استخر بادی بست وی مدل 51048

bestway 51048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: BESTWAY
  • قطر: 170 CM
  • ارتفاع: 53 CM
  • جنس: وینیل
0
746,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  طرح  اقیانوس  بست  وی  مناسب  برای  استخر  آب  و  یا  استخر  توپ  می  باشد.  این  محصول  هم  مانند  دیگر  محصولات  سعیداینتکس  دارای  کارت  گارانتی  واقعی  می  باشد.

محصولات مرتبط

استخر بادی طرح اقیانوس و یا استخر بادی بست وی با کد 51048 یکی از زیبا ترین و منحصر بفرد ترین محصولات بادی شرکت بست وی می باشد که دارای ترکیب رنگ و تنوع طرح می باشد. استخر 51048 با طراحی دولفین و ماهی و گیاهان دریایی روی بدنه یک طرح بسیار جذاب برای کودکان می باشد.این استخر برای کودکان بالای 6 سال پیشنهاد شده و برای فضای بازی 2 کودک کاملا مناسب می باشد.استخر طرح اقیانوس با 170 سانت قطر و 53 سانت ارتفاع چیزی حدود 700 لیتر آب را در خود نگهداری میکند. لازم به ذکر است برای استفاده بهینه از این استخر حتما باید از یک کف پوش و یا زیر انداز مناسب استفاده کرد تا محصول شما دچار آسیب دیدگی از ناحیه کف نشود.
حدالمقدور سعی شود برای باد کردن محصول از پمپ باد های موجود در سایت جهت باد کردن محصول استفاده شود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد با فشار باد زیاد برای باد کردن این محصولات استفاده نکنید.


استخر بادی بست وی مدل 51048 از سری استخر های بادی با ارگونومی ساخت سه لایه و گرد شکل است که از طراحی زیبا و کودک پسندانه ای بر روی بدنه خود بهره می برد. این محصول فوق العاده در واقع علاوه بر انواع تفریحات آبی می تواند به عنوان استخر توپ نیز برای کودکان استفاده شود و همچنین ظرفیت خوب این محصول امکان استفاده از این کالا را به عنوان دو نوع استخر به مصرف کننده می دهد. ویژگی های جذاب دیگری همانند سبک بودن و قابلیت استفاده در مکان و فضاهای باز سبب شده تا این محصول در میان محبوب ترین و پر فروش ترین انواع استخر های بادی قرار گیرد. لازم به ذکر است استفاده از طراحی سه لایه برای تولید این استخر بادی کودک سبب شده تا این محصول دوام و استحکام بالایی را در برابر تحمل وزن آب داشته و به همین دلیل نیز تولید کنندگان این استخر بادی، ارتفاع بیشتری را برای این استخر در نظر گرفتند و با طراحی چند لایه این استخر را تولید کرده اند.

 لازم به ذکر است جابجایی و حمل این استخر نیز بسیار ساده و آسان بوده بطوریکه شما می توانید در هنگام مسافرت های خود نیز آن را به همراه خود به سفر ببرید. جنس رویه این استخر بادی نیز به دلیل اینکه کاملا سازگار با آب است در دراز مدت نیز به هیچ عنوان پوسیده نمی شود بنابراین هیچ نگرانی در این بابت وجود ندارد چرا که شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی استخر بادی خود را در محیط های باز و در معرض نور خورشید استفاده کنید چراکه اشعه های مضر نور خورشید، تاثیری بر روی این استخرها ندارند. شما می توانید برای تعمیرات استخر بادی خود، محصول را برای فروشگاه ما ارسال کنید تا نمایندگی اینتکس تعمیرات استخر را انجام دهد و همچنین برای خرید این استخر بادی نیز می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید. 

طراحی ظاهری و کاربرد استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 51048 از نمونه استخر های بادی طراحی شده مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد که به واسطه ابعاد بزرگی که دارد بزرگسالان نیز می توانند از آن برای ریلکس کردن در آب استفاده کنند . استخر های بادی نه تنها به عنوان استخر آب مورد استفاده قرار می گیرد بلکه می توان از آن ها به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد ، شما می توانید در فصول گرم سال از آن به عنوان استخر آب استفاده کنید و یا به صورت دلخواه و یا در فصل سرما از استخر خود به عنوان استخر توپ استفاده کنید . دسترسی به توپ های بادی کوچک رنگی نیز بسیار ساده است. طراحی و ساختار استخر بادی بست وی و اینتکس با تجربه ترین شرکت ها در زمینه تولید محصولات بادی و استخر بادی می باشند که بهترین طراحی ها را این شرکت ها ایجاد کردند . یکی از طراحی هایی که برای ساخت استخر بادی مناسب می باشد ، طراحی طبقه ای می باشد ، 

