استخر بادی اینتکس مدل 58448

intex 58448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 168 CM
  • عرض: 168 CM
  • ارتفاع: 38 CM
18%
1,200,000
990,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  مدل  58448  طرح  هندوانه  با  ضمانتنامه  کتبی  و  ارسال  سریع  به  سراسر  کشور  یکی  از  دیگر  از  محصولات  شرکت  اینتکس  است  که  خیلی  زود  جزء  یکی  از  پر  فروش  ترین  محصولات  شرکت  saeedintex  شده  است.

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس کد 58448 یا استخر بادی اینتکس طرح هندوانه. استخری با سایز نسبتا متوسط برای بازی 2 الی 3 کودک. ساخته شده از جنس وینیل ضخیم. کاملا بهداشتی و سازگار با پوست بدن کودکان با طراحی منحصر بفرد . دارای 3 دریچه باد مجزا جهت باد شدن هر 3 لایه بصورت جداگانه.در صورتی که قصد استفاده از محصول با عمق کمتر را دارید می توانید حلقه ی بالایی را باد نکنید.
در صورتی که قصد استفاده از محصول را دارید ، رعایت 2 نکته ضروری می باشد. ابتدا اینکه محصول را با پمپ باد های شرکت اینتکس یا مشابه آن باد نمایید و نکته دوم این است که حتما برای سطح زیر استخر از یک زیر انداز مناسب جهت جلوگیری از آسیب دیدن استفاده نمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 58448 یکی دیگر از محصولات چند رنگ و با طراحی فانتزی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از کیفیت ساخت عالی نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد. این استخر بادی کودک طرح هندوانه نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ نیز بکار می رود و به همین دلیل به استخر دو کاره نیز معروف است. طراحی بدنه اصلی این کالا به صورت سه لایه بوده که هر لایه بادی دارای رنگ و دریچه باد مجزا می باشد تا امکان تنظیم عمق و ارتفاع استخر را داشته باشید. قسمت کف این استخر نیز به صورت بادی ساخته شده تا باعث ایجاد محلی نرم و راحت برای مصرف کنندگان باشد.

 لازم به ذکر است برای باد زدن و راه اندازی این استخر بادی کودک باید از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید که قابل خرید از فروشگاه اینتکس می باشند. برای باد زدن محصول کافیست نازل پمپ باد را به دریچه های باد روی بدنه متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن این محصول نمایید. این استخر دارای جنس بدنه از نوع پلاستیک پی وی سی وینیل با رویه کاملا طرح چرم است که از انعطاف بالایی برخوردار بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد. این جنس در برابر دما مختلف آب و آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل می توان از آن در فضا باز نیز استفاده کرد. این محصول تنها در برابر برخورد اشیا و اجسام تیز حساس بوده که کاملا طبیعیست و اما در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه استخر بادی می توان از بسته مخصوص تعمیرات استفاده کرد تا امکان استفاده مجدد از این محصول را داشته باشید. از دیگر ویژگی های استخر بادی کودک می توان به حجم و وزن بسیار کم آن اشاره کرد. برای خرید این محصول نیز می توان به صورت اینترنتی، تلفنی و یا حضوری اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینتکس کرد تا در بازه زمانی کوتاهی محصول برای شما ارسال شود.

طراحی و ساختار محصول

در اولین بخش از بررسی کامل استخر بادی اینتکس مدل 58448 سعی داریم تا شما را با ویژگی های جذاب طراحی این کالا آشنا کنیم. همان طور که میتوانید در تصاویر این محصول هم مشاهده کنید ، ظاهر این کالا دقیقا شبیه به هندوانه طراحی و عرضه شده است که یکی از خصوصیات خوب ظاهری این کالا هم به شمار می رود. در واقع این مسئله باعث شده تا جذابیت این محصول دو چندان شده و کودکان هم از یک محصول خاص با ظاهری دیدنی نهایت استفاده را ببرند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این کالا به صورت گرد طراحی شده است و بخش بیرونی این استخر دقیقا شبیه به هندوانه و با بهره گیری از قرمز ، سبز و مشکی طراحی و عرضه شده است. هم چنین دو لایه بالایی قرمز رنگ بوده و لایه زیرین این محصول از رنگ سبز طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها طراحی نواحی داخلی این محصول هم دقیقا به همین صورت شکل گرفته که باعث شده تا یک محصول شیک را تهیه و خریداری نمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 58448

ابعاد و اندازه های استخر

به جز بحث ظاهری این محصول که قطعا نکته مهمی هم خواهد بود ، شما باید در ارتباط با ابعاداین محصول هم آگاهی کامل را داشته باشید. در همین رابطه نیز می توانید مشاهده کنید که این استخر دارای قطر 168 سانتی متر بوده و ارتفاع این محصول هم 38 سانتی متر می باشد. این مسئله باعث شده تا کودکان بتوانند با خیالی راحت از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. البته این ابعادبه گونه ای است که افراد بزرگسال هم می توانند درون این استخر قرار بگیرند اما عمدتا این محصول برای سنین کودک طراحی و تولید شده است. وزن این محصول نیز 2 کیلو گرم بوده و در یک بسته بندی کوچک در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

استخر بادی اینتکس مدل 58448

مراقبت و نگهداری از محصول

در ارتباط با شیوه صحیح مراقبت از این محصول باید به چند نکته مهم اشاره کنیم. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر به صورت بادی طراحی شده است به همین دلیل باید سعی کنید تا از ضربه زدن به این محصول جلوگیری نمایید. عدم ضربه زدن به این محصول میتواند سبب شود تا شما بدون نگرانی از این کالا استفاده کنید. هم چنین وسایل داغ و نوک تیز نیز دو عامل مهم دیگری است که باید از این محصول دور باشد. ارتفاع کم این محصول نیز به گونه ای است که باید به کودک خود یاداوری کنید از شیرجه زدن و جامپینگ بر روی بخش های مختلف این استخر نیز جلوگیری نماید. با رعایت همین نکات ساده ایمنی و سلامت این محصول را می توانید تضمین کنید.

استخر بادی اینتکس مدل 58448

خرید و ثبت سفارش کالا

با توجه به توضیحات عنوان شده در این نقد و بررسی و با مقایسه ویژگی های این محصول با دیگر استخرهای بادی ، حال شما می توانید بدون نگرانی و با خیالی راحت دست به خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت فروشگاه سعید اینتکس ( نمایندگی محصولات بادی ) بزنید. هم چنین این کالا با خدمات پس از فروش و کارت گارانتی معتبر به دست شما عزیزان خواهد رسید.

برند
INTEX
طول
168 CM
عرض
168 CM
ارتفاع
38 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.23 CM
وزن بسته بندی
2 KG
ظرفیت
581 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...