استخر طلقی گرد طرح جدید اینتکس مدل 56452

intex 56452

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 183 CM
  • عرض: 183 CM
  • ارتفاع: 38 CM
754,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر طلقی گرد طرح جدید اینتکس مدل 56452 محصولی است که هم از نظر کیفیت بدنه و هم از نظر نوع راه اندازی و ساختاری فوق العاده را در اختیار مشتریان قرار داده است. همان طور که میدانید و مشخص است نمونه های استخرهای بادی کودک عمدتا نیاز به یک عدد پمپ باد جهت راه اندازی راحت و سریع دارند و همچنین به این دلیل است که شما را از صرف زمان بیشتر برای باد کردن محصول بی نیاز کرده است. این استخر ساختاری تلقی و طرح دار داشته که از نوعی پلاستیک تلقی منعطف طراحی و تولید گردیده و ویژگی مهم این محصول از نظر جنس و کیفیت به شمار خواهد رفت. در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که این استخر مناسب برای کودکان زیر 5 سال می باشد که با توجه به ابعادی که دارد، قطعا فضای زیادی را نیز اشغال نخواهد کرد و خانواده ها بدون نگرانی از این نظر هم می توانند شرایطی را برای بازی و تفریح کودک خود به بهترین شکل ممکن فراهم سازند.

 همچنین لازم به ذکر است که این استخر در یک باکس بسته بندی کوچک عرضه شده که حمل و نقل این محصول را راحت تر کرده است. البته در کنار این موارد باید عنوان کنیم که طراحی موجود بر روی این استخر بادی نیز در ترغیب افراد برای خرید آن نیز بسیار  تاثیر گذارخواهد بود. حال با توجه به این موارد گفته شده هم اکنون می توانید دست به خرید و ثبت سفارش استخر طلقی گرد طرح جدید اینتکس مدل 56452 از طریق سایت فروشگاه کرج اینتکس با قیمت ارزان بزنید.

برند
INTEX
طول
183 CM
عرض
183 CM
ارتفاع
38 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.34 MM
وزن بسته بندی
2 KG
ظرفیت
977 L
مناسب برای
5 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...