استخر بادی اینتکس مدل 59431

intex 59431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 1.32 m
  • ارتفاع: 28 cm
  • وزن بسته بندی: 1.025 gr
320,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس مدل 59431 یکی از ارزان ترین و برترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای استفاده سنین کودکان بالای دو سال بوده که برای تفریحات آبی و همچنین توپی به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این استخر بادی به دلیل داشتن حجم و وزن کم به راحتی در هر مکان و جایگاهی قابل حمل و جابجایی بوده و حتی می توان از آن برای مسافرت ها نیز استفاده کرد. شایان ذکر است طراحی و ساختار بدنه اصلی این کالا به صورت سه لایه بوده که هر لایه باد شو توسط دریچه باد مجزایی راه اندازی می شود که یکی از ویژگی های عالی این استخر بادی داشتن جنس بدنه اصل و درجه یک از پی وی سی یا همان وینیل بوده که دارای انعطاف و راحتی بالایی برای جمع آوری در اندازه های کوچک تر می باشد که به همین دلیل جابجایی آن، برای شما بسیار راحت تر خواهد شد.استخر بادی اینتکس مدل 59431

 این نوع جنس بدنه در برابر دمای متفاوت آب، فشار وزن و همچنین نور آفتاب نیز بسیار مقاوم بوده و امکان استفاده در فضای باز را دارا می باشد که البته لازم به ذکر است برای راه اندازی این محصول استفاده از کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی(خرید انواع پمپ باد از طریق فروشگاه اینتکس امکان پذیر است) می تواند برای آن پاسخگو باشد که برای باد زدن کافی است تا با توجه به اندازه دریچه های تعبیه شده روی بدنه اصلی این محصول، پمپ باد را به آن ها وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن آن نمایید. همانطور که گفته شد شما عزیزان این پمپ های باد را می توانید از فروشگاه اینتکس با مشاوره گرفتن از همکاران ما به همراه استخر مورد نظر خود تهیه کنید. برای خرید این استخر بادی نیز فقط کافیست تا به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظرتان را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی بسیار کوتاهی برای شما ارسال شود.

برند
INTEX
قطر
1.32 m
ارتفاع
28 cm
وزن بسته بندی
1.025 gr
مناسب برای
کودک
رده سنی
+2 سال
جنس
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...