بازوبند بادی جدید کودک اینتکس مدل 58652

intex 58652

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 23 CM
  • عرض: 15 CM
  • جنس: وینیل
25%
220,000
165,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید بازوبند بادی اینتکس مدل طرح جدید مدل 58652 از نمایندگی سعید اینتکس با قیمتی استثنایی و کاملا بروز که برای کودکان 3 الی 6 سال مناسب می باشد. بازوبند شنا کودکان یکی از ابزار آموزش شنا برای کودک شما می باشد که با سفارش این بازوبند جذاب طرح هشت پا می توانید آن را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.

بازوبند شنا

بدون تردید، شنا یکی از مفرح ترین و سالم ترین سرگرمی ها برای افراد به ویژه کودکان است. تاثیرات مثبت این ورزش بر جسم و روح کودکان، آن را به یکی از پرطرفدارترین تفریحات تبدیل کرده و توجه بسیاری از والدین را به خود جلب کرده است. البته این ورزش در کنار تمام مزایایی که دارد، گاهی برای کودکان دشوار می باشد. بسیاری از کودکان به دلیل ترس از آب، از انجام این ورزش واهمه داشته و یادگیری شنا را تا حدی دشوار می دانند. به همین دلیل، استفاده از تجهیزات لازم در زمان یادگیری شنا برای کودکان ضروری می باشد. در اختیار داشتن تجهیزات لازم، علاوه بر تامین ایمنی کودکان در هنگام شنا، به آنها قدرت لازم برای فراگیری تکنیک های مختلف شنا را نیز می دهد.

یکی از تجهیزات لازم برای شروع ورزش شنا، بازوبند شنا می باشد. بازوبند شنا با کاربرد آموزشی، بیشتر برای کودکان و افراد کم تجربه بکار می رود. به کمک این وسیله کودکان می توانند بدون ترس از آب به شنا پرداخته و سریعتر تکنیک های شنا را یاد بگیرند. 

بازوبند اینتکس

اینتکس یکی از برندهای معتبر در بازار بوده که در زمینه تولید انواع تجهیزات مربوط به شنا، از قبیل بازوبند شنا و استخر بادی فعالیت دارد. این برند، به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در ساخت تجهیزات شنا، بسیار مورد توجه قرار گرفته و رقبای خود را به چالش کشیده است. این برند، بازوبند بادی کودک را نیز در طرح ها و رنگ های زیبا و متنوعی تولید می کند. بازوبندهای این برند از حجم کمی برخوردار بوده و باد کردن آنها کار دشواری نمی باشد. بنابراین، استفاده از این بازوبندها در هر مکانی از قبیل استخر و دریا، بهترین گزینه برای ایمن نگه داشتن کودکان است.

بازوبند بادی کودک

بازوبند بادی کودک

این بازوبند شنا با طول 23 سانتیمتر در بازار به فروش می رسد و جنس آن وینیل می باشد. اگر کودک شما 3 تا 6 ساله است، این بازوبند می تواند بهترین وسیله برای او در هنگام شنا کردن باشد. اگر قصد دارید شنا را برای کودکان خود تبدیل به ورزشی مهیج کنید، خرید یک جفت بازوبند شنای اینتکس را در اولویت قرار دهید.

مزایای استفاده از بازوبندهای اینتکس

بزرگترین مزیت استفاده از بازوبندهای اینتکس، افزایش اعتماد به نفس در کودکان برای شروع شنا می باشد. علاوه بر این، با کم و زیاد کردن باد درون بازوبند شنا، می توان میزان شناوریِ کودک را تنظیم نمود. بعلاوه، به کمک این بازوبندهای بادی می توان مهارت کودکان را در هنگام شنا کردن افزایش داد. همچنین، بازوبندهای اینتکس بسیار باکیفیت بوده و جنسِ خوب مواد اولیه بکار رفته در ساخت این بازوبندها به کودکان کمک می کند تا در مدت زمان طولانی تری از این تجهیزات برای شنا استفاده کنند. عمر طولانیِ محصولات اینتکس، یکی از نقاط قوت این برند محسوب می شود.

علاوه بر مواردی که ذکر شد، استفاده از بازوبند بادی کودک به مربیان شنا نیز آرامش خاطر می دهد. زمانیکه کودکان از این بازوبندها استفاده می کنند، دیگر جایی برای نگرانی نیست و مربیان می توانند با آرامش خیال به شناگران دیگر، تکنیک های شنا را آموزش دهند.

بازوبند اینتکس

بازوبند اینتکس

خرید بازوبندهای شنا

در هنگام خرید بازوبند شنا باید به چند نکته مهم توجه نمود. اولین نکته، توجه به برند تولیدکننده بازوبند می باشد. در میان انبوهی از برندهای معتبر در بازار، برند اینتکس، یکی از مرغوب ترین برندها بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. به دلیل اینکه اصلی ترین ماده اولیه ساخت بازوبندها پلاستیک می باشد، بهتر است که این نوع محصول را از برندی معتبر تهیه نمایید. انتخاب محصولات غیر اورجینال و بی کیفیت باعث هدر رفتن زمان و هزینه می شود. اگر قصد خرید بازوبند اینتکس را دارید، ما به شما خرید از نمایندگی سعید اینتکس را پیشنهاد می کنیم. 

شما می توانید بازوبند شنای اینتکس مدل 58652 را با قیمتی استثنایی از نمایندگی سعید اینتکس خریداری نمایید. شما می توانید با سفارش این محصول از نمایندگی ما، این بازوبند زیبا و با کیفیت را با طرح هشت پا در مدت زمان کوتاهی دریافت نمایید. این محصول به صورت اصل و اورجینال در وبسایت نمایندگی سعید اینتکس به فروش می رسد. با خرید محصولات مورد نظر خود، مانند بازوبند بادی از نمایندگی سعید اینتکس، لذت یک خرید با کیفیت را تجربه کرده و ایمنی کودک خود را در هنگام شنا تضمین نمایید.

برند
INTEX
طول
23 CM
عرض
15 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
تحمل وزن
18-30 KG
مناسب برای
3-6 سال
جعفر

کارتون درسته

385 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...