استخر بادی خانوادگی بست وی bestway 54321

Bestway 54321

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 305 CM
  • عرض: 274 CM
  • ارتفاع: 46 CM
12%
3,800,000
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی خانوادگی بست وی bestway 54321 محیطی برای ایجاد تفریحات آبی می باشد که ایمن و استاندارد است و قادر به ایجاد شرایط دلخواه در روز های گرم تابستان می باشد. بدنه محصول از ساختاری خمیده تشکیل شده است که دیواره های مناسبی دارد و ایجاد یک محیط با استحکام را می دهد. در نتیجه افراد به راحتی قادر به قرار گیری در داخل این محصول می باشند و می توانند از وجود آن لذت ببرند. این استخر بادی جادار و بزرگ است به طوری که تعدادی از افراد می توانند در داخل آن مشغول آب تنی شوند در نتیجه اوقات خوشی برای آن ها رقم می خورد و می توانند از داشتن تفریحات مهیج آبی در فصول گرم سال بهره مند باشند. استخر بادی بزرگ بدنه ای با کیفیت دارد و از مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل شده است تا در نتیجه بتوان با خیالی آسوده به آن اطمینان کرد و در داخل آن قرار گرفت.

 طول این محصول سه متر می باشد و تشکیل بزرگ ترین استخر بادی خانوادگی را داده است تا اعضای یک خانواده قادر به استفاده دست جمعی از محصول باشند و از وجود آن لذت ببرند. وجود جا لیوانی بر روی دیواره محصول سبب شده است که نوشیدنی و آب در دسترس استفاده کنندگان باشد و در صورت نیاز به آن لازم به خروج از داخل استخر بادی نباشد. در واقع این بخش از محصول سبب شده است که نوشیدنی و آب با استحکام و ثابت در سر جای خود قرار گیرند و مانع از ریخته شدن آن به بیرون از لیوان و بطری می شود. کف بدنه بادی و بادشو است و نرمی و راحتی زیادی راایجاد کرده است تا در نتیجه بتوان با خیالی آسوده ساعات طولانی در داخل استخر بادی حضور پیدا کرد و از موقعیت به وجود آمده لذت برد. جهت خرید استخر بادی خانوادگی بست وی bestway 54321 که برند و اصل است بهفروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
Bestway
طول
305 CM
عرض
274 CM
ارتفاع
46 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
6.7 KG
ظرفیت
1208 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...