بازوبند شنا اینتکس 6-12 سال کودک مدل 58641

intex 58641

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
28%
220,000
160,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند شنا اینتکس مدل 58641 نمونه دیگری از بازوبند های شنا با ساختار بادی بوده که برای کودکان بین 3 الی 6 سال طراحی شده، این محصول ساخته شده توسط شرکت معتبر اینتکس است، که این برند با استفاده از وینیل یا همان پی وی سی مرغوب و با کیفیت این محصول دوست داشتنی و کاربردی را طراحی کرده و به همین دلیل نیز کیفیت ساخت بازوبند شنا بادی کودک بالاست و کاملا ایمن می باشد. این محصول بسیار ایمن است چرا که دارای دو محفظه باد شوند در هر بازو بند می باشد و تعادل خوبی را برای کودک در آب ایجاد می کند تا با خیال راحت بتواند به شنا کردن ادامه دهد، این محصول یکی از بهترین محصولات آموزشی است که بسیاری از مربیان استفاده از آن را توصیه می کنند چرا که هیچ گونه اختلالی در حرکت دست ها در هنگام شنا ایجاد نمی کند.

 لازم به ذکر است این بازوبند شنا بادی را به سادگی می توانید حمل کنید زیرا جرم و حجم بسته بندی آن بسیار کم و سبک است. همچنین طراحی این محصول دو تیکه ای بوده و بدین منظور که اگر باد یکی از محفظه ها خالی شود بخش دیگر که دارای باد است کودک عزیز شما را به راحتی بر روی آب نگه میدارد. شما عزیزان می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس که نمایندگی اصلی این برند در ایران نیز می باشد خریداری کرده و از کیفیت کالا اطمینان خاطر داشته باشید چرا که این کالا دارای ضمانت نامه معتبر می باشد.

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 6 تا 12 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرحی ساده و زیبا
 رنگ : نارنجی
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...