استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57162

intex 57162

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 218 CM
  • عرض: 188 CM
  • ارتفاع: 99 CM
12%
2,196,000
1,946,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر و پارک بادی اینتکس طرح فانوس دریایی کد 57162 اسباب بازی سرگرم کننده از کمپانی معتبر intex است که  در ایران توسط سعید اینتکس گارانتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می شود.

پارک بادی اینتکس مدل فانوس دریایی بدون شک از زیباترین محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد.این پارک بادی دارای یک برج دریایی،سرسره بادی،ابنما و چوب ماهیگیری می باشد.یک درخت بادی در گوشه این استخر تعبیه شده که که روی آن بصورت فواره می باشد.جهت فعال نمودن این فواره کافیست که اتصال آن را به شیلنگ آب متصل نمایید و فشار آب را به میزان لازم تنظیم نمایید.در صورتیکه فشار آب بیش از اندازه استاندارد باشد می تواند به اتصالات آن آسیب بزند.
یک چوب بادی ماهیگیری نیز درون بسته بندی وجود دارد که کودکان میتوانند با آن یک ماهیگیری بصورت کودکانه را تجربه نمایند.دو عدد ماهی رنگی و زیبا نیز درون بسته بندی محصول برای همین امر قرار داده شده.
سرسره بادی زرد رنگ که در پارک بادی تعبیه شده زیبایی و هیجان را در این محصول دوچندان کرده.6 عدد توپ رنگی درون این محصول قرار داده شده که کودکان میتوانند با آن خود را مشغول به بازی نمایند. ترکیب رنگ بکار رفته در این پارک بادی برای کودکان بسیار شاد و لذت بخش است.
جهت حفظ ایمنی و طول عمر محصول 2 نکته مهم را می بایست رعایت کرد.ابتدا سعی کنید حتما و حتما برای زیر محصول از یک کف پوش مناسب و یا یک زیرانداز مناسب استفاده نمایید که محصول دچار آسیب دیدگی از قسمت کف نشود.دوم اینکه برای باد کردن محصول حتما سعی شود از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده شود.این پمپ باد ها دارای دریچه های مخصوص هستند و برای همین محصولات طراحی و ساخته شده اند.باد کردن این وسایل با کمپرسورهای باد (بعلت فشار باد زیاد) میتواند آسیب جدی به محصول بزند.


استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57162 یکی از استخر های بادی جدید تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که طراحی بسیار متفاوت و در عین حال جذاب نسبت به مدل های پیشین این شرکت دارد. طراحی این محصول، یکی از مهم ترین خصوصیت این استخر بادی بوده که به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد. کفی این استخر بادی به صورت یکدست و آبی رنگ تولید شده و در قسمت بالایی این محصول یک عدد سرسره برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است همانطور که مشاهده می کنید یک درخت بادی در قسمت گوشه این محصول تعبیه شده که روی آن بصورت فواره آب بوده و جهت فعال نمودن این فواره کافیست شما آن را به شلنگ آب متصل کرده، شادی و سرگرمی را برای کودکان خود ایجاد کنید. در تهیه و خرید یک محصول بادی نکته اصلی معمولا جنس و کیفیت بدنه آن بوده که باعث می شود مشتری بیشتر به خرید ترغیب شود و این کالا از جنس رویه پی وی سی بهره می برد که مقاومت بسیار بالایی دارد.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57162