استخر بادی بست وی مدل 51048همانطور که تصویر محصول را در بالا مشاهده می کنید استخر بادی بست وی مدل 51048 دارای ساختار لایه لایه و طبقه ای می باشد که در واقع از روی هم قرار گرفتن سه حلقه بادی تشکیل شده است ، این نوع ساختار دیواره را از ساختار تک لایه خارج کرده و استحکام آن را بالا می برد . این در حالی است که در صورت آسیب دیدن یکی از قسمت های استخر سایر قسمت ها مختل نشده و باد آن خالی نمی شود . دیواره های این استخر به صورت شفاف و با طراحی دلفین ساخته شده است و قسمت کف آن تک رنگ و آبی می باشد تا بدین ترتیب آب آبی تر دیده شده و نور به داخل استخر ورود کند تا زیبایی استخر اینچنین افزایش یابد.

جنس بدنه استخر بادی

جنس بدنه این استخر بادی همانند دیگر استخر های بادی عمدتا از pvc استفاده می شود ، بست وی و اینتکس از اولین شرکت های سازنده محصولات بادی بودند که با توجه به ویژگی های بسیار خوب pvc یا همان وینیل از آن برای ساخت بدنه استخر بادی و دیگر محصولات بادی استفاده کردند .

این جنس به دلیل اینکه کاملا سازگار با آب است در دراز مدت نیز پوسیده نمی شود بنابراین نگرانی وجود ندارد . شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی استخر بادی را در محیط های باز و در معرض نور خورشید استفاده کنید چرا که اشعه های مضر خورشیدی نیز تاثیری بر روی این استخرها ندارد . جنس کف استخر بادی که از ساختار دولایه غیر بادی برخوردار است نیز از جنس عالی pvc ساخته شده است.

استخر بادی بست وی مدل 51048


راه اندازی و مراقبت از استخر بادی

راه اندازی صحیح استخر بادی قبل از راه اندازی بهترین کار این است که محل مناسبی را برای قرار دادن استخر در نظر بگیرید ، استخر ها به دلیل اینکه بدنه نازکی دارند آسیب پذیر هستند ، پس باید به خوبی از ان ها مراقبت شود. استفاده از یک زیرانداز می تواند کف زمین را نرم تر کند . زمین های خاکی و یا زمین های چمنی نرم هستند اما زمین های سنگی چون آسفالت و ... زبر بوده و می تواند به کف استخر آسیب برساند . پس از انتخاب محل مناسب شما می توانید با استفاده از پمپ های باد ضعیف چون پمپ های باد دستی کمک بگیرید و استخر را باد کنید . پس از باد کردن بدنه نوبت به پر کردن استخر با آب می رسد ، همواره باید توجه داشته باشید که پس از باد شدن بدنه استخر را پر کنید .

از محکم بسته شدن دریچه ها اطمینان حاصل فرمایید . تعمیرات استخر بادی با نگهداری صحیح از استخر بادی هیچگاه نیازی به تعمیرات استخر نخواهد بود . یکی از شایع ترین نوع آسیب دیدگی های استخر های بادی ، ایجاد سوراخ شدگی های ریز در بدنه است ، اما نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمیراتی می توانید سوراخ ها را بپوشانید و به مانند روز اول از استخر استفاده کنید  از سوی دیگر استخر بادی های خریداری شده از فروشگاه سعید اینتکس دارای گارانتی رسمی می باشند.

استخر بادی بست وی مدل 51048

خرید استخر بادی

برای خرید استخر بادی بست وی مدل 51048 و یا سایر نمونه های استخر بادی اصل و اورجینال وارداتی با مناسب ترین قیمت و کیفیت می توانید به صورت اینترنتی از سراسر کشور به صورت اینترنتی به وب سایت سعید اینتکس مراجعه کرده و یا خرید به صورت حضوری از فروشگاه اینتکس را اقدام نمایید. در نظر داشته باشید شماره های درج شده داخل وب سایت سعید اینتکس آماده مشاور و راهنمایی شما در پروسه انتخاب و خرید محصولات می باشند.

برند
BESTWAY
قطر
170 CM
ارتفاع
53 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.24 MM
وزن بسته بندی
2.8 KG
ظرفیت
697 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...