استخر بادی خانوادگی بست وی 54153

Bestway 54153

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 213 CM
  • عرض: 207 CM
  • ارتفاع: 69 CM
7%
2,500,000
2,330,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی خانوادگی بست وی محصولی جادار با بدنه بزرگ است که دارای بخش های مختلف می باشد. ساختار محصول ساده است اما برای داشتن بهترین تفریحات آبی و آبتنی و شنا می توان از آن بهره مند شد. این محصول بدنه ای بزرگ دارد که تعداد زیادی از کودکان در داخل آن جای می گیرند. همچنین والدین به علاوه فرزندان خود نیز قادر به قرار گیری در داخل استخر بادی می باشند. به این ترتیب یک محصول خانوادگی شناخته شده است که می توان به راحتی از وجود آن بهره مند شد. استخر بادی خانوادگی بست وی اورجینال و اصل می باشد و دارای نشیمن و تکیه گاه در داخل بدنه خود است. این مزیت جزو مزایای مهم در طراحی محصول است که افراد در داخل آن راحتی زیادی را حس می کنند.

استخر بادی خانوادگی بست وی 54153

بخش کف محصول دارای ساختار بادی و نرم می باشد که طراحی استخر بادی را طبی و راحتی کرده است. همچنین لایه های بیش تری که ساخت بخش کف را بر عهده دارند سبب تشکیل یک محصول سازگار با محیط می شود. به همین خاطر است که افراد استخر بادی را درمحیط های مختلف و بر روی سطوح گوناگون قرار می دهند و از داشتن آن لذت می برند. بهترین تفریحات تابستانی به وسیله این استخر بادی ایجاد می شود و اعضای یک خانواده قادر به داشتن این موقعیت منحصر به فرد خواهند بود. سفارش و خرید استخر بادی خانوادگی بست وی 54153 از فروشگاه اینتکس انجام می شود.

برند
Bestway
طول
213 CM
عرض
207 CM
ارتفاع
69 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.34 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
575 L
مناسب برای
5 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...