استخر بادی بزرگسال اینتکس مدل 58487

intex 58487

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 305 CM
  • عرض: 183 CM
  • ارتفاع: 56 CM
16%
3,900,000
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی بزرگسال اینتکس مدل 58487 برای استفاده در فصول گرم سال مناسب می باشد. در فصل داغ تابستان که گرمای هوا به شدت افزایش می یابد؛ فرصت مناسبی برای آبتنی با استخر به وجود آمده و می توان از این فرصت، کمال استفاده را برد. با حضور این استخر بادی در هر کجا، لذت وصف ناپذیری از آبتنی را تجربه خواهید کرد. لذتی که تخلیه هیجانات درونی با آن گره خورده است. این استخر بادی که برای رده های سنی بزرگسال طراحی و تولید شده؛ از استانداردهای لازم برخوردار بوده و ظاهر زیبا و جذاب را به خود اختصاص داده است. همچنین کیفیت لازم را نیز از این محصول دریافت خواهید کرد. پر واضح است دلیل این کیفیت، برند سازنده این محصول یعنی INTEX است.

مناسب برای چند نفر

شرکت اینتکس اقدام به ساخت محصولات متعدد از جمله استخرهای بادی بچه گانه و بزرگسال نموده و تمام اصول کیفی را برای ساخت محصولاتش رعایت نموده است. به همین دلیل استخرهای متعلق به این برند، همواره بادوام بوده و تا مدت ها از حضور مفیدشان بهره مند خواهید شد. استخر بادی بزرگسال اینتکس مدل 58487 که از یک برند معتبر حکایت دارد؛ طبق فناوری های روز دنیا تولید شده و در مقایسه با مدل های قدیمی، امتیازات بیشتری دارد. فضای جادار این استخر به اندازه ای است که علاوه بر یک نفر، تعداد بیشتری از افراد می توانند در آن به آبتنی و شنا بپردازند. این استخر از فرم مستطیلی شکل برخوردار بوده و از بدنه شفاف تشکیل یافته است. شفافیت این محصول، ظاهر کلی آن را تحت الشعاع قرار داده و بر زیبایی آن افزوده است.

افزایش تحرک با استخر بادی

این استخر دارای ابعادی به شرح طول: 305 سانتیمتر، عرض: 183 سانتیمتر و ارتفاع: 56 سانت می باشد. با این وجود، شاهد یک استخر بادی بزرگسال با ارتفاع زیاد خواهید بود. همچنین اگر تصمیم به خرید استخر بادی بزرگسال با عمق زیاد دارید؛ باز هم این محصول، پاسخ مناسبی برای نیازتان خواهد بود. در مجموع این محصول از ارتفاع و عمق مناسبی برخوردار بوده و مطابق با نیاز مخاطبان امروزی است.

استخر بادی بزرگسال اینتکس مدل 58487

با نگاهی به بدنه داخلی و خارجی این محصول خواهید دید که یک استخر صورتی رنگ با حاشیه های سفید  رنگ که در لبه های بالایی استخر دیده می شوند؛ پیش رویتان قرار دارد. استخر بادی بزرگسال اینتکس مدل 58487 نه تنها فرصتی برای شنا را در اختیار قرار می دهد؛ بلکه امکانی برای تحرک بیشتر را فراهم می آورد. در زندگی ماشینی امروز، تحرکات بدنی به شدت کاهش یافته و این برای بدن سم است. بنابراین باید با توسل به ابزارهایی مثل استخر بادی، این تحرک را افزایش دهیم.

جنس وینیل

این استخر بادی ایده آل که تبدیل به ابزاری برای ورزش و سرگرمی شده، از بهترین جنس برخوردار می باشد. شرکت اینتکس با احترام به مصرف کنندگان، متریال درجه یک یعنی وینیل را برای ساخت استخرهای بادی به کار برده است. وینیل یا PVC یکی از متریال های بسیار خوبی است که منجر به ظهور ویژگی های مثبت در این محصولات شده است. از جمله ویژگی های استخر بادی بزرگسال اینتکس مدل 58487، غیر قابل نفوذ بودن آن است. یعنی آب به داخل لایه های استخر نفوذ نیافته و آن را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. علاوه براین تابش نور آفتاب نیز تاثیری در ساختار و کیفیت این استخر نخواهد داشت. پس نگران آب شدن یا تغییر شکل آن در اثر قرار گرفتن در یک محیط آفتابی نباشید. همچنین فشار آب و ضربات وارده بر استخر هم تاثیر منفی بر روی آن نداشته و هیچگونه تغییری ایجاد نخواهند کرد.

