بازوبند بادی کودک طرح دریایی56666 intex

Intex 56666

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 25 CM
  • عرض: 15 CM
  • جنس: وینیل
25%
220,000
165,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک طرح دریایی intex 56666 جدید ترین طرح ارائه شده از شرکت اینتکس در تولید بازوبند بادی است که دارای جذاب ترین بدنه می باشد. طرح های روی این محصول می تواند زیبایی خاصی را به وجود آورد که در نتیجه مورد توجه کودکان می شود و می تواند آن ها را برای آماده شدن  و رفتن به تفریحات آبی مهیا سازد. بدنه طراحی خاص و چاپی دارد که ثابت و بدون تغییر است و در گذر زمان دچار رنگ پریدگی نخواهد شد. در نتیجه می توان از ظاهر آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شد. در واقع بدنه به گونه ای ساخته شده است که در زمان قرار گیری در معرض آفتاب دچار آفتاب سوختگی نخواهد شد و در نتیجه رنگ پریدگی حاصل نمی شود. به این ترتیب می توان از وجود آن لذت برد و به استفاده کردن طولانی از محصول پرداخت.

 بازوبند بادی از جنس وینیل می باشد و در واقع بدنه ای بادی و مقاوم را تشکیل داده است که با پوست کودکان سازگاری دارد و آن ها را دچار حساسیت نمی کند. همچنین این محصول می تواند برای ایجاد ایمنی در کودکانی که مهارت شنا کردن ندارند استفاده شود و در نتیجه برای آن ها ایمنی ایجاد کند. ایجاد تعادل در کودکان و قرار گیری آن ها بر روی سطح آب و مانع شدن از فرو رفتگی به داخل آب کاربرد این بازوبند بادی می باشد که کسانی که به سمت خرید آن کشیده می شوند آن را به دست خواهند اورد. این محصول از رنگبندی شاد برخوردار می باشد تا در نتیجه متناسب با روحیه کودکان باشد و بتواند به عنوان یک محصول کاربردی برای آن ها در نظر گرفته شود. همچنین افراد می توانند به عنوان هدیه محصول را برای کودکان خریداری کنند و از وجود آن بهره مند شوند تا در نتیجه بتوان لذت داشتن تفریحات آبی ایمن را برای کودکان خود ایجاد کرد. خرید این محصول از فروشگاه اینتکس صورت می گیرد.

برند
INTEX
طول
25 CM
عرض
15 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
تحمل وزن
18-30 KG
مناسب برای
3-6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...