استخر بادی بست وی طرح اسپایدرمن bestway 98011

Bestway 98011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 200 CM
  • عرض: 146 CM
  • ارتفاع: 48 CM
11%
3,750,000
3,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی بست وی طرح اسپایدرمن bestway 98011 طراحی حرفه ای و بی نقص دارد تا در نظر کودکان بسیار جذاب و منحصر به فرد باشد. در نتیجه بدنه ای محبوب این رده سنی را ایجاد کرده است. بدنه ترکیب رنگ به خصوصی دارد و از رنگ آبی و قرمز برخوردار است تا جذابیت زیادی ایجادکند و بتواند برترین نمونه برای استفاده کودکان باشد. علاقه مندان به انیمیشن محبوب اسپایدرمن می توانند این استخر بادی را با رغبت زیاد خریداری کنند و از وجود آن بهره کافی را ببرند. همچنین والدین نیز می توانند این محصول را برای فرزندان خود که علاقه به این انیمیشن دارند خریداری نمایند. با توجه به موارد گفته شده این استخر بادی از نظر ظاهری بی نقص می باشد و محبوب ترین طرح را از خود به جای گذاشته است که پر فروش و پر مخاطب می باشد. 

در نتیجه از نظر طراحی ظاهری می تواند در جای مناسبی قرار گیرد که محبوبیت زیادی ایجاد می کند. این استخر بادی از نظر کیفیت نیز در بالاترین میزان قرار دارد. چرا که بدنه از مواد اولیه با کیفیت برخوردار می باشد و دوام و طول عمر بالایی را شامل خود کرده است. در نتیجه می توان در طی سال های زیاد از وجود آن بهره مند شد و توانست بهترین نمونه از محصولات بادی را مورد استفاده قرار داد. بدنه ضد حساسیت می باشد و دارای جنسی است که با پوست کودکان سازگاری دارد و می تواند موجب استفاده طولانی مدت آن ها شود. همچنین بخش دیواره از ضخامت زیادی برخوردار می باشد که بادی بوده و نرم و منعطف برای استفاده و بهره برداری افراد آماده می باشد. به این ترتیب ترکیبی از بهترین مواد اولیه سازنده این بدنه می باشد که ساختاری مستطیلی شکل و ساده را ایجاد کرده است. تنها با وجود طرح دیواره محصول می تواند جذاب به حساب بیاید. جهت سفارش و خرید استخر بادی بست وی به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید.

برند
Bestway
طول
200 CM
عرض
146 CM
ارتفاع
48 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
3.3 KG
ظرفیت
450 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...