استخر بادی بزرگ سبز bestway 54336

Bestway 54336

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 231 CM
  • عرض: 231 CM
  • ارتفاع: 51 CM
3,100,000
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی بزرگ سبز bestway 54336 یکی از بهترین و با کیفیت ترین استخر های بادی می باشد که برای استفاده کودکان در حضور والدین خریداری می شود و دارای کاربرد های زیاد با قیمت مناسب می باشد. به طوری که تمامی کسانی که تمایل به داشتن آن دارند بتوانند خرید آن را انجام دهند. این محصول بی نظیر ساخته شده از دیواره های منحصر به فرد و جذاب است و ضخامت زیادی دارد و به این صورت دارای بدنه ی نرم و منعطف با دیواره ضخیم می باشد که باد شو است و به صورت مجزا باد می شود. از این رو راه اندازی محصول آسان خواهد شد و در نتیجه می توان بدون مشکل محصول را برای بهره مندی و استفاده در موقعیت های مختلف راه اندازی کرد. برای راه اندازی استخر بادی مد نظر دریچه های متعدد ایجاد شده اند که در بخش های مختلف بدنه قرار دارد.

 هر یک از این دریچه ها می تواند بخشی از بدنه را راه اندازی کند و در نتیجه راه اندازی محصول به ساده ترین صورت انجام می شود. بدنه در بخش داخلی دارای نشیمن گاه طبی و بادی است که محل قرار گیری والدین محسوب می شود. چرا که این قسمت در بخش خمیده ایجاد شده در استخر بادی بزرگ سبز قرار گرفته است و می توان به عنوان محل قرار گیری والدین در کنار کودکان در حال تفریح مد نظر قرار گیرد. وزن بدنه به اندازه ای است که می توان آن را به راحتی حمل و نقل و جا به جا نمود و در نتیجه مشکلی از این بابت برای افراد ایجاد نخواهد کرد. با توجه به این گونه موارد استخر بادی مد نظر جزو محبوب ترین و منحصر به فرد ترین وسایلی است که به جهت ایجاد تفریحات آبی در روز های گرم تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد و لحظات خوشی را ایجاد می سازد. خرید محصول مورد نظر از فروشگاه محصولات بادی اینتکس امکان پذیر است.

برند
Bestway
طول
231 CM
عرض
231 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.32 MM
وزن بسته بندی
305 KG
ظرفیت
282 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...