استخر بادی سرسره دار مدل دایناسور intex 57166

Intex 57166

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 191 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 58 CM
16%
3,499,000
2,940,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی سرسره دار مدل دایناسور intex 57166 مجهز ترین استخر بادی با بدنه متوسط می باشد که ایجاد یک پارک بادی منحصر به  فرد را می کند تا کودکان به همراه دوستان خود قادر به گذران وقت در داخل این استخر بادی باشند. این محصول تشکیل شده از یک حوضچه که در داخل آن تفریحات آبی رخ می دهد و در حاشیه آن بخش های مورد علاقه کودکان واقع شده است. محصول دارای قیمت مناسب است که با خرید آن می توان به شرایط دلخواه دست پیدا کرد و به وسایل دیگری نیاز نداشت. به طور مثال محصول را می توان با داشتن سرسره بادی برای افراد علاقه مند به این تفریح مهیج خریداری کرد و موقعیت را برای تخلیه انرژی آن ها مهیا ساخت. این استخر بادی مجهز به آبپاش بادی نیز می باشد که کمک به داشتن تفریحات آبی بسیار مهیج می کند و می تواند منحصر به فرد ترین لحظات را برای آن ها ایجاد سازد. 

با داشتن این استخر بادی کودکان لحظات خوشی را تجربه می کنند و به راحتی می توانند در موقعیت دلخواه خود حضور داشته باشند تا در نتیجه در فصول گرم سال تفریحات مهیج آبی داشته باشند. استخر بادی سرسره دار مدل دایناسور شرایط بهره برداری از یک موقعیت ایمن و استاندارد را خواهد داشت و دچار مشکل نمی شوند. وزن بدنه در حالت خالی بودن از باد کم است و قدرت جا به جایی آن بسیار بالا می باشد و به راحتی رخ می دهد. از این رو افراد می توانند در زمان رفتن به گردش و یا مسافرت آن را به همراه داشته باشند و در موقعیت دلخواه به نصب و راه اندازی آن اقدام نمایند. برای راه اندازی آن نیز دریچه های متعدد بر روی بدنه ایجاد شده است که به صورت جداگانه بخش های مختلف استخر بادی را باد می کند ومی تواند بدنه را مهیا سازد. به جهت خرید این محصول به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید. 

برند
Bestway
طول
191 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
58 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
ظرفیت
143 L
مناسب برای
1 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...