استخر بادی گرد قرمز مدل 51025

Bestway 51025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 122 CM
  • عرض: 122 CM
  • ارتفاع: 25 CM
200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی گرد قرمز مدل 51025 یکی از سری استخرهای بادوام و باکیفیتی است که شرکت بست وی سعی کرده تا در جهت رضایت مشتریان و برای بازی و تفریح کودکان این محصول زیبا را ارائه کند. همان طور که از ساختار این محصول هم مشخص است شما می توانید یک ظاهر سه حلقه و در عین حال ساده را مشاهده کنید که به صورت گرد شکل گرفته و فوق العاده زیبا و جذاب می باشد. در واقع سعی شده تا بدنه اصلی این استخر بادی ساده نبوده و همین امر نیز از دیگر مزایای مهم این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که بر روی هر یک از لایه های این محصول یک عدد دریچه باد قرار دارد که شما با در اختیار داشتن یک عدد پمپ باد می توانید به راحتی اقدام به راه اندازی و باد کردن محصول کنید.

استخر بادی گرد قرمز مدل 51025 | سعید اینتکس

علاوه بر این نکات این محصول همراه با کارت گارانتی معتبر سعید اینتکس ارائه شده است که شما با خیالی راحت می توانید خرید این محصول را ثبت کرده و نگران آسیب دیدن این محصول به هیچ عنوان نباشید. مسئله مهم دیگر در رابطه با این استخر بادی بحث قطر و ابعاد این محصول است که با خیالی راحت می توانید یک استخر بادی با ابعاد دلخواه و ایده آل را در داخل منزل خود در اختیار داشته باشید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه سعید اینتکس با قیمت ارزان امکان پذیر است.

برند
Bestway
طول
122 CM
عرض
122 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
0.6 KG
ظرفیت
140 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...