استخر بادی بست وی مدل 51121

bestway 51121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 152 cm
  • ارتفاع: 51 cm
  • جنس: وینیل
23%
1,860,000
1,450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح آکواریوم مدل 51121 بست وی محصولی زیبا و با کیفیت برای استفاده کودکان بعنوان استخر توپ و یا استخر آب می باشد که سعید اینتکس مرکز فروش محصولات بادی در ایران تنها مرکزی است که این محصول را گارانتی کتبی می کند.

محصولات مرتبط

استخر بادی بست وی یا استخر بادی طرح اکواریوم بست وی از محصولات متنوع شرکت بست وی می باشد که ساخته شده از جنس وینیل می باشد.جنسی نرم و منعطف دارد و طول عمر نسبتا بالایی دارد. استخر بادی اکواریوم با طراحی زیبا متنوع و رنگ شاد جز کارهای پر طرفدار شرکت بست وی می باشد. فضای طراحی شده برای استفاده 2 کودک بالای 6 سال در نظر گرفته شده و ظرفیت آن حدود 400 لیتر می باشد. دارای برچسب تعمیرات بوده و در مواقعی که محصول دچار آسیب دیدگی شود،می توانید بصورت موقت آن را تعمیر نمایید.
حتما در نظر داشته باشید جهت حفظ طول عمر استخر از پمپ باد مناسب که مخصوص همین لوازم بادی می باشد استفاده نمایید و سعی کنید قبل از استفاده از استخر بادی برای زیر استخر از یک زیر انداز و یا کف پوش مناسب برای جلوگیری از آسیب دیدن محصول از ناحیه کف،استفاده نمایید.


استخر بادی بست وی مدل 51121 یکی از بهترین و مقاوم ترین تولیدات شرکت بست وی است که در ساخت این استخر بادی تمامی اصول و استانداردهای روز دنیا رعایت شده است. این استخر بادی دارای بدنه ای با انعطاف بالا بوده که تمامی ضربه های وارده را دفع می کند. بدنه این محصول دارای رویه طرح چرمیست که در برابر نور آفتاب مقاوم بوده و قرار گرفتن طولانی این استخر بادی در برابر نور آفتاب به بدنه استخر بادی آسیبی وارد نمی کند و همچنین باعث افت کیفیت بدنه آن نمی شود. استخر بادی گرد سه لایه دارای طول عمر بالایی نیز بوده که شما را از خرید استخری جدید بی نیاز می کند و تنها کافیست تا که در هنگام استفاده، نکات نگهداری را رعایت کرده و از کشیدن استخر بادی بر روی زمین ناصاف خودداری کنید و برای جابه جایی استخر، آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید.

 برای راه اندازی استخر بادی در فضاهای بیرون از منزل، محیطی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز بوده و سپس استخر بادی خود را بر روی زمین پهن کرده و به راحتی راه اندازی نمایید. البته که لازم به ذکر است در صورت وارد شدن آسیب جزئی به بدنه استخر بادی نیز می توانید توسط برچسب تعمیرات که در بسته بندی مخصوص وجود دارد اقدام به ترمیم و تعمیر استخر خود نمایید. اگر آسیب وارد شده به بدنه نیز جدی بود جای نگرانی وجود ندارد چرا که می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تماس بگیرید. لازم به ذکر است در بسته بندی این استخر بادی یک دفترچه راهنما جهت راهنمایی شما برای راه اندازی و جمع کردن استخرتان وجود داشته و همچنین یک عدد برچسب تعمیرات نیز به همراه استخر موجود است و شما عزیزان می توانید با ارزان ترین قیمت و اطمینان از اصل بودن کالا از فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

یکی از منحصر به فرد ترین استخر های بادی برای رده سنی کودک تولید شده توسط شرکت بست وی، استخر بادی بست وی مدل 51121 می باشد که علاوه بر جذابیت بالا، دارای دوام بدنه قابل قبولی است. این استخر بادی با کیفیت برای کودکان بالای 6 سال تولید شده و در طراحی آن تولید کننده سعی کرده است تا استخری در سایز مناسب منزل برای کودکان داشته باشیم. در طراحی آن سعی شده تا از المان های آبی بهره گرفته شود تا به جذابیت آن افزوده شود. در ادامه این مطلب با مطالعه نقد و بررسی محصول می توانید با تمامی ابعاد این استخر بادی آشنا شده و برای خرید این محصول را در نظر بگیرید.

استخر بادی بست وی مدل 51121

ظاهر زیبای استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 51121 به شکل گرد است. کف استخر به رنگ سفید بوده و به صورت دو لایه بادشو می باشد که به راحتی کودک کمک می کند. استفاده از کفی بادشو در استخر های آبی، موجب می شود تا پاهای کودک در صورت ایستادن زیاد در استخر و بازی کردن خسته نشود. دیواره استخر بادی بسیار ضخیم بوده که باعث مقاومت بالای بدنه می شود. هم چنین ضخیم بودن بدنه استخر باعث می شود تا در صورت تکیه دادن کودک به لبه استخر، استخر واژگون نشود. دیواره خارجی استخر بادی به رنگ آبی زیبا می باشد که بر روی آن پر از طرح های فانتزی اقیانوسی است. طراحی این استخر بادی به گونه ای است که هم برای کودکان دختر و هم پسر مناسب می باشد. دیواره داخلی استخر بادی هم به صورت حلقه حلقه بوده و به رنگ آبی می باشد. لبه استخر بادی نیز مانند کف استخر به رنگ سفید است. بدنه استخر بادی براق بوده که جذابیت رنگ آن را افزایش می دهد. طراحی اقیانوسی این استخر بادی به آب پر شده در داخل استخر بادی جلوه خاصی می دهد. 

استخر بادی بست وی مدل 51121

جنس بدنه با کیفیت استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 51121 از بهترین و مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل طرح دار ساخته شده است. این استخر بادی ساخت شرکت بست وی بوده که بهترین و مرغوب ترین محصولات بادی را به سرتاسر جهان عرضه می کند. استخر بادی بست وی مدل 51121 در دیواره دارای ساختار سه طبقه می باشد که استحکام استخر بادی را بالا می برد. روش نگه داری استخر بادی به این صورت می باشد که از کشیدن استخر پس از راه اندازی بر روی زمین خودداری کنید. به علاوه استخر بادی قبل از راه اندازی دارای جنسی قابل اشتعال بوده در نتیجه در هنگام استفاده نکردن از این استخر، از قرار دادن استخر بسته بندی در کنار آتش و اجسام داغ جلوگیری کنید. اگر در صورت رعایت نکردن نکات فوق استخر بادی دچار آسیب شد، جهت تعمیرات تخصصی و استفاده از گارانتی با شماره های موجود در سایت سعید اینتکس تماس بگیرید تا کارشناسان در اسرع وقت برای ترمیم بدنه استخر بادی اقدام کنند. 

استخر بادی بست وی مدل 51121

استخر بادی برای استفاده در منزل

استخر بادی بست وی مدل 51121 دارای قطر 152 سانتی متر و ارتفاع 51 سانتی متر می باشد. استخری با این ابعاد را می توان در منزل به سادگی راه اندازی نمود. به علاوه اندازه استخر به گونه ای است که برای استفاده کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد. استخر بادی را می توانید در مسافرت نیز به همراه خود ببرید. وزن بسته بندی این استخر حدود 3 کیلوگرم بوده که می توانید آن را به راحتی جابه جا کرده و حمل نمایید. استخر بادی در حالت بسته بندی دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد که فضای کمی را اشغال می کند. ارتفاع این استخر بادی به گونه ای است که می توان از آن به عنوان وان بادی کودک نیز استفاده کرد. 

لوازم جانبی استخر بادی

به همراه استخر بادی بست وی مدل 51121 یک عدد برچسب تعمیرات به شما تقدیم می شود تا در صورت آسیب دیدن بدنه بتوانید آن را موقتا ترمیم کنید. یک عدد دفترچه راهنما نیز در بسته بندی موجود است تا در صورت لزوم بتوانید به آن مراجعه نمایید. استخر بادی را در زمان کوتاهی می توانید توسط پمپ باد (قابل خرید از فروشگاه سعید اینتکس) باد کرده تا کودک شما لحظات شادی را تجربه کند. 

خرید استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 51121 گرد کوچک را می توانید با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید. سفارش خود را در سایت سعید اینتکس ثبت کنید و یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

برند
bestway
قطر
152 cm
ارتفاع
51 cm
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.24 mm
وزن بسته بندی
2.5 KG
ظرفیت
400 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...