استخر بادی سایز کوچک گرد کودک Bestway 51012

Bestway 51012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 91 CM
  • عرض: 91 CM
  • ارتفاع: 20 CM
705,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی سایز کوچک گرد کودک Bestway 51012 یکی دیگر از متفاوت ترین انواع استخر بادی برای بچه ها بوده که در کارخانه بزرگ بست وی و با استاندارد و دوام بالا جهت استفاده کودکان طراحی و به بازار عرضه شده است. این استخر بادی ساختاری گرد داشته و برای بخش کف آن  نیزاز نوعی پی وی سی بادشو و دولایه استفاده شده تا کودک شما در یک محیط نرم  و ایمن به بازی مشغول شود و در صورت افتادن برای روی زمین دچار آسیب نشود. این استخر بادی به دلیل سایزی که داشته بهترین جایگزین برای وان حمام بادی بوده است. گفتنی است بدنه اصلی این محصول از ساختاری چند لایه برخوردار شده و هر یک از این لایه از طریق یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی خواهند شد. 

در نظر داشته باشید وزن بدنه محصول بسیار کم بوده و در زمان جمع آوری شدن فضای بسیار کمی را اشغال خواهند کرد. البته سوی دیگر با خرید یک عدد پمپ باد اینتکس به صورت مجزا در کنار این محصول می توانید بدنه آن را در زمانی کوتاه باد و برای استفاده فرزند خود مهیا سازید. تمامی این موارد موجب شده این استخر بادی برای استفاده در زمان سفر نیز یک گزینه ایده آل به شمار رود. در آخر باید گفت برای خرید این استخر بادی کودک می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

برند
Bestway
طول
91 CM
عرض
91 CM
ارتفاع
20 CM
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
75 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...