استخر بادی میکی موس بست وی bestway 91007

Bestway 91007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • قطر: 122 CM
  • ارتفاع: 25 CM
  • جنس: وینیل
22%
1,190,000
940,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی میکی موس بست وی bestway 91007 بدنه ای جا دار و بزرگ دارد تا کودکان بتوانند اوقات خوشی را در داخل بدنه داشته باشند. این محصول مناسب آبتنی در فضای باز است و در برابر استفاده در این فضا سازگاری های لازم را دارد .در نتیجه می توان آن را در گردش و مسافرت به همراه داشت و سرانجام به استفاده کردن از آن اقدام نمود. این استخر بادی ساختاری ساده دارد اما بر روی دیواره آن طرح های چاپی برگرفته از انیمیشن میکی موس چاپ شده است تا جذابیت زیادی ایجاد گردد و بتوان از وجود آن بهره مند شد. دیواره ها ساختار لایه ای دارند و به راحتی می توانند استحکام زیادی را ایجاد کنند تا در نتیجه کودکان با ایمنی کافی از این محیط لذت برده و از داشتن آن بهره مند باشند. استخر بادی میکی موس بست وی برند و اصل است و از ترکیبی از بهترین موارد اولیه تشکیل شده است که کیفیت بالایی را ایجاد می کند و می تواند مناسب استفاده در طول عمر بالا باشد. 

از این رو شرایط برای داشتن این محصول به بهترین شکل مهیا است و می توان از وجود آن بهره مند شد. استخر بادی در برابر آفتاب سوختگی مقاومت زیادی دارد و می تواند بدون آسیب و خرابی در بهترین شرایط استفاده شود. در نتیجه رضایت مخاطب را جلب کرده است و موجب ایجاد تفریحات آبی در آن ها شده است. والدین این محصول را با خود به همراه دارند و درکنار تفریحات آبی خود محیطی مناسب و ایمن برای کودکان نیز ترتیب می دهند و می توانند برای آن ها اوقات خوشی را رقم بزنند. از این رو بهترین نمونه از بهترین محصولات بادی است که برای استفاده رده سنی کودکان ساخته شده است و توجه این رده سنی را به خود جلب کرده است. چنانچه قصد خرید استخر بادی مد نظر را دارید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید.

برند
Bestway
قطر
122 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
1.4 KG
ظرفیت
-
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...