استخر بادی کودک دزدان دریایی مدل 53041

Bestway 53041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,420,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک دزدان دریایی مدل 53041 از جمله زیباترین انواع استخر بادی و همچنین پارک آبی کودک بوده که با ساختاری متفاوت و ظاهری جذاب برای کودکان توسط کارخانه بزرگ بست وی طراحی و روانه بازار شده است. این استخر بادی کودک از ساختاری مثلثی شکل برخوردار بوده و بدنه ظاهری آن کاملا مشابه با یک کشتی زیبا می باشد. در بخش ابتدایی این کشتی یک عدد سکان بادی تعبیه شده تا کودک در زمان استفاده بتواند از این بخش استفاده کرده و لذت ببرد. همچنین این استخر بادی مجهز به دو عدد شمشیر بادی مجزا برای بازی کودکان نیز بوده که جذابیت این مجموعه بادی را به میزان چشمگیری افزایش می دهد. در نظر داشته باشید در بخش کناری این محصول یک عدد آبپاش بادی سرخود تعبیه شده که با اتصال ساده به یک شلنگ آب به راحتی راه اندازی خواهد شد.

جنس بدنه این استخر بادی از بادوام ترین نوع پی وی سی طرح چرم در نظر گرفته شده تا شما از طول عمر کالا آسوده خاطر بوده و دغدغه ای بابت افت کیفیت در بدنه این محصول نداشته باشید و بتوانید استخر بادی فرزند خود را در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده به راحتی راه اندازی کنید. با توجه به این ویژگی ها قطعا از نظر ظاهری شما یک محصول کامل را در اختیار خواهید داشت که هر آن چه که یک استخر بادی مهیج باید در اختیار شما قرار بدهد را این کالا دارا خواهد بود. برای خرید استخر بادی کودک دزدان دریایی مدل 53041 می توانید به فروشگاه اینتکس کرج مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...