اسنورکل و عینک شنا اینتکس مدل 55949

intex 55949

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
12%
1,350,000
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسنورکل و عینک شنا اینتکس مدل 55949 یکی از کاربردی ترین تولیدات شرکت اینتکس در زمینه لوازم شنا و تفریحات آبی بوده که در سال 2022 روانه بازار شده و در زمانی کوتاه به دلیل ساختار مقاوم و قیمت مناسبی که داشته توانسته به فروش قابل قبولی دست یابد.  بدنه ماسک شنا از پلاستیک نرم ساخته شده است و صدمه ای به صورت وارد نمی کند. کش پشتی بدنه نیز از جنس ترمو پلاستیک بوده و کاملا ضد حساسیت است. جنس لنز آن نیز پلی کربنات بوده و از خرد شدن ان جلوگیری می شود. اسنورکل همراه نیز با رنگ مشکی که دارد طراحی بسیار جذابی داشته و نظر شما را به سوی خود جلب می کند. تفاوت ماسک شنا و عینک شنا در بزرگ تر بودن لنز های آن و جای بینی است که امکان استفاده در عمق بیشتر و به عنوان غواصی را به شخص می دهد. 

 هر دو این کالا توسط شرکت آمریکایی اینتکس طراحی و تولید شده است و با وزن بسیار کم نیم کیلو گرمی آن می توان آن را جابجا کرد. رنگ بدنه محصول یاد شده ترکیبی از مشکی ، سبز و نارنجی بوده که به جذابیت ظاهری اسنورکل و عینک شنا اینتکس مدل 55949 می افزاید. با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه سعید اینتکس می توانید سفارش خود را برای خرید اسنورکل و عینک شنا اینتکس مدل 55949 ثبت نمایید. همچنین شماره های درج شده داخل وب سایت پاسخگوی سوالات شما در پروسه انتخاب و خرید محصول می باشند.

نوع تفریحی
 جنس بدنه پلاستیک نرم
 رنگ بندیسبز - مشکی - نارنجی
 مناسب سنین کودکان بالای 8 سال
 وزن 500 گرم
 ارتفاع 50 سانتی متر
عرض  25 سانتی متر
 سایر ویژگی هاشرکت سازنده اینتکس
ضد حساسیت
کیفیت بدنه عالی
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...