استخر بادی سرسره دار جزیره موسیقی مدل 53117

Bestway 53117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 295 CM
  • عرض: 190 CM
  • ارتفاع: 137 CM
1,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی سرسره دار جزیره موسیقی مدل 53117 محصولی ایده‌آل بوده که با امکانات یک مجموعه‌ی بادی استاندارد از سال 2022 توسط این شرکت بزرگ طراحی و به بازار عرضه می‌شود. در فرآیند تولید بدنه این محصول از جنس پی‌وی‌سی طرح چرم استفاده شده تا شما بتوانید با خیالی آسوده از این کالا در فضای باز نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید تابش مستقیم نور خورشید آسیبی به ساختار محصول وارد نمی‌ کند. این محصول در بخش ابتدایی خود مجهز به یک سرسره بزرگ بوده که با توجه به ابعاد آن جهت استفاده‌ی هم‌زمان 3 تا 4 کودک مناسب است. در اطراف محصول درختچه‌های بادی تعبیه شده که در واقع آب‌پاش کالا بوده و با متصل شدن به یک شلنگ آب قابل استفاده می‌شود.

این استخر بادی کودک بدنه ای تولید شده از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل داشته که موجب می شود بتوانید محصول را در تمامی محیط های باز و یا سرپوشیده راه اندازی کرده تا کودک لذت ببرد. چرا که دماهای مختلف آب ، شرایط جوی مختلف و همچنین قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید موجب افت کیفیت در بدنه این محصول نخواهد شد. تحمل وزن این استخر بادی در بخش سرسره بادی سرخود تنها 45 کیلوگرم بوده که برای حفظ استحکام بدنه و طول عمر بالای محصول لازم بوده وزنی بیش از این مقدار به بدنه وارد نسازید. اگر قصد خرید استخر بادی سرسره دار جزیره موسیقی مدل 53117 را دارید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
Bestway
طول
295 CM
عرض
190 CM
ارتفاع
137 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
5.9 KG
ظرفیت
235 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...