استخر بادی لوبیایی بست وی bestway 54117

Bestway 54117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 262 CM
  • عرض: 156 CM
  • ارتفاع: 46 CM
14%
2,550,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید استخر بادی قیمت استخر بادی و انواع استخر بادی ارزان فقط در سایت سعید اینتکس با ارسال فوری به سراسر کشور می باشد. استخر بادی ارزان قیمت با کیفیت بالا با طرح های مختلف را از ما بخواهید.

محصولات مرتبط

استخر بادی لوبیایی بست وی bestway 54117 آماده بهره برداری کودکان می باشد و برای این رده سنی ساخته شده است. طراحی بدنه تشکیل یک محصول با دیواره های خمیده را داده است که به طور کلی بیضی شکل می باشد. اما در داخل آن تمامی آیتم های استاندارد بودن و ایمن بودن لحاظ شده است که افراد با خیالی آسوده اقدام به خرید این محصول کاربردی داشته باشند. این استخر بادی لوبیایی بست وی bestway 54117 با وجود قیمت مناسب مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است که با پرداخت هزینه کم بتوانند بزرگ ترین بدنه استخر بادی را برای کودک خود خریداری کنند. در نتیجه می تواند برترین نمونه از محصولات بادی باشد که ساده بوده و بدنه ای با رنگبندی ساده شامل آن شده است. 

با وجود سادگی زیاد این محصول مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است که تمایل به داشتن آن دارند و به سمت خرید آن جذب می شوند. استخر بادی مد نظر مناسب استفاده در فضای باز می باشد و می توان آن را در باغ و حیاط های بزرگ نصب و راه اندازی کرد. در واقع این محصول از بدنه ای تشکیل شده است که میزان سازگاری زیادی برای استفاده در محیط های باز از خود نشان می دهد و می تواند با طول عمر بالا در موقعیت های مختلف بهره برداری شود. از این رو برترین نمونه ازاستخر بادی مناسب کودک است که علاقه مندان به سمت داشتن آن جذب می شوند و می توانند اوقات خوشی را برای رده سنی کودک به صورت دست جمعی مهیا نمایند. بدنه به آسانی حمل و نقل و جا به جا می شود و در زمان رسیدن به موقعیت دلخواه در کم ترین زمان نصب نیز خواهد شد. در نتیجه جزو وسایل محبوب و پر فروش است که توجه عده زیادی را به خود جلب می کند. خرید استخر بادی لوبیایی بست وی bestway 54117 از فروشگاه مرکزی اینتکس صورت می گیرد.

برند
bestway
طول
262 CM
عرض
156 CM
ارتفاع
46 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.31 MM
وزن بسته بندی
3.5 KG
ظرفیت
544 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...