استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57444

intex 57444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 249 CM
  • عرض: 191 CM
  • ارتفاع: 109 CM
14%
4,400,000
3,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی و یا پارک بادی آبی اینتکس یکی از زیباترین محصولات اینتکس می باشد که شادی و سرگرمی را برای  کودکان دلبند شما به ارمغان می آورد این استخر بادی مقاوم و باکیفیت فقط توسط نمایندگی سعید اینتکس مرکز  فروش لوازم بادی اینتکس در ایران بصورت کتبی گارانتی می شود.

محصولات مرتبط

استخر بادی یا پارک بادی با کد 57444 یک فضای بازی بسیار جذاب و مهیج برای کودکان می باشد.این پارک بادی دارای تمساح ،اب نما، گل و سرسره می باشد.از قشنگی ها و زیبایی های این پارک بادی می توان به قسمت گل آن اشاره کرد که دارای یک آب نما می باشد و آب را به زیبایی خاصی روی استخر سرازیر می نماید. ترکیب رنگ شاد و طراحی های روی بدنه جذابیت خاصی را برای کودکان بهمراه دارد و کودکان با دیدن آن بسیار خرسند خواهند شد.درون بسته بندی محصول 6 عدد توپ رنگی وجود دارد که جز متعلقات استخر می باشد.
کف محصول آبی رنگ و ساده می باشد و دارای دریچه جهت تخلیه آب می باشد.پیشنهاد می شود جهت حفظ ایمنی و طول عمر استخر از یک زیر انداز و یا کف پوش مناسب استفاده نمایید. برای برقرار کردن آبنمای طراحی شده کافیست اتصال آن را به شیلنگ آب وصل نمایید و شیر آب را به مقدار کافی باز نمایید.در صورتی که فشار آب بیش از اندازه باشد میتواند به اتصالات آسیب برساند. از هیجان ترین بخش های این پارک بادی میتوان به قسمت سرسره آن اشاره کرد .این سرسره قابلیت این را دارد که کودکان از روی آن سر خورده و وارد حوضچه ی آب شوند.
در کنار این پارک بادی یک تمساح با رنگ آبی دیده میشود که دارای دهان باز می باشد.این تمساح به گونه ای طراحی شده که درون دهان آن فضایی تعبیه شده که کودک میتواند تعداد اندکی از وسایل بازی خود را درون آن قرار دهد. در بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که از آن میتوان برای تعمیرات سطحی و موقت استفاده کرد و جهت تعمیرات تخصصی و اصولی حتما می بایست به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه نمایید.
نکته مهم و با اهمیت در لوازم بادی میزان حجم باد محصولات می باشد.به همین علت پیشنهاد میشود جهت باد کردن محصول حتما از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده نمایید و به هیچ وجه از کمپرسورهای باد متفرقه (بعلت فشار باد زیاد) برای باد کردن این محصولات استفاده نکنید.


استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57444 یک مجموعه بازی بسیار جالب و زیبا با طراحی کارآمد برای فصل گرمای کودکان می باشد. این کالا در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود بوده و امکانات ایده آلی را برای بازی کودک دارد. این استخر بسیار زیبا بوده و جزوء وسیله هاییست که برای کودکان بسیار سرگرم کننده می باشد. این مجموعه تفریحی کامل امکان راه اندازی آسانی داشته و از این کالا میتوان در منازل، مهدکودک ها، انواع مکان های تفریحی، پارک ها و... استفاده کرد. همچنین شما می توانید به عنوان استخر توپ نیز آن را مورد استفاده قرار دهید. این کالا دارای سرسره بادی بسیار جذابی بوده و لازم به ذکر است که کیفیت این سرسره بادی بسیار بالاست و به سادگی می تواند وزن بالا را تحمل کند، زیرا ساختاری لایه لایه داشته و می تواند در برابر وزن کودکان نیز مقاوم باشد.