نه تنها بدنه این استخر از جنس پی وی سی وینیل برخوردار بوده؛ بلکه کف آن نیز دارای همین جنس است. یعنی ماده وینیل برای ساخت تمام اجزاء این استخر انتخاب شده و به نظر، بهترین انتخاب ممکن محسوب می شود.

نحوه اتصال بدنه استخر

بدنه های این استخر از نحوه اتصال مطلوب برخوردار بوده و این اتصال از طریق پرس حرارتی صورت گرفته است. این اتصال بر کارایی استخر اثر نهاده و آن را بهبود بخشیده است. همچنین عمر این استخر نیز در اثر این اتصال افزایش یافته است. البته نحوه نگهداری از استخر هم اهمیت بالایی داشته و اگر به درستی از آن نگهداری نمایید؛ می توانید استخر بادوام تری را شاهد باشید.

آیا این استخر قابل تعمیر است؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت بله. با مشاهده برچسب تعمیرات در این محصول پی به این ویژگی خواهید برد. یک محصول حتی اگر دارای کیفیت برتر باشد؛ اما باز هم در اثر تهدیدات محیطی ممکن است به مشکلات اندک دچار گردد. خوشبختانه این برچسب نشان می دهد که در صورت بروز هر نوع خرابی اعم از خرابی های جزئی می توان برای تعمیر آن اقدام کرد و مجددا استخر را به حالت اول درآورد. پس نگران آسیب های وارده بر استخر نباشید؛ چون این آسیب ها با تعمیرات قابل حل بوده و جبران خواهند شد.

قیمت استخر بادی بزرگسال ارزان

آیا تصمیم به خرید استخر بادی بزرگسال گرفته اید؟ آیا علاوه بر کیفیت، قیمت هم برایتان در اولویت قرار دارد؟ با انتخاب و خرید استخر بادی بزرگسال اینتکس مدل 58487 به تمام ایده آل هایتان نزدیک خواهید شد. این استخر بی نظیر از تمام ویژگی های مثبت برخوردار بوده و رضایت بالای خریداران را در پی داشته است. استخر بادی اینتکس نه تنها انتظارتان را از بابت کیفیت برآورده می سازد؛ بلکه با قیمت مناسب خود به انتظارتان درباره استخر بادی ارزان قیمت نیز پاسخی مناسب داده است.

نمایندگی سعید اینتکس، عرضه کننده استخر بادی اینتکس اصل

برای خرید استخر بادی بزرگسال اینتکس مدل 58487 و کسب نتایج دلخواه، بهتر است مسیرهای مطمئن را انتخاب کنید. نمایندگی سعید اینتکس یکی از این مسیرهاست که نتایجی فراتر از انتظار را محقق می سازد. با ورود به نمایندگی و خرید استخر بادی از طریق آن، از گارانتی محصول برخوردار گشته و به انتظارت دیگرتان نیز جامه عمل خواهید پوشاند. علاوه براین با اقدام به خرید این محصول از طریق نمایندگی سعید اینتکس، نه تنها یک محصول اصل و اورجینال را دریافت خواهید کرد؛ بلکه موفق به خرید استخر بادی زیر قیمت بازار خواهید شد. بله درست متوجه شدید؛ در اینجا امکانی عالی برای خرید استخر بادی ارزان در اختیار شماست!

جهت باد کردن این استخر بادی زیبا می توانید ازپمپ باد های مخصوص موجود در نمایندگی سعید اینتکس استفاده کنید.

برند
INTEX
طول
305 CM
عرض
183 CM
ارتفاع
56 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
7.3 KG
ظرفیت
1050 L
مناسب برای
6 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
مریم محمدی

استخر بادی بزرگ و خیلی زیبایی خریدم و بسیار راضی هستم. کیفیت ساخت بسیار بالا بوده و استخر بادی بسیار استحکام دار است. همچنین، خدمات مشتریان سایت بسیار عالی بوده و به بهترین شکل ممکن به من کمک کردند.

266 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

ما انجام وظیفه کردیم سرکار خانم محمدی گرامی

264 روز پیش ارسال پاسخ
سینا عزیزی

طول استخر همون چیزی بود که من میخواستم راحت توش جا میشم

221 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

مبارکت باشه باشه سینا جان

220 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...