استخر بادی مستطیلی طرح دیزنی bestway 91056

Bestway 91056

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 200 CM
  • عرض: 146 CM
  • ارتفاع: 48 CM
11%
3,750,000
3,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی مستطیلی طرح دیزنی bestway 91056 از طراحی زیبا و دخترانه برخوردار است که طرح رویه آن نیز از انیمیشن های دیزنی برگرفته شده است و در واقع شخصیت های دخترانه می باشد. چنین ساختاری باعث می شود افراد بتوانند با خیالی آسوده این محصول دلخواه را برای فرزندان خود تهیه کنند و یا به صورت هدیه برای ان ها خریداری نمایند و موجب اشتیاق و ذوق آن ها به داشتن محصولات بادی شود. ترکیب رنگی که بر روی بدنه محصول ایجاد شده است نیز فانتزی و زیبا می باشد و در نتیجه موجب تمایل بیش تر کودکان می گردد. در کف بدنه بخش بادی وجود دارد که از پی وی سی چند لایه تشکیل می شود تا بتوان مقاومت و سازگاری کافی در زمان استفاده از محصول را مهیا کرد. دیواره لایه ای شکل است و در واقع ساختار های خمیده بر روی هم می باشد. 

به همین خاطر است که استحکام زیادی به وجود می آورد و موجب رضایت مخاطب می شود. این محصول طراحی حرفه ای دارد و رنگبندی آن ثابت و بدون تغییر است تا بتوان آن را در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار داد و شاهد تغییر حالت در این محصول نشد. با توجه به این گونه موارد افراد می توانند استخر بادی مد نظر را با داشتن ساختاری مستطیلی شکل در جا های مختلف مورد استفاده قرار دهند و در واقع از آن به عنوان یک استخر کم جا بهره مند شوند. از این رو وزن کم و قابل حملی دارد تا بتوان به راحتی محصول را در محیط های مختلف جا به جا کرد و یا این که با خود در زمان رفتن به مسافرت و گردش به همراه داشت. راه اندازی استخر بادی به دلیل وجود دریچه های ورود باد آسان می باشد و با استفاده از پمپ باد دستی انجام می شود. کسانی که تمایل به خرید این محصول دارند وارد سایت فروشگاه اینتکس شده و محصول را سفارش دهند.

برند
bestway
طول
200 CM
عرض
146 CM
ارتفاع
48 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
3.2 KG
ظرفیت
450 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سپیده رضوانپور

برای دخترم خریدم تو خونه راحت استفاده میکنه

219 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

خیلم عااااالی سپیده عزیز

218 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...