بازوبند بادی بست وی بزرگ bestway 32110

Bestway 32110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 30 CM
  • عرض: 15 CM
  • جنس: وینیل
28%
237,000
172,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی بست وی بزرگ bestway 32110 یکی از پر کاربرد ترین و منحصر به فرد ترین محصولات بادی است که امروزه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و اوقات خوشی را برای افراد رقم زد. با داشتن این محصول آموزش شنا ایمن تر و آسان تر می گردد و می توان به راحتی در محیط آبی قرار گرفت. بازوبند بادی مد نظر بزرگ می باشد و برای استفاده رده سنی 5 تا 12 سال بوده است تا در تمامی محیط های آبی بهترین شرایط را داشته باشند و از آن بهره مند گردند. کارکرد بازوبند بادی به این صورت است که زمانی که به دور بازو قرار می گیرد حالت بی وزنی دارد که این بی وزنی شامل استفاده کنندگان نیز می شود. بی وزنی می تواند ایمنی افراد را مهیا سازد و امکان قرار گیری بر روی سطح آب را مهیا کند. به این ترتیب کودکانی که در این رده سنی می باشند به راحتی می توانند از وجود بازوبند بادی بهره مند شوند و با داشتن آن به تفریحات آبی بپردازند و همچنین بر روی سطح آب برترین حالت ممکن را به خود بگیرند.

 بازوبند بادی بست وی بزرگ bestway 32110 دو عدد بوده است که هر کدام برای هر یک از بازوی کودکان می باشد. بدنه وزن ناچیزی دارد و به راحتی حمل و نقل و جا به جا می شود. علاوه بر این موارد می توان آن را با خیالی آسوده در زمان رفتن به گردش و مسافرت به همراه داشت و در مکان مورد نظر به راه اندازی آن اقدام کرد. به جهت راه اندازی محصول پس از خرید به پمپ باد دستی نیاز است تا به دریچه ای که بر روی بدنه وجود دارد متصل شود و بتواند به سرعت میزان باد مورد نیاز برای راه اندازی بازوبند بادی را وارد بدنه کند. جهت خرید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید و محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

برند
INTEX
طول
30 CM
عرض
15 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
تحمل وزن
.
مناسب برای
5 - 12 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...