استخر بادی سایز کوچک بست وی bestway 91018

Bestway 91018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 70 CM
  • عرض: 70 CM
  • ارتفاع: 30 CM
20%
550,000
445,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی سایز کوچک بست وی bestway 91018 دیواره هایی دارد که از طرح های کارتنی و فانتزی تشکیل شده است. این دیواره توجه افراد را به خود جلب می کند و می تواند جذاب ترین و به روز ترین محصول مناسب کودکان زیر دوسال باشد. در واقع با طراحی این استخر بادی کودکان در سنین کم تر از دو سال نیز قادر به داشتن موقعیت ایمن و استاندارد برای داشتن تفریحات آبی می باشند که از جذابیت زیاد و بدنه چند رنگ برخوردار است. به طوری که نظر آن ها را به خود جلب کرده و سبب می شود که با خیالی آسوده بتوان این محصول دلخواه و منحصر به فرد را خریداری کرد. بدنه از جنس وینیل بوده است که یکی از سازگار ترین بدنه های محصولات بادی را ایجاد می کند. بدنه ضد حساسیت می باشد تا در صورت استفاده کودکان آن ها را دچار آسیب نمی سازد. کف بدنه از بخشی بادی و بادشو تشکیل شده است که ضخامت زیاد دارد و می تواند نرمی و لطافت زیادی را به وجود آورد.

 در نتیجه طراحی بی نقص و حرفه ای را شامل می شود و می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار داد. بدنه کم جا و منحصر به فرد است و وزن کمی دارد. با این وجود کسانی که قصد رفتن به مسافرت و گردش دارند می توانند استخر بادی را به همراه داشته باشند تا در صورت تمایل کودکان در فضای باز به راه اندازی آن اقدام کرده و محیط را برای بازی کودکان ایجاد سازند. طراحی دیواره برگرفته از انیمیشن میکی موس می باشد که طرفداران زیادی دارد و برای کودکان بسیار محبوب و منحصر به فرد است. با این وجود است که فروش محصول بالا می باشد و میزان محبوبیتی که ایجاد می کند زیاد خواهد بود. جهت سفارش و خرید استخر بادی سایز کوچک بست وی bestway 91018 با قیمت مناسب به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و خرید خود را نهایی کنید.

برند
bestway
طول
70 CM
عرض
70 CM
ارتفاع
30 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
0.5 KG
ظرفیت
38 L
مناسب برای
1 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...