استخر بادی بست وی مدل 51038

bestway 51038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: BESTWAY
  • قطر: 183 CM
  • ارتفاع: 61 CM
  • جنس: وینیل
14%
1,096,000
946,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح پره رنگی مارک بست وی با کد کالا 51038 استخری ارزان و با گارانتی می باشد.این محصول را می  توانید بعنوان استخر توپ ویا استخر آب استفاده نمایید.

محصولات مرتبط

استخر بادی بست وی با کد 51038 محصولی بی نظیر از شرکت بست وی.استخر پره ای بست وی یا استخر پره رنگی بست وی از دیگر نام های این استخر بادی محسوب می شود که در میان طرفداران این محصولات لقب گرفته.استخر پره ای دارای بدنه مقاوم و مستحکم و ساخته شده از جنس وینیل می باشد.رنگ دیواره استخر پره ای بصورت شفاف بوده و توسط نوارهای عمودی دیواره استخر را تقویت نموده.این نوارهای عمودی بصورت رنگی می باشد و زیبایی کار را مضاعف نموده. لایه کف استخر پره ای بصورت ساده و به رنگ آبی می باشد.جهت حفظ ایمنی و سهولت در تخلیه استخر یک دریچه برای تخلیه آب در نظر گرفته شده.فضای مفید استخر پره ای بصورتی است که از آن نیز میتوان بعنوان استخر توپ نیز استفاده کرد.سایز مناسب باعث شده که شما براحتی بتوانید برای بازی 2الی 3 کودک بالای 3 سال سن استفاده نمایید.درون بسته بندی استخر پره ای یک برچسب تعمیرات وجود دارد که شما از آن میتوانید در مواقع ضروری برای تعمیرات استفاده نمایید.
برای حفظ ایمنی و طول عمر استخر پره ای به 2 نکته دقت فرمایید.ابتدا اینکه جهت باد زدن این محصولات حتما سعی کنید از پمپ باد های موجود در سایت و یا پمپ باد های مربوط به همین محصولات استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای متفرقه(بعلت فشار باد زیاد) باد برای باد کردن این محصولات استفاده نکنید.زیرا می توانند به محصولات شما آسیب های جدی وارد نماید. نکته دوم اینکه جهت استفاده از محصولات بادی حتما می بایست از یک زیر انداز و یا کف پوش مناسب استفاده نمایید و سطح زیر استخر را با آن پوشش دهید تا از آسیب دیدگی قسمت کف استخر جلوگیری شود.


استخر بادی بست وی مدل 51038 فوق العاده با کیفیت با طراحی نوین و کاملا جدید بوده که شرکت بست وی آن را به تازگی تولید و روانه بازار کرده است. در این محصول رنگ های شادی و متنوعی به کار رفته که در روحیه کودک شما تاثیر بسزایی دارد. یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان این است که ظاهری فوق العاده زیبا داشته و از این بابت با بسیاری از استخرهای بادی موجود در بازار در تضاد است و همچنین این استخر دارای بدنه مقاوم و مستحکم و ساخته شده از جنس وینیل بوده و رنگ دیواره آن به صورت شفاف بوده و توسط نوارهای عمودی دیواره استخر را تقویت و مستحکم نموده که این نوارهای عمودی و رنگی است و زیبایی کار را دو چندان کرده است.

 لایه کف استخر نیز کاملا ساده و به رنگ آبی بوده و جهت حفظ ایمنی و سهولت در تخلیه استخر یک دریچه برای تخلیه آب در داخل آن در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است فضای مفید این کالا به صورتی است که از آن میتوان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد و همچنین سایز مناسب باعث شده که شما به راحتی بتوانید برای بازی 2 الی 3 کودک بالای 3 سال سن از آن استفاده نمایید. درون بسته بندی مخصوص این استخر بادی یک برچسب تعمیرات وجود داشته که شما می توانید از آن در مواقع ضروری برای تعمیرات استفاده نمایید. استخر بادی گرد بزرگسال بست وی محصولی فوق العاده با کیفیت و مدرن بوده که طراحی فوق العاده ای دارد. این محصول مناسب برای استفاده چندین کودک به صورت هم زمان نیز بوده و همچنین به دلیل داشتن طراحی و رنگ بندی زیبا بسیار مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. شما عزیزان این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از نمایندگی اینتکس خریداری نموده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

