استخر بادی بست وی مدل 54125

intex 54125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: BESTWAY
  • طول: 253 CM
  • عرض: 168 CM
  • ارتفاع: 97 CM
976,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  والیبال  دار  مارک  بست  وی  اسباب  بازی  شگفت  انگیزی  است  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  با  کارت  گارانتی  و  ارسال  به  سراسر  کشور

محصولات مرتبط

استخر بادی والیبال دار ساخت شرکت بست وی می باشد. این محصول از با کیفیت ترین و پر فروش ترین محصولات این شرکت است. هارمونی رنگ این استخر سفید و قرمز می باشد. این استخر سرگرمی مناسبی برای کودک شماست. علاوه بر لذت بردن در آب و آب تنی میتواند به بازی محبوب والیبال و بازی با توپ بپردازد و ساعات خوشی را برای خود رقم زند. از مزیت های این استخر دریچه تخلیه آب است که موجب می گردد خارج شدن آب از استخر به راحتی صورت گیرد. جنس وینیل این استخر ضد حساسیت بوده و آسیبی به پوست کودک شما نمی رساند. جنس وینیل بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است. برای راه اندازی این محصول حتما باید از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده  نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده نکنید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک های روی سطح محصول صاف شود و شکل  و  فرم لازم را به خود بگیرد و دارای انعطاف باشد. وجود  چین و چروک در  زوایا  طبیعی است. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


استخر بادی بست وی مدل 54125 نمونه ای برترین محصولات بادی شرکت اینتکس بوده که کیفیت ساخت این استخر بسیار بالاست و می توان آن را از بهترین و با کیفیت ترین استخر های بادی موجود در فروشگاه اینتکس نام برد که این فروشگاه آن را با ضمانت اصالت، سلامت کالا و با بهترین قیمت برای فروش گذاشته تا خریداران گرامی بتوانند به صورت حضوری و یا اینترنتی خرید خود را انجام دهند. شما عزیزان با استفاده این کالا علاوه بر لذت بردن در آب و آب تنی می توانید به بازی محبوب والیبال و بازی با توپ نیز بپردازید و ساعات خوشی را برای خود و فرزندانتان رقم بزنید. لازم به ذکر است از مزیت های این استخر دریچه تخلیه آب آن بوده که موجب می گردد خارج شدن آب از استخر به راحتی صورت گیرد.

 برای تولید این استخر بادی کودک از pvc استفاده شده که بخش کف آن از ساختار دولایه برخوردار است و گفتنی است جنس وینیل یا همان پی وی سی این استخر ضد حساسیت بوده و آسیبی به پوست کودک شما نمی رساند و همپنین بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است. از دیگر ویژگی های بسیار عالی این استخر بادی می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک آن و وزن کم اشاره کرد که به سادگی می توانید محصول را جابجا و حمل کنید. راه اندازی این محصول نیز بسیار سریع و ساده بوده و شما می توانید با صرف هزینه کم، استخری بزرگ و دوست داشتنی را برای خود و کودکانتان فراهم کنید. با توجه به مطالبی که در رابطه با استخر بادی کودک والیبال دار جدید گفته شد اگر شما به دنبال استخر بادی کاربردی و جذابی با ابعاد مناسب هستید بی شک این مدل یکی از گزینه های بسیار خوب برای شما خواهد بود. برای خرید این کالا می توانید به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمایید.

استخر بادی بست وی مدل 54125 وسیله ای مناسب برای استفاده در روزهای آفتابی و گرم می باشد و تمامی سرگرمی های مرتبط با آب را فراهم می کند. این استخر بادی برای استفاده کودکان به همراه بزرگسالان طراحی شده است و می تواند چندین نفر را در خود جای دهد. بهترین ورزش وتفریح در این فصول گرم ورزش های آبی است که به تحمل گرمای آن روز ها کمک می کند و باعث یک آب تنی هیجان انگیز برای کودکان و بزرگسالان می شود. استخر بادی به جهت این تفریحات می باشد و می توان به راحتی آن را به همراه خود به جاهای مختلف برد. همچنین این محصول با داشتن تور والیبال یک محصول بی نظیر و ورزشی بوده که تمامی نیاز های کودکان برای روز های تعطیل را برطرف می کند. استخر بادی بست وی مدل 54125 ویژگی هایی داشته که به صورت زیر دسته بندی شده اند.