ضخامت هر یک از لایه های این محصول 0.28 میلی متر است که باعث شده این استخر به راحتی آسیب نبیند. همچنین جنس کف این محصول بادی نیز تحمل وزن بالایی داشته و آسیب دیدگی را به حداقل رسانده است. این کالا مناسب برای کودکان بالای دو سال بوده و به راحتی توسط یک پمپ باد که قابل خریداری از فروشگاه اینتکس است، راه اندازی می شود. استخر بادی کودک طرح فانوس دریایی یک محصول تمام عیار و کاربردی بوده که دارای سرسره، چند عدد توپ بادی و چوب ماهی گیری است تا با استفاده از آن ها ساعت ها کودک شما را شاد کند. پس اگر قصد خرید این محصول بی نظیر را برای کودک خود دارید پیشنهاد ما این است که این کالا را از دست نداده و همین الان آن را از طریق سایت شرکت اینتکس با کیفیت بالا خریداری نمایید.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57162 مجهز ترین مجموعه بادی است که با داشتن آن امکان داشتن انواع تفریحات آبی برای کودکان رقم می خورد. چنین محصول بادی افراد را بی نیاز از داشتن انواع لوازم تفریحی می کند و قادر است به راحتی برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. استخر و پارک بادی اینتکس ابعاد بزرگی دارد بنابراین در محیط های باز و در فضای باز نصب و راه اندازی می شود و برای گروهی از کودکان آماده می گردد. این محصول از بخش های بادی متعدد تشکیل شده است که تنها برای داشتن آرامش و راحتی در نظر گرفته می شوند و می تواند ساعات خوشی را برای افراد رقم بزند. محصول مورد نظر از نظر کیفیت در درجه بالایی قرار گرفته است که قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد. در نتیجه می توان به راحتی موقعیت مناسبی را به دست آورد که کودکان را به داشتن تفریحات آبی متمایل می کند. در فصول گرم سال که افراد به سمت داشتن آبتنی کشیده می شوند این محصول استفاده زیادی خواهد داشت و با نصب آن در محیط های مختلف می توان به بهترین اوقات دست پیدا کرد. استخر و پارک بادی را با برند اینتکس شناخته و خریداری نمایید.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57162

امکانات استخر و پارک بادی

همان طور که اشاره شد این محصول یکی از کامل ترین محصولات بادی اینتکس است که برای رده سنی کودک ساخته شده است. کودکان می توانند به راحتی نسبت به خرید این محصول اقدام کنند و شرایط خوبی را به دست آورند تا در اوقات فراغت به تمامی امکانات دست پیدا کنند. استخر و پارک بادی مجهز می باشد و برای استفاده از آن نیازی با اسباب بازی نیست. چرا که دارای یک حوض آب می باشد که به یک سرسره بادی متصل است. سرسره بادی سبب تحرک و جنب و جوش افراد می شود و قادر به جای گیری آن ها در داخل خود است. ساختار محصول به گونه ای می باشد که با سر خوردن بر روی سرسره به داخل حوض آب فرود می آیند و موقعیت جذابی را تجربه خواهند کرد. استخر و پارک بادی دارای عروسک بادی نیز می باشد که هم در کناره های محصول و متصل به بدنه وجود دارند و هم برخی از آن ها مانند عروسک بادی های شناور در داخل آب کاربرد خواهند داشت. به این ترتیب موقعیت بازی و سرگرمی را برای کودکان به بهترین شکل رقم می زند و دارای سازگاری با آن ها می باشد.

کیفیت بالا در مقابل قیمت مناسب

از سری محصولات بادی که دارای درجه کیفی بالا می باشد و از قیمت مناسب برخوردار است می توان به استخر و پارک بادی اینتکس اشاره کرد که از بدنه ای با کیفیت تشکیل شده است و دارای سازگاری با پوست کودکان می باشد. این سازگاری بالا می تواند به جهت داشتن استفاده طولانی مدت از محصول مد نظر قرار گیرد و با این وجود کودکان در داخل محصول دچار مشکل نشوند. استخر و پارک بادی ضخیم است و از بدنه ای با جنس پلاستیک فشرده پی وی سی تشکیل شده است. به همین خاطر است که می توان نسبت به استفاده در طول عمر بالا از آن اقدام کرد و از داشتن آن نیز بهره مند شد. بدنه دارای مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید نیز می باشد و دچار آفتاب سوختگی نمی شود. همچنین فشار باد داخل آن نیز با تابش خورشید تغییر نمی کند و دچار ترکیدگی نیز نخواهد شد.

خرید استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57162

خرید استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57162

از سری محصولات منحصر به فرد و کامل که برای تفریحات آبی ایجاد شده است می توان به استخر و پارک بادی اینتکس اشاره کرد که با خرید آن می توان فضایی مهیج را ایجاد نمود.جهت سفارش محصول به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
طول
218 CM
عرض
188 CM
ارتفاع
99 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
4.4 CM
ظرفیت
182 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...