفتاب و گرمای هوا در روز های تابستان دچار پوسیدگی و تغییر شکل نمیشود و با داشتن کیفیت بالا در برابر ضربه و فشار در هنگام بازی کودکان با دوام بوده و در برابر دمای مختلف آب نیز مستحکم می باشد. داشتن برچسب تعمیرات در بسته بندی کالا، این امکان را به شما می دهد که در صورتیکه این استخر بادی از لحاظ فیزیکی دچار آسیب شد، به راحتی آن را تعمیر نموده و تا مدتی از آن استفاده نمایید. البته بدیهی است که برای تعمیرات اساسی و تخصصی لوازم بادی باید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

استخر های بادی کودک در اندازه های مختلفی موجود هستند. این استخر ها با اندازه بزرگ و با طراحی های سه بعدی و جذاب برای استفاده کودکان در فضاهای باز و در بازی های دسته جمعی مناسب می باشند. استخر هایی که دارای طرح های حیوانات بوده و یا دارای بازی های سرخود می باشند بی شک جذابیت بیش تری را برای کودکان دارند. هم چنین استخر هایی که قابلیت استفاده در بازی های دسته جمعی را دارا باشند، لحظات شیرینی را برای کودک و دوستان او به ارمغان می آورند. استخر بادی اینتکس مدل 57431 با آبپاش استخری با قابلیت های بی نظیر می باشد که توجه کودک را در اولین نگاه جلب خواهد کرد. در ادامه به معرفی مشخصات این استخر بادی می پردازیم.

ظاهری جذاب و سه بعدی

فرم کلی استخر بادی اینتکس مدل 57431 به صورت دایره می باشد. این استخر بادی دارای دیواره ای پهن و کوتاه می باشد که امنیت کودک را در حین بازی تامین خواهد کرد. در نگاه اول این گونه به نظر می رسد که یک تمساح بر روی زمین خوابیده است و داخل شکم آن پر از آب می باشد. دیواره استخر بادی به رنگ سبز است وبر روی آن خال خالی تیره رنگی مانند پوست تمساح وجود دارد. بخش های مختلف بدن تمساح نیز به این دیواره متصل می باشند و همگی بادشو هستند. در قسمتی از دیواره دم تمساح قرار دارد که با ظرافت زیادی طراحی شده است. در بخش دیگری از دیواره نیز سر تمساح وجود دارد. سر تمساح با دقت بالا ساخته شده است و به صورت بادی می باشد. در دو طرف سر تمساح نیز دست های تمساح به دیواره متصل هستند. این استخر بادی دارای حلقه بادی به شکل اردک می باشد که در دست تمساح قرار می گیرد و کودک می تواند با آن بازی کند. کف استخر بادی به صورت طبی بوده و رنگ آبی دارد. این کفی طبی از طراحی بادی بهره مند است که بسیار راحت و منعطف می باشد. طراحی جذاب این تمساح برای تمامی کودکان اعم از دختر و پسر هیجان انگیز می باشد و آن ها را به وجد می آورد. 

استخر بادی اینتکس مدل 57431

قابلیت های استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 57431 از قابلیت های بسیاری بهره مند است. این استخر بادی دارای آبپاش سرخود می باشد. وجود این آبپاش باعث می شود بتوانید به راحتی دمای آب درون استخر را تنظیم کنید. هم چنین با اتصال یک شلنگ آب به این آبپاش به راحتی راه اندازی می شود. با استفاده از این آبپاش، بدن کودک در حین بازی سرد نمی شود و در تمام مدت بازی، آب با دمای مناسب بر روی کودک می ریزد. حلقه بادی موجود در دست های تمساح نیز یک بازی سرگرم کننده برای کودک به شمار می رود. این استخر بادی برای استفاده در بازی های گروهی کودکان بسیار مناسب است. در فضاهای باز می توانید این استخر بادی را راه اندازی نمایید. هم چنین قرار دادن این استخر بادی برای مدت طولانی در برابر آفتاب، هیچ گونه آسیبی به بدنه وارد نمی کند. این استخر بادی دارای وزن کمی بوده که به راحتی قابل حمل می باشد. هم چنین با توجه به ابعاد بسته بندی کوچک به راحتی می توانید این استخر را در خودرو جای داده و در مسافرت به همراه خود ببرید. این استخر بادی برای استفاده کودکان بالاتر از دو سال مناسب است. 

استخر بادی اینتکس مدل 57431

طول عمر بالا استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 57431 از پی وی سی وینیل ساخته شده است. رویه این استخر بادی براق بوده که زیبایی بیش تری به رنگ بدنه می دهد. این استخر بادی به دلیل کیفیت بالای بدنه مقاومت زیادی در برابر ضربه های ناشی از بازی کردن کودکان دارد. هم چنین استفاده از این جنس باعث شده است وزن استخر بادی کمتر از 3 کیلوگرم باشد. به همراه این استخر بادی یک برچسب تعمیرات وجود دارد که در صورت آسیب دیدن بدنه می توانید توسط آن به ترمیم بدنه بپردازید.

ابعاد بدنه و ظرفیت استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 57431 محصولی با ساختار بیضی شکل بوده که طول برابر با 198 سانتی متر بوده و 160 سانتی متر عرض دارد. همچنین ارتفاع بدنه این استخر بادی از بخش کف تا بالاترین سطح عروسک بادی سرخود تمساح در حدود 91 سانتی متر می باشد. البته این میزان ارتفاع برای کل محصول بوده و ظرفیت داخلی این استخر بادی 170 لیتر است. در نظر داشته باشید شما می توانید استخر بادی اینتکس مدل 57431 را به راحتی حمل کرده و در زمان سفر نیز به همراه ببرید. زیرا وزن بسته بندی این استخر بادی 2.65 کیلوگرم است.

استخر بادی اینتکس مدل 57431

خرید استخر بادی

فروشگاه سعید اینتکس محصولات بادی خود از جمله استخر بادی اینتکس مدل 57431 را با گارانتی معتبر عرضه کرده تا شما از خرید خود و طول عمر محصول انتخابی آسوده خاطر باشید. اگر قصد خرید این استخر بادی را دارید می توانید از نشانی درج شده داخل وب سایت این فروشگاه استفاده کرده و به صورت حضوری اقدام نمایید. همچنین امکان سفارش آنلاین و تلفنی از طریق فروشگاه اینتکس برای شما مهیا می باشد.

برند
INTEX
طول
198 CM
عرض
160 CM
ارتفاع
91 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
2.65 KG
ظرفیت
170 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...