 این سرسره با رنگ آمیزی زیبا و منحصر به فرد باعث شادی دو چندان کودکان می شود و همچنین از جذابیت های دیگر این محصول می توان به عروسک دایناسور و درخت آب پاشی که آب را به صورت فواره به روی کودکان میپاشد، اشاره کرد. همانطور که مشاهده می کنید در بخش دیگر استخر، صندوقچه ای بادی قرار دارد که کودکان می توانند وسایل خود را در آن بخش قرار بدهند. جنس بدنه برای استخر بادی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا که باید در فضای باز نیز استفاده شود پس از همین رو بدنه این کالا ساخته شده از نوع پلاستیک پی وی سی با روکش طرح چرم بوده که از ضخامت و استحکام بالایی نیز برخوردار می باشد. این مجموعه بازی یکی از جذاب ترین محصولات چند منظوره برای سنین کودکان و خردسالان بوده که از کیفیت بدنه مناسب و طراحی کودک پسندانه بهره مند است. شایاین ذکر است این کالا توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57444 یک محیط مفرح برای کودکان است که فضایی مهیج جهت انجام تفریحات آبی را ایجاد می سازد. این محصول بی نظیر از بدنه ای سازگار با این تفریحات تشکیل شده است و ضخامت زیادی دارد در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید محصول اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. بدنه برای داشتن استفاده درست باید در فضایی بزرگ و جادار نصب و راه اندازی شود. به طوری که دارای امکان استفاده از تمامی قسمت های محصول وجود داشته باشد. استخر مد نظر ترکیبی از بهترین موقعیت ها و بخش ها است که کودکان را مشغول و سرگرم می سازد و می توان ساعات خوشی را برای آن ها رقم زد. بهترین محل برای استفاده از این محصول بزرگ و جادار حیاط های بزرگ و یا باغ می باشد که فضایی گسترده برای نصب وجود دارد. همچنین افراد می توانند در کنار انجام تفریحات خود برای فرزندان نیز محیطی هیجان انگیز را مهیا سازند. به این ترتیب کودکان متناسب با رده سنی خود در محل قرار می گیرند و نسبت به انجام بازی های مورد علاقه خود اقدام می کنند. استخر و پارک بادی اینتکس دارای کیفیت بسیار بالا می باشد که مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57444

امکانات استخر و پارک بادی اینتکس

از این محصول می توان به عنوان یک محصول منحصر به فرد و پر کاربرد یاد کرد که دارای امکانات زیاد و مهم می باشد. محصول مورد نظر از کیفیت بالا برخوردار است تا بتوان با خیالی آسوده موقعیت داشتن تفریحات آبی را به دست آورد و از داشتن آن بهره مند شد. استخر و پارک بادی محیطی را ایجاد می کنند که برای استفاده همزمان چند کودکان می باشد. به این ترتیب آن ها قادر به بازی در داخل محصول به همراه دوستان و اعضای خانواده خود هستند و بهترین فضا را به دست می آورند. استخر و پارک بادی اینتکس دارای بخش های بادی چون سرسره بادی و آبپاش بادی می باشد که می تواند جنب و جوش و بازی کودکان را به بهترین شکل رقم بزند. این محصول خاص و منحصر به فرد با قیمت مناسب ارائه شده است که با این وجود افراد زیادی قادر به خریداری آن می باشند. استخر و پارک بادی اینتکس دارای عروسک بادی نیز می باشد تا کودکان در داخل آن سرگرم باشند. این محصول از بدنه ای طبی و نرم تشکیل شده است تا در صورت استفاده مداوم دچار هیچ مشکلی نشوند و خستگی نیز شامل آن ها نشود.

گنجایش محصول

در داخل بخش حوضچه استخر بادی از آب استفاده می شود و می توان این فضا را پر از آب نمود. چرا که کودکان در فصول گرم سال بیش تر به خاطر داشتن تفریحات آبی از این استخر و پارک بادی استفاده می کنند و می توانند بهترین اوقات را داشته باشند. همچنین برای سرسره بازی نیز بهترین فضا ایجاد می شود. گنجایش بدنه برای پر شدن از آب کم است و افراد می توانند به راحتی این آب را تامین نمایند. چرا که محصول برای آبتنی و آب بازی تولید شده است و امکان شنادر آن وجود ندارد در نتیجه دارای دیواره های کوتاه است که بستری ایمن و مناسب برای داشتن انواع تفریحات آبی خواهد بود. این استخر و پارک بادی به وسیله شلنگ آب پر می شود و می توان به سرعت آن را راه اندازی کرد. برای تخلیه بدنه نیز دریچه ای وجود دارد که این کار را به مراتب ساده تر می سازد.

خرید استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57444

خرید محصول

این محصول بی نظیر و کاربردی که دارای قیمت مناسب نیز می باشد در فروشگاه سعید اینتکس به فروش می رسد.

برند
INTEX
طول
249 CM
عرض
191 CM
ارتفاع
109 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
5.5 KG
ظرفیت
272 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
بهاره هدایت

من برای جای اسباب بازی بچه استفاده میکنم که اندازش خیلی خوبه و مناسبه بچه راحت میشینه داخل استخر بازی میکنه و در عین حال خونه مرتب باشه

212 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

هدف ما رضایت شماست بهاره عزیز

206 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...