استخر بادی کودک صندلی دار bestway 54158

bestway 54158

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 232 CM
  • عرض: 229 CM
  • ارتفاع: 63 CM
1,690,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک صندلی دار bestway 54158 یکی دیگر از کاربردی ترین انواع استخر بادی سایز بزرگ و استاندارد بوده و تمامی سنین از کودکان تا بزرگسالان بدون نگرانی می توانند از آن استفاده کرده و لذت ببرند.پس اگر شما نیز فضای بزرگی در اختیار داشته و می خواهید یک تفریح ابی خانوادگی و یا در کنار خانواده را تجربه کنید بدون شک این استخر بادی یک گزینه ایده آل به شمار می رود. استخر بادی کودک صندلی دار bestway 54158 جنس بدنه ای از بهترین مواد اولیه است که در نتیجه قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد. به همین خاطر است که افراد بیش تری به سراغ خرید آن می روند و می توانند ساعات خوشی را با آن داشته باشند. محصول دارای نشیمن بادی در داخل خود می باشد به طوری که کودکان کم سن نیز قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند.

 این محصول می تواند با داشتن چنین نشیمن و تکیه گاهی موقعیت را برای استفاده آسان از محصول مهیا سازد تا کودکان دچار مشکل نشده و بتوانند با خیالی آسوده از وجود این محصول بهره مند باشند. استخر بزرگ کودک دارای بهترین مواد اولیه است که دارای سازگاری می باشد. در نتیجه می توان آن را با وجود ظاهر زیبا برای استفاده در موقعیت های مختلف در نظر گرفت. ساختاری بدنه استاندارد این استخر بادی امکانی ایجاد کرده تا بتوانید محصول را به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی و یا جمع اوری کنید. به همین دلیل و با توجه به کیفیت بالای جنس بدنه شما می توانید در زمان سفر نیز این استخر بادی را جهت تفریحات خانوادگی به همراه ببرید. اگر قصد خرید استخر بادی کودک صندلی دار bestway 54158 را دارید می توانید این محصول را در همین صفحه در وب سایت فروشگاه اینتکس به سبد خرید خود اضافه کرده تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

برند
bestway
طول
232 CM
عرض
229 CM
ارتفاع
63 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.31 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
299 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...