طراحی استخر بادی

طراحی استخر بادی بست وی مدل 51038 با طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی تولید شده است که شرکت بست وی با توجه به خلاقیت بسیار بالای تولید کنندگان خود ، توانست به خوبی این محصولات را تولید کرده و یک محصول بسیار دوست داشتنی و پر فروش را روانه بازار کند . این محصول در واقع یک استخر بادی است که می توانید داخل آن را با آب پر کنید تا یک بستر مناسب و ایمن برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان بشود . عمق استاندارد و ابعاد مناسب این محصول ، بستر را برای بازی های کودکان بالای 3 سال فراهم کرده است و به آن ها اجازه می دهد تا در کنار کودکان و دوستان دیگر خود به بازی و تفریح بپردازند .

استخر بادی بست وی مدل 51038

ویژگی های استخر بادی

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با استخر بادی بست وی مدل 51038 اشاره نمود ، حجم بسته بندی بسیار کوچک محصول می باشد که به سادگی می توانید آن را در سفر ها نیز همراه خود ببرید تا کودکان در سفر نیز بتوانند از استخر بادی خود استفاده کنند . این محصولات بادی قابلیت تعمیر داشته و در صورت آسیب دیدن به سادگی می توانید آن را تعمیر کنید . این محصول توسط برند بزرگ و سرشناس بست وی تولید شده است ، به همین دلیل جای نگرانی از بابت خرید محصول نخواهد بود . از همه مهم تر اینکه ، استخر بادی کودک چند رنگ از جنس pvc تولید شده است که یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد ، زیرا این جنس ضد آب بوده و طول عمر بالایی را به واسطه مواد اولیه مرغوب خود دارد . به همین علت با مراقبت صحیح و استفاده درست ، کودکان می توانند سال های سال از این محصولات استفاده کنند . 

راهنمای استفاده از استخر بادی

برای استفاده و راه اندازی استخر بادی بست وی مدل 51038 ، در ابتدا نیاز است تا محصول را از جعبه بسته بندی خود خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید . توجه داشته باشید که زمین بایستی تمیز و بدون سنگ ریزه و ... باشد و حتما از زیرانداز استفاده کنید تا صدمه ای به کف استخر وارد نشود ، سپس با استفاده از یک پمپ و ها هر طریق دیگری ، با استفاده از دریچه بادی که در بدنه استخر قرار داده شده است ، محصول را راه اندازی کنید ، پس از آن نوبت به پر کردن استخر می رسد که بهتر است تا 90 درصد استخر را پر کنید که تقریبا 763 لیتر خواهد بود . پر کردن استخر تا لبه ها خیلی درست نبوده و علاوه بر اینکه می تواند فشار به دیواره ها وارد کند ، در هنگام ورود کودکان و بازی های آن ها با تلاطم آب ، سرریز شده و همان بهتر است که خیلی استخر را تا لبه ها پر نکنید . 

استخر بادی بست وی مدل 51038

تعمیرات استخر بادی

یک وسیله بادی ، فرقی ندارد که استخر بادی باشد و یا هر محصول دیگری ، اما در صورت برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه دچار آسیب خواهند شد ، همچنین توجه داشته باشید که عوامل دیگری همچون ساییدگی ، فشار زیاد ، کشیدگی ، حرارت زیاد و ... نیز می تواند به بدنه استخر بادی بست وی مدل 51038 آسیب وارد کند ، ولی شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی ، محصول بادی خود را تعمیر کنید . برای اینکار نیاز به برچسب دارید که توسط شرکت در داخل محصول قرار داده شده است ، با این وجود شما می توانید مقدار بیشتری از آن را به صورت مجزا نیز تهیه کنید . تعمیرات این محصولات نسبتا ساده بود و با چسب مایعی که در بسته تعمیرات قرار دارد می توانید برچسب یا همان لیبل را بر روی بخش آسیب دیده بچسبانید و محل را برای مدتی در حالت فشرده نگهدارید تا تعمیرات به بهترین شکل صورت گیرد .

خرید استخر بادی

برای خرید استخر بادی بست وی مدل 51038 و سایر نمونه های استخر بادی برای فرزند می توانید به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت سعید اینتکس به دسته بندی استخر بادی مراجعه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس رفته تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دریافت نمایید.

برند
BESTWAY
قطر
183 CM
ارتفاع
61 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.32 MM
وزن بسته بندی
5 KG
ظرفیت
775 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...