استخر بادی بست وی مدل 54125

استخر بادی برای مسافرت

با وجود مزیت های این استخر بادی و جا دار بودن آن می توان از آن در مسافرت نیز استفاده کرد و از آن لذت برد. استخر بادی بست وی مدل 54125 قبل از راه اندازی و نصب دارای ابعاد بسیار کم می باشد و جای زیادی را اشغال نمی کند و می توان آن را به آسانی در ساک خود قرار داد و به هر محلی منتقل کرد. در مسافرت ها کودکان بیش تر از افراد دیگر تمایل به تفریح و خوشگذرانی هستند و می خواهند تمام وقت خود را به بازی بگذرانند. در محل هایی مانند ساحل از آن جایی که شنا کردن در داخل آب دریا ممکن است برای کودکان خطرناک باشد و امکان مواج شدن آب زیاد است می توان این استخر بادی را به همراه داشت و در ساحل نصب نمود و برای کودکان نیز لذت شنا کردن در داخل آب را مهیا ساخت. به این صورت دیگر تمایل به آمدن داخل دریا را نداشته و از خطرهای احتمالی در امان می مانند. با نصب این محصول در ساحل یک آب تنی همراه با بازی والیبال به وجود می آید که والدین نیز می توانند به کودکان پیوسته و بازی والیبال را با آن ها ادامه دهند. به طور کلی این استخر بادی برای هر کودکی شگفت انگیز می باشد و می توان با هدیه دادن آن در روز تولدشان آن ها را غافلگیر کرد.

وزن سبک و گنجایش بالا استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 54125 از آن جایی که بسیار سبک می باشد کودکان نیز به تنهایی می توانند آن را جابه جا کنند حتی در زمانی که پر از باد شده است می توانند با یک دشت نیز آن را تکان دهند. در زمان قبل از نصب نیز جای کمی را به خود اختصاص می دهد و مزاحمتی برای جا دادن وسایل دیگر در ماشین ایجاد نمی کند و می توان حتی آن را داخل کیف قرار داد و به همراه داشت. این بدنه ی سبک در زمان راه اندازی بعد از باد کردن به یکباره به ابعاد 251 سانتی متر طول و 168 سانتی متر عرض دارای ارتفاع 97 سانتی متری تبدیل می شود و می تواند آبی به حجم 636 لیتر را در خود جای دهد و برای بازی های دست جمعی آماده شود.

استخر بادی بست وی مدل 54125

قابلیت های دیگر استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 54125 با توجه به داشتن تور والیبال برای کودکانی که در حال تمرین ورزش نیز هستند مناسب است و باعث تقویت نیروی ورزشی آن ها می شود همچنین این استخر بادی را می توان در مهمانی ها نیز به حالت باد نشده برد و در آن جا برای بازی با دوستان کودکتان آن را نصب نمود و ساعت های شادی را برای آن ها ایجاد کرد تا فرزندتان نیز از این دورهمی ها لذت کافی را ببرد و در کنار دوستان خود به بازی مشغول شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این استخر بادی داشتن دیواره بلند است که از افتادن کودک به بیرون استخر بادی جلوگیری می کند و از برخورد با آن دچار آسیب نمی شود چرا که بسیار نرم بوده و ضربه را خنثی می کند.

خرید استخر بادی با گارانتی

استخر بادی بست وی مدل 54125 یکی از تولیدات موفق و مهیج کارخانه بست وی برای رده سنی کودک و نوجوان با طول عمر بسیار بالا می باشد. چنانچه قصد خرید این استخر بادی را دارید می توانید محصول را از طریق فروشگاه سعید اینتکس به صورت اینترنتی سفارش داده و یا به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول را با گارانتی سعید اینتکس و مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

برند
BESTWAY
طول
253 CM
عرض
168 CM
ارتفاع
97 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.27 MM
وزن بسته بندی
5 KG
ظرفیت
636 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...