استخر بادی کودک با بدنه طرح دار bestway 54120

Bestway 54120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 229 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 56 CM
19%
3,200,000
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک با بدنه طرح دار bestway 54120 زیبا و خاص طراحی شده است و می تواند به راحتی در نظر کودکان جذاب به حساب بیاید. مخاطب این محصول کودکان بالای 6 سال می باشند که به سراغ داشتن تفریحات آبی می روند که با توجه به داشتن ابعاد مناسب به همراه دوستان خود و یا والدین قادر به آبتنی در فصول گرم سال خواهند بود. این بدنه به گونه ای ساخته شده است که والدین نیز در داخل آن جای می گیرند و می توانند در کنار کودکان برای حفظ ایمنی آن ها حضور داشته باشند. علاوه بر این موارد دیواره ها نیز به گونه ای ساخته شده است که ایمنی کافی مهیا کرده است و کودکان در داخل آن احساس آرامش دارند. دیواره محکم و با استحکام است و ساختاری لایه ای دارد. از این رو می توان در بخش داخل بدنه به دیواره تکیه کرد و به آبتنی مشغول شد. 

دیواره طراحی شفاف دارد و رنگبندی متنوع شامل آن شده است به طوری که جذاب و فانتزی می شود و می تواند مورد محبوبیت بیش تر افراد قرار گیرد. بدنه این محصول سبک و تاشو است و می تواند به منظور استفاده و حمل و نقل آسان برای علاقه مندان استفاده گردد. با این وجود است که پر فروش می باشد و افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند. استخر بادی کودک با بدنه طرح دار bestway 54120 کیفیت بالا دارد و از سازگاری زیاد برخوردار می باشد. این سازگاری شامل ضد حساسیت بودن بدنه و مناسب بودن آن برای استفاده کودکان می شود و می تواند توجه آن ها را به خوبی جلب کند. استخر بادی پر کاربرد و پر استفاده است و در فصول گرم سال به منظور آبتنی اعضای خانواده مورد استفاده قرار می گیرد و نشاط را برای آن ها ایجاد می کند. برای خرید استخر بادی کودک با بدنه طرح دار bestway 54120 به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

برند
bestway
طول
229 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
56 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.32 MM
وزن بسته بندی
5 KG
ظرفیت
702 L
مناسب برای
6 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...