بازوبند بادی شنا کودک مدل 56647

intex 56647

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 23 CM
  • عرض: 15 CM
  • جنس: وینیل
10%
302,000
272,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازوبند بادی شنا کودک مدل 56647 محصول تفریحی برای سرگرمی کودکان بوده که به تازگی و توسط شرکت بزرگ اینتکس به فروش می رسد. این بازوبند بادی دارای طرحی کودکانه بوده و عکس شخصیت های روی کالا جزوء کارتون محبوب و دوست داشتنی اکثر کودکان است پس بدین علت توجه بسیاری از افراد را به این محصول زیبا و سرگرم کننده جلب کرده است. این کالا کاربردی دارای کیفیت بدنه بی نظیر بوده که در کنار کیفیت عالی، دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز می باشد. لازم به ذکر است این بازوبند بادی برای خانواده هایی که به همراه فرزندان خردسال خود به دریا یا استخر شنا، جهت داشتن یک تفریح هیجان انگیز و مهیج به همراه حفظ کامل ایمنی می روند واجب و ضروریست و در واقع یک محصول آموزشی نیز محسوب می شود و همچنین این کالا برای اطمینان از ایمنی کودک به هنگام ماندن در آب بسیار عالی است.

 گفتنی است که یکی بهترین مزیت های این بازوبند بادی شنا کودک داشتن بدنه ای نرم و راحت بوده که بر روی پوست کودکان هیچگونه آسیب و حساسیتی را ایجاد نمی کند و از ایجاد ساییدگی و اذیت شدن پوست بدن کودک نیز جلوگیری می کند. در آخر باید گفت این محصول یکی از بهترین بازوبند های شنا برای کودکان به شمار می رود که کیفیت ساخت بسیار عالی داشته و بدین علت به راحتی دچار مشکل و خرابی نخواهد شد، البته در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی قابل تعمیر است. جهت خرید و سفارش بازوبند بادی شنا کودک مدل 56647 می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و این محصول را تهیه نمایید.  

برند
INTEX
طول
23 CM
عرض
15 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
تحمل وزن
18-30 KG
مناسب برای
3-6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...