استخر بادی اینتکس مدل 57434

intex 57434

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 208 CM
  • عرض: 165 CM
  • ارتفاع: 122 CM
24%
1,650,000
1,268,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخربادی  اینتکس  کد 57434 استخر بادی زرافه استخر بادی زرافه فواره دار نام گذاری شده

محصولات مرتبط

استخر بادی زرافه یا استخر بادی زرافه فواره دار یکی از پر مخاطب ترین استخر های بادی شرکت اینتکس می باشد.استخر بادی زرافه با طراحی بی نظیر خود و همچنین بعلت عمق کم محصول برای کودکان بالای 3 سال بسیار لذت بخش و ایمن می باشد.شکل طراحی استخر بادی زرافه برای کودکان بسیار مهیج بوده و کودکان با دیدن این استخر ارتباط خوبی با آن برقرار می کنند که برای آنها نیز شادی بخش می باشد. استخر بادی زرافه را میتوانید در باغ و یا حیاط استفاده کنید و پیشنهاد میشود حتما زیر استخر خود حتما از یک زیر انداز و یا کف پوش استفاده نمایید که قسمت کف استخر دچار آسیب دیدگی های احتمالی نشود.
در قسمت انتهای زرافه یک فواره زیبا طراحی شده که دارای اتصال است.برای فعال سازی این فواره می بایست اتصال آن را به شیلنگ آب متصل کرده و شیر آب را به اندازه مناسب باز نمایید. وجود این فواره برای کودکان هیجان انگیز بوده و آب را به درون استخر بصورت قطره های باران سرازیر می کند.کودکان شما با دیدن این فواره بدون شک خرسند خواهند شد. ظرفیت این استخر به گونه ای است که برای استفاده همزمان 2 الی 3 کودک کاملا مفید می باشد. استخر بادی زرافه دارای برچسب تعمیرات می باشد که برای آسیب دیدگی های سطحی می تواند قابل استفاده باشد. در قسمت کف محصول نیز یک دریچه تخلیه تعبیه شده که شما براحتی می توانید آب استخر خود را خالی نمایید.وجود دریچه تخلیه در کف استخر یکی از مزایای استخر بادی زرافه می باشد. جهت حفظ ایمنی و سهولت در استفاده از استخر بادی زرافه پیشنهاد میشود برای باد زدن محصول از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد و یا پمپ باد های غیر مرتبط با این وسایل استفاده نکنید.بدون شک حجم باد مناسب تاثیر مستقیم در طول عمر محصول شما خواهد داشت.


استخر بادی اینتکس مدل 57434 یکی از جدیدترین و مهیج ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت معتبر و نامدار اینتکس، برای سنین کودکان و حتی خردسالان تولید شده و با طراحی فانتزی و عروسکی با نقش یک زرافه باعث شده تا محصولی محبوب و پر طرفدار در بین افراد واقع شود. همچنین با توجه به ابعاد و حجم مناسبی که داشته برای سنین بالای 3 سال به صورت گرد و دایره ای همراه با گردن و چهار پا درست همانند یک زرافه تولید شده تا محصول جلوه بسیار واقعی به خود بگیرد. بر روی بهش بالایی محصول نیز یک عدد محفظه باد شو نیز تعبیه شده که شما می توانید از طریق آن و توسط یک پمپ باد دستی( قابل خرید از فروشگاه اینتکس) آن را راه اندازی کنید. ویژگی بسیار جذاب و منحصربفرد این کالا وجود دم زرافه در قسمت پشتی محصول بوده که بصورت فواره یا آبپاش طراحی شده که برای استفاده در فصل های گرم تابستانی یک گزینه کاملا عالی می باشد تا تفریح و آب تنی کودک شما را کامل کند.

 استخر بادی طرح زرافه کودکانه را می توانید در باغ و یا حیاط استفاده کنید و پیشنهاد می شود که حتما زیر استخر خود حتما از یک زیر انداز و یا کف پوش استفاده نمایید که قسمت کف استخر دچار آسیبی نشود. شرکت سازنده این استخر بادی جهت احترام به حقوق خریداران و پاسخ به اعتماد آن ها این استخر بادی را از بهترین نوع پی وی سی طراحی و تولید کرده و این کالا به دلیل تماس مستقیم با سطح زمین و تحمل تمامی وزن افراد و آب داخل مخزن از اهمیت بالایی در میزان طول عمر بدنه استخر بادی برخوردار می باشد. این نوع ساختار بدنه مناسب استفاده افراد در فضاهای باز، داخل باغ و... بوده که در برابر تابش نور خورشید و یا دماهای مختلف آب دچار آسیبی نخواهد شد پس شما می توانید از این استخر بادی با آسودگی خاطر در تمامی شرایط آب و هوایی مختلف به راحتی استفاده نمایید. جهت خرید این کالا می توانید به شرکت اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
208 CM
عرض
165 CM
ارتفاع
122 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
28 MM
وزن بسته بندی
2.5 KG
ظرفیت
238 L
مناسب برای
3 سال به بالا
برچسب تعمیرات
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...