استخر بادی بست وی مدل 54118

bestway 54118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: BESTWAY
  • طول: 262 CM
  • عرض: 157 CM
  • ارتفاع: 46 CM
19%
2,700,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بست وی طرح لوبیایی.مناسب برای تمام سنین

محصولات مرتبط

استخر بادی بست وی با سایز بزرگ مناسب برای تمام سنین می باشد.این استخر بخاطر شکل و فرم ظاهری که دارد  بعنوان استخر لوبیایی در میان استخرهای بادی لقب گرفته.بدنه استخر ساخته شده از جنس وینیل می باشد و سازگار با پوست بدن و عاری از هرگونه حساسیت می باشد. استخر لوبیایی بست وی دارای دو دریچه جداگانه با دو لایه مجزا جهت باد شدن ساخته شده است.دیواره داخلی به رنگ آبی و کف استخر سفید و ساده می باشد.روی دیواره ی بیرونی استخر اشکالی از گیاهان و جانوران دریایی بصورت کارتنی طراحی شده که برای کودکان بسیار جذاب و خوشایند می باشد. کودکان و بزرگسالان در فصل گرما میتوانند براحتی در آن آبتنی کنند و یک تفریح مهیج را تجربه کنند. استخر لوبیایی با 262 سانتیمتر طول و 46 سانتیمتر ارتفاع به گونه ای طراحی شده که مناسب برای استفاده 3 کودک میباشد و 2 نفر بزرگسال هم میتوانند بعنوان وان بادی از آن استفاده کنند.

از استخر لوبیایی نیز میتوان بعنوان استخر توپ برای کودکان استفاده کرد.میزان حجم آبگیری استخر نیز 544 لیتر میباشد. استخر لوبیایی دارای برچسب تعمیرات نیز هست که در صورت لزوم میتوانید استخر خود را بصورت موقت تعمیر نمایید. جهت ایمنی در استفاده میتوانید زیر استخر از یک زیر انداز استفاده نمایید تا از اسیب دیدگی قسمت کف استخر پیشگیری نمایید. نکته مهم در نگهداری لوازم بادی،میزان حجم باد محصول میباشد.استخر لوبیایی باید به اندازه ای باد شود که چروک های روی بدنه آن صاف شود و محصول دارای انعطاف لازم باشد.باد زدن بیش از اندازه و یا کمتر از اندازه استاندارد می تواند باعث کاهش طول عمر محصول و یا اسیب دیدن محصول گردد.


استخر بادی بست وی مدل 54118 از بهترین وسیله ها برای تفریح های دوستانه محسوب می شود چرا که این محصول کاربردی با ابعاد و حجم استانداردی که داشته مناسب برای دو نفر بصورت همزمان نیز می باشد و شما با داشتن این استخر بادی جذاب می توانید تا ساعت ها تفریح کنید و در کنار دوستان خود اوقات خوشی را سپری کنید. استخر بادی کودک لوبیایی یکی از بهترین استخر های تولید شده در زمینه خود بوده که برای استفاده های داخلی و خارجی طراحی و ساخته شده و همچنین جنس فوق العاده با کیفیت آن یکی از ویژگی های مهم آن محسوب می شود. 

یکی از مهم ترین خصوصیت های مورد توجه در تولید محصولات بادی جنس بدنه آنان است که برای خریداران بسیار مهم است و این جنس در محصولات بادی باید به گونه ای باشد که علاوه بر مقاومت و دوام بالا، کاملا سبک و انعطاف پذیر نیز باشد. جنس به کار رفته در بدنه این محصول از نوع پی وی سی طرح چرم است که این نوع جنس مقاومت فوق العاده ای در مقابل فشار داشته و در تمام محصولات بادی مرغوب و با کیفیت از آن استفاده می شود. وزن این استخر بادی کاملا مناسب است و شما می توانید در جابجایی ها و مسافرت های خانوادگی آن را به راحتی با خود حمل کنید و در هنگام جابجایی دچار مشکل نشوید. این استخر بادی توسط یک پمپ باد در کمترین زمان ممکن راه اندازی و یا خالی می شود و در صورت خرابی این استخر می توانید با استفاده از بسته تعمیراتی همراه اقدام به تعمیر و همچنین ترمیم آن کنید و این کار نیز به هیچگونه آموزش قبلی نیاز نداشته و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال می توانید با مشاوران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

طراحی بدنه استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 54118 یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی که برای رده سنی کودک و خانواده طراحی شده و با در نظر نظر گرفتن کیفیت بالای بدنه و قیمت مناسبی که داشته در زمانی کوتاه به محبوبیت رسیده است. ابعاد بدنه این استخر بادی موجب شده تا برای استفاده تمام اعضای خانواده و یا استفاده در مهدکودک ها توصیه شده است. نسل استخر های لوبیایی به دلیل طراحی متفاوت همواره مورد استقبال مصرف کنندگان قرار می گیرند. این استخر بادی نیز در بخش میانی از فرورفتگی برخوردار بوده و لبه های آن انحنای زیبایی دارد. به همین دلیل به آن استخر بادی لوبیایی می گویند. این استخر بادی دارای دیواره ای دو لایه بوده که هر یک از این لایه دارای یک دریچه باد برای راه اندازی بوده و کاملا مستقل از یکدیگر هستند. دیوراه داخلی محصول کاملا ابی رنگ و ساده بوده و لبه های بالایی آن سفید رنگ می باشد. مخاطب مصرف کنندگان استخر بادی اغلب کودکان هستند. به همین دلیل برای طراحی بدنه این محصول از فضای فانتزی و رنگارنگ زیر اب و طرح هایی زیبا از انیمیشن محبوب نمو استفاده شده است. این نوع طراحی بدنه را به دلیل روحیات کودکانه انتخاب کرده اند. لازم به ذکر بوده در محیط مهدکودک می توانید از این استخر بادی به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید.

پس برای استفاده تمام اعضای خانواده و یا استفاده در مهدکودک ها توصیه شده است. نسل استخر های لوبیایی به دلیل طراحی متفاوت همواره مورد استقبال مصرف کنندگان قرار می گیرند. این استخر بادی نیز در بخش میانی از فرورفتگی برخوردار بوده و لبه های آن انحنای زیبایی دارد. به همین دلیل به آن استخر بادی لوبیایی می گویند. این استخر بادی دارای دیواره ای دو لایه بوده که هر یک از این لایه دارای یک دریچه باد برای راه اندازی بوده و کاملا مستقل از یکدیگر هستند. دیوراه داخلی محصول کاملا ابی رنگ و ساده بوده و لبه های بالایی آن سفید رنگ می باشد. مخاطب مصرف کنندگان استخر بادی اغلب کودکان هستند. به همین دلیل برای طراحی بدنه این محصول از فضای فانتزی و رنگارنگ زیر اب و طرح هایی زیبا از انیمیشن محبوب نمو استفاده شده است. این نوع طراحی بدنه را به دلیل روحیات کودکانه انتخاب کرده اند. لازم به ذکر بوده در محیط مهدکودک می توانید از این استخر بادی به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید.

دوام بدنه استخر بادی

استخر های بادی با دوام و کیفیت بسیار بالایی که دارند می توان به صورت طولانی مدت و حتی دائمی از آن ها استفاده کرد . یکی از دلایل داشتن کیفیت بالا در استخر های بادی ، جنسی است که شرکت بست وی برای ساخت استخر بادی بست وی مدل 54118 استفاده کرده است . جنس این محصول از پی وی سی (pvc) می باشد ، پی وی سی ها در واقع همان وینیل است که در برابر رطوبت و همچنین نور افتاب کاملا مقاوم است ، این موضوع نیز موجب شده است تا بتوانید از استخر های بادی در محیط و فضاهای باز استفاده کنید بدون اینکه نگران ضعیف شدن بدنه استخر بادی شوید . آب و رطوبت نیز به استخر آسیبی وارد نمی کند . شما می توانید برای پر کردن استخر بادی حتی از آب های گرم و یا سرد استفاده کنید . دوام این استخر ها در برابر آب گرم تا 40 درجه بسیار بالاست ، به همین دلیل نیز شرکت ها برای ساخت جکوزی های پیش ساخته بادی نیز از پی وی سی استفاده می کنند .

استخر بادی بست وی مدل 54118

راه اندازی و نگهداری استخر بادی

با توجه به ابعاد بزرگی که این استخر بادی دارد شاید نیاز باشد تا با استفاده از پمپ های باد آن را با سرعت بیشتری راه اندازی کنید . فوت کردن استخر بادی کاری زمانبر و خسته کننده ای است که می تواند در صورت استمرار باعث التهاب ریه ها شود ، بنابراین توصیه می شود برای محصولات بادی بزرگ از پمپ های باد استفاده نمایید . پمپ های باد مخصوص محصولات بادی دارای تنوع بسیار بالا می باشند . اما با در نظر گرفتن ابعاد بدنه استخر بادی بست وی مدل 54118 توصیه می کنیم از پمپ باد های برقی اینتکس و یا پمپ های دستی سایز بزرگ اینتکس استفاده کرده تا محصول در زمانی کوتاه راه اندازی شود. در نظر داشته باشید هرگز از پمپ بادی های متفرقه استفاده نکرده تا بدنه محصول دچار آسیب نگردد. 

 در راستای نگهداری از محصول نیز باید بیان شود که در زمان راه اندازی از محیطی مسطح و عاری از اجسام نوک تیز استفاده کرده و ترجیحا کفپوش فومی یا همان تاتامی برای استخر خود تهیه کنید. همچنین بعد از راه اندازی محصول از کشیدن آن بر روی سطح زمین خودداری کرده زیرا زمانی که مخزن محصول از آب پر شده وزن بالایی خواهد داشت و در صورت کشیدن شدن بر روی سطح زمین اسیب می بیند. مهم ترین نکته در مورد نگهداری از استخر بادی مربوط به میزان باد کردن آن بوده که صرفا در حد صاف شدن رویه محصول آب را باد کنید و از سفت کردن ساختار محصول اجتناب کنید. از سوی دیگر اجسام نوک تیز نظیر چاقو و همچنین پرش کودکان بر روی دیواره محصول آسیب های جدی به استخر بادی وارد کرده و طول عمر آن را کاهش می دهند. 

خرید استخر بادی

فروشگاه سعید اینتکس تنها مرکز فروش تخصصی محصولات بادی اینتکس در ایران بوده که محصولات خود را با گارانتی رسمی عرضه می کند. پس اگر قصد خرید استخر بادی بست وی مدل 54118 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول فوق را با ضمانت اصل بودن مالا و قیمتی مناسب دریافت نمایید. در نظر داشته باشید شماره های درج شده داخل وب سایت پاسخگوی سوالات شما در پروسه انتخاب و خرید محصولات خواهند بود.

برند
BESTWAY
طول
262 CM
عرض
157 CM
ارتفاع
46 CM
جنس
PVC
ضخامت جنس
0.27 MM
وزن بسته بندی
3.5 KG
ظرفیت
544 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
سارینا حق دوست

اینو خوردیم برای بچه هام توی بالکن استفاده میکنن خیلی راضیم

190 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

ممنواز کامنت شما سارینا عزیز

183